Prywatne
Numer VIN: wbaay31090kp24137
Model: Seria 3
Rok produkcji: 2003
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 282 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 1 796 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 115 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Witam, na sprzedaż posiadam E46 Sedan 316i z grudnia 2003 roku. Auto posiada pełen m-pakiet z VINu zarówno wewnętrzny oraz zewnętrzny, wraz z zawieszeniem m-technik. W skład wyposażenia wchodzą:
Wnętrze: kierownica M, drążek zmiany biegów M, podstopnica M, progi M, czarna podsufitka, fotele sport w alcantarze, dekory carbon, dywaniki welurowe, climatronic (klimatyzacja niezagrzybiona, działa i jest nabita), tempomat, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, schowek na narty, składana tylna kanapa, dodatkowo pociągnięty aux przez schowek pasażera
Zewnątrz: pełny m-pakiet (zderzak tylni oraz przedni, nakładki na progi, lotka, felgi styling 68 17”), zawieszenie m-technik (stabilizator, amortyzatory, sprężyny, wahacz, auto niższe fabrycznie o 2 cm), lakier black sapphire metalic 475/9, shadowline, miejsce na hak
Auto w posiadaniu od listopada 2023 roku. Od tamtego czasu przeprowadzony został szereg wymian i napraw, korzystając z części ori bądź dobrej jakości zamienników:
11/2023 – wymiana alternatora
03/2024 – wymiana amortyzatorów tył (Monroe Reflex najbliższe oryginalnym Sachs)
05/2024 – wymiana drążków oraz tulei stabilizatora (Meyle HD), nowe tarcze i klocki tył TRW
07/2024 – wymiana oleju skrzyni biegów Ravenol 75W80
09/2024 – przy 250 tys. remont silnika na ori częściach – wymieniony rozrząd i ślizgi, bagnet oleju, napinacz paska, smog pompy oleju, uszczelka elektrozaworów, uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy zaworów, świece zapłonowe, poduszki silnika a także nowa podpora wału
11/2024 – nowa pompa paliwa ERA
12/2024 – wymiana wszystkich cewek Bosch, filtra paliwa Knecht, tarcz przednich Bosch oraz klocków Brembo
02/2025 – blacharka tylnego nadkola oraz nowy płyn hamulcowy
03/2025 - geometria
05/2025 – wymiana przednich zacisków SKV
06/2025 – wymiana Vanosa (oryginał) oraz baterii kluczyka
08/2025 – nowa cewka kompresora klimatyzacji oraz filtr kabinowy Filtreon
Auto jest świeżo po zmianie oleju. Wykorzystywane głównie na trasach 80 km dziennie. W betce olej był wymieniany regularnie co 10-11 tysięcy na Valvoline Synpower XL-III C3 5W30 wraz z filtrami Mann/Bosch. Silnik pozbawiony typowych bolączek jednostki N42, po wymianie rozrządu oraz vanosa nie grzechocze oraz trzyma obroty, a także nie bierze oleju (po zalaniu na max po 10 tys. jest min na bagnecie). Obecnie do zrobienia w aucie jest blacharka w typowych miejscach dla E46 (przednie lewe nadkole, progi oraz klapa bagażnika) oraz prawy przegub wewnętrzny (stuki w napędzie przy agresywniejszej jeździe). Do auta dorzucam felgi styling 155 16” na oponach zimowych. OC do końca lutego 2026. Zapraszam do kontaktu po więcej informacji lub zdjęć.
Wnętrze: kierownica M, drążek zmiany biegów M, podstopnica M, progi M, czarna podsufitka, fotele sport w alcantarze, dekory carbon, dywaniki welurowe, climatronic (klimatyzacja niezagrzybiona, działa i jest nabita), tempomat, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, schowek na narty, składana tylna kanapa, dodatkowo pociągnięty aux przez schowek pasażera
Zewnątrz: pełny m-pakiet (zderzak tylni oraz przedni, nakładki na progi, lotka, felgi styling 68 17”), zawieszenie m-technik (stabilizator, amortyzatory, sprężyny, wahacz, auto niższe fabrycznie o 2 cm), lakier black sapphire metalic 475/9, shadowline, miejsce na hak
Auto w posiadaniu od listopada 2023 roku. Od tamtego czasu przeprowadzony został szereg wymian i napraw, korzystając z części ori bądź dobrej jakości zamienników:
11/2023 – wymiana alternatora
03/2024 – wymiana amortyzatorów tył (Monroe Reflex najbliższe oryginalnym Sachs)
05/2024 – wymiana drążków oraz tulei stabilizatora (Meyle HD), nowe tarcze i klocki tył TRW
07/2024 – wymiana oleju skrzyni biegów Ravenol 75W80
09/2024 – przy 250 tys. remont silnika na ori częściach – wymieniony rozrząd i ślizgi, bagnet oleju, napinacz paska, smog pompy oleju, uszczelka elektrozaworów, uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy zaworów, świece zapłonowe, poduszki silnika a także nowa podpora wału
11/2024 – nowa pompa paliwa ERA
12/2024 – wymiana wszystkich cewek Bosch, filtra paliwa Knecht, tarcz przednich Bosch oraz klocków Brembo
02/2025 – blacharka tylnego nadkola oraz nowy płyn hamulcowy
03/2025 - geometria
05/2025 – wymiana przednich zacisków SKV
06/2025 – wymiana Vanosa (oryginał) oraz baterii kluczyka
08/2025 – nowa cewka kompresora klimatyzacji oraz filtr kabinowy Filtreon
Auto jest świeżo po zmianie oleju. Wykorzystywane głównie na trasach 80 km dziennie. W betce olej był wymieniany regularnie co 10-11 tysięcy na Valvoline Synpower XL-III C3 5W30 wraz z filtrami Mann/Bosch. Silnik pozbawiony typowych bolączek jednostki N42, po wymianie rozrządu oraz vanosa nie grzechocze oraz trzyma obroty, a także nie bierze oleju (po zalaniu na max po 10 tys. jest min na bagnecie). Obecnie do zrobienia w aucie jest blacharka w typowych miejscach dla E46 (przednie lewe nadkole, progi oraz klapa bagażnika) oraz prawy przegub wewnętrzny (stuki w napędzie przy agresywniejszej jeździe). Do auta dorzucam felgi styling 155 16” na oponach zimowych. OC do końca lutego 2026. Zapraszam do kontaktu po więcej informacji lub zdjęć.
ID: 1020471483
xxx xxx xxx
Dodane 17 sierpnia 2025
BMW E46 316i M-pakiet z VINu
13 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja