Prywatne
Numer VIN: wbabm31060ez70495
Model: Seria 3
Poj. silnika: 2 494 cm³
Rok produkcji: 2000
Moc silnika: 170 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 250 000 km
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam, do zaoferowania mam niezawodne BMW E46 w specyfikacji drifterskiej.
Silnik to 2.5 z VINu M52B25TU z wymienionymi kolektorami wydechowymi na te z M50 i wgraną mapą z przesuniętą odcinką i popsami. W styczniu zmierzone na hamowni 192km, 0-100 w granicach 7,5s. Chodzi cicho i równo. Popsy uruchamiają się dopiero powyżej 3000rpm.
Wspomaganie elektryczne z opla działa po zapłonie i świetnie daje radę.
Skrzynia getrag.
Dyfer spaw, oznaczenie nieczytelne ale to prawdopodobnie 3,23 bo na 2 biegu odcina go przy 95km/h, jak to spaw hałasuje. Jak przy dyfrze jesteśmy to mocowania wózka są już wzmocnione i tulejki powymieniane na poli.
Z przodu są adaptery skrętu CNC, amory bilstein gruba laga i sprężyny nie wiem niestety jakie ale dorzucam eibachy czerwone.
Z tyłu założone czarne eibachy i seryjne amory.
Hydro SWAGIER na oddzielnym układzie (dwa zaciski z tyłu na koło). Wnęka na koło zapasowe została wycięta i zaspawana w celu lepszego dostępu do dyfra i półosi.
Buda zdrowa z małymi purchlami na nadkolach tylnych. Oczywiście że podnosi się za progi. Prawy próg był wymieniany.
Fotele sporty elektrycznie regulowane. Jest tylna kanapa ale brakuje pasów z tyłu. Wykładzina wsadzona z anglika, z którego pochodzi też m-pakiet niebieski.
Stoi na BBS-ach 15' ET15 dorzucam drugi kpl ori bmw 16' i jeszcze po dwie opony dla każdego kpl także opon powinno starczyć na srogie dwudniowe upalanie.
PT do 23,11,2024
OC do 22,11,2024
Silnik to 2.5 z VINu M52B25TU z wymienionymi kolektorami wydechowymi na te z M50 i wgraną mapą z przesuniętą odcinką i popsami. W styczniu zmierzone na hamowni 192km, 0-100 w granicach 7,5s. Chodzi cicho i równo. Popsy uruchamiają się dopiero powyżej 3000rpm.
Wspomaganie elektryczne z opla działa po zapłonie i świetnie daje radę.
Skrzynia getrag.
Dyfer spaw, oznaczenie nieczytelne ale to prawdopodobnie 3,23 bo na 2 biegu odcina go przy 95km/h, jak to spaw hałasuje. Jak przy dyfrze jesteśmy to mocowania wózka są już wzmocnione i tulejki powymieniane na poli.
Z przodu są adaptery skrętu CNC, amory bilstein gruba laga i sprężyny nie wiem niestety jakie ale dorzucam eibachy czerwone.
Z tyłu założone czarne eibachy i seryjne amory.
Hydro SWAGIER na oddzielnym układzie (dwa zaciski z tyłu na koło). Wnęka na koło zapasowe została wycięta i zaspawana w celu lepszego dostępu do dyfra i półosi.
Buda zdrowa z małymi purchlami na nadkolach tylnych. Oczywiście że podnosi się za progi. Prawy próg był wymieniany.
Fotele sporty elektrycznie regulowane. Jest tylna kanapa ale brakuje pasów z tyłu. Wykładzina wsadzona z anglika, z którego pochodzi też m-pakiet niebieski.
Stoi na BBS-ach 15' ET15 dorzucam drugi kpl ori bmw 16' i jeszcze po dwie opony dla każdego kpl także opon powinno starczyć na srogie dwudniowe upalanie.
PT do 23,11,2024
OC do 22,11,2024
ID: 913624019
xxx xxx xxx
Dodane 22 kwietnia 2024
BMW E46 323i Coupe DRIFT SPAW
10 999 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja