Prywatne
Numer VIN: WBADS11000GZ68720
Model: Seria 5
Rok produkcji: 2001
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 378 728 km
Kolor: Niebieski
Poj. silnika: 2 171 cm³
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 170 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam BMW E39 2001 M54B22(silnik przełożony kilka lat temu z Anglika, ma ok. 270.000 km nalotu) Touring z manualną skrzynią biegów.
*Silnik się grzeje, diagnoza mechanika: uszkodzona uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica.
*Sprzęgło się kończy
*Dwójka wyskakuje przy zimnym oleju w skrzyni.
*Do napraw blacharsko lakierniczych głównie na wierzchu, trochę na progach, typowe miejsca dla tego modelu, od spodu jest całkiem zdrowa
*Pęknięta sprężyna prawy tył.
Są też plusy: W tamtym roku
*wymieniony akumulator na nowy(jeszcze 1.5roku gwarancji),
*zrobione hamulce tył - nowe klocki, nowe okładziny hamulca ręcznego, regeneracja zacisków(piaskowanie, malowanie, zestaw naprawczy) i nowe przewody elastyczne
*zrobione hamulce przód - nowe tarcze Zimmermann, nowe klocki hamulcowe, nowe przewody elastyczne, regeneracja zacisków(j.w.)
*nowe przednie piasto-łożyska
*zregenerowany parownik LPG
*nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego(poprzedni wybuchł po przegrzaniu silnika) (ok. 200zł)
*nowy korek zbiorniczka wyrównawczego(140) (50zł?)
*wentylator elektryczny(za zderzakiem) wymieniony na regenerowany od Białego(to była główna przyczyna przegrzania silnika)(nowe chińskie wentylatory nie działały, dlatego kupiłem zregenerowany) (700zł)
*dołożone sterowanie ręczne wentylatorem w razie konieczności(wysokie temperatury zewnętrzne, ciężkie warunki jazdy)(jest przycisk ON/off, czyli bez włączenia urządzenia wszystko działa jak oryginał, po włączeniu sterujemy wentylatorem od 0-100% prędkości obrotowej) (ok. 200zł)
*komputer silnika po usprawnieniach u fachowca od tematu(Kamil), między innymi obniżona temperatura pracy silnika - wcześniej otwiera się termostat(zabieg poczyniony w celu braku konieczności wymiany uszczelki pod głowicą po raz drugi) (400zł)
*zregenerowany moduł abs (Dextech) (600zł)
Przegląd, oc i butla LPG - wszystko do zrobienia w listopadzie 2025
*Silnik się grzeje, diagnoza mechanika: uszkodzona uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica.
*Sprzęgło się kończy
*Dwójka wyskakuje przy zimnym oleju w skrzyni.
*Do napraw blacharsko lakierniczych głównie na wierzchu, trochę na progach, typowe miejsca dla tego modelu, od spodu jest całkiem zdrowa
*Pęknięta sprężyna prawy tył.
Są też plusy: W tamtym roku
*wymieniony akumulator na nowy(jeszcze 1.5roku gwarancji),
*zrobione hamulce tył - nowe klocki, nowe okładziny hamulca ręcznego, regeneracja zacisków(piaskowanie, malowanie, zestaw naprawczy) i nowe przewody elastyczne
*zrobione hamulce przód - nowe tarcze Zimmermann, nowe klocki hamulcowe, nowe przewody elastyczne, regeneracja zacisków(j.w.)
*nowe przednie piasto-łożyska
*zregenerowany parownik LPG
*nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego(poprzedni wybuchł po przegrzaniu silnika) (ok. 200zł)
*nowy korek zbiorniczka wyrównawczego(140) (50zł?)
*wentylator elektryczny(za zderzakiem) wymieniony na regenerowany od Białego(to była główna przyczyna przegrzania silnika)(nowe chińskie wentylatory nie działały, dlatego kupiłem zregenerowany) (700zł)
*dołożone sterowanie ręczne wentylatorem w razie konieczności(wysokie temperatury zewnętrzne, ciężkie warunki jazdy)(jest przycisk ON/off, czyli bez włączenia urządzenia wszystko działa jak oryginał, po włączeniu sterujemy wentylatorem od 0-100% prędkości obrotowej) (ok. 200zł)
*komputer silnika po usprawnieniach u fachowca od tematu(Kamil), między innymi obniżona temperatura pracy silnika - wcześniej otwiera się termostat(zabieg poczyniony w celu braku konieczności wymiany uszczelki pod głowicą po raz drugi) (400zł)
*zregenerowany moduł abs (Dextech) (600zł)
Przegląd, oc i butla LPG - wszystko do zrobienia w listopadzie 2025
ID: 1023786544
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 12:12
BMW E39 Touring
4 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja