Prywatne
Numer VIN: WBADL81020GX33323
Model: Seria 5
Poj. silnika: 2 926 cm³
Rok produkcji: 1999
Moc silnika: 184 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 364 000 km
Kolor: Niebieski
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam, do zaoferowania państwu mam klasyczną limuzynę lat '90 jaką jest BMW E39. Autko w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek, co widać mechanicznie jak i po powłoce lakierniczej. Automatyczna skrzynia działa poprawnie. Włożone bardzo dużo pracy, serca oraz finansów. Nigdy nie oszczędzane na częściach, wszystko robione na materiałach wysokiej jakości oraz oryginałach. Auto aktualnie posiada ~365tys km przebiegu, lecz z racji że jest w ciągłej eksploatacji przebieg rośnie. Dzielnie pokonywało trasy Polska-Niemcy i nigdy mnie nie zawiodło. Olej z filtrami wymienione przed majówką. W ostatnim czasie wymienione również zostały:
- Klocki z tarczami (nacinane) z przodu (ATE)
- Klocki hamulcowe tył (ATE)
- Chłodnica została wymieniona z racji rozszczelnienia się z racji wieku (Nissens)
- Króciec wodny wraz z wężykiem (ORI)
- Czujnik regulacji świateł (ORI)
- Dysze spryskiwaczy szyby czołowej (Continental)
- Łączniki stabilizatora z przodu (Lemförder)
- Amortyzatory przednie wraz ze sprężynami i łożyskami (Sachs)
-Pasek osprzętu silnika (Bosch)
- Przerobiony wydech na pełen przelot na podwójną strzelbę, zaślepienie EGR. Auto brzmi bardzo ładnie - „nie wieśniacko” , mimo że to diesel, to można usłyszeć przyjemny bulgot V8.
- Zrobiona mapa silnika na 225 koni, zainteresowanym prześlę wykres z hamowni
Oraz wiele innych, w razie pytań - z chęcią odpowiem. Auto jak wspomniałem jest dobrze zachowane, nigdy nie katowane na „zimnym”. Szanuję swój oraz państwa czas, dlatego chciałbym podzielić się elementami wymagającymi dopieszczenia. Mianowicie chodzi jedynie tutaj o tylną część progów - niestety za tył się już nie podnosi. Reszta miejsc typowych dla E39 jest zdrowa. Sądzę, że auto jeszcze długi czas posłuży następnemu właścicielowi i da bardzo dużą radość z jazdy.
Cena po oględzinach do rozsądnej negocjacji. Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej.
Pozdrawiam, Mateusz
- Klocki z tarczami (nacinane) z przodu (ATE)
- Klocki hamulcowe tył (ATE)
- Chłodnica została wymieniona z racji rozszczelnienia się z racji wieku (Nissens)
- Króciec wodny wraz z wężykiem (ORI)
- Czujnik regulacji świateł (ORI)
- Dysze spryskiwaczy szyby czołowej (Continental)
- Łączniki stabilizatora z przodu (Lemförder)
- Amortyzatory przednie wraz ze sprężynami i łożyskami (Sachs)
-Pasek osprzętu silnika (Bosch)
- Przerobiony wydech na pełen przelot na podwójną strzelbę, zaślepienie EGR. Auto brzmi bardzo ładnie - „nie wieśniacko” , mimo że to diesel, to można usłyszeć przyjemny bulgot V8.
- Zrobiona mapa silnika na 225 koni, zainteresowanym prześlę wykres z hamowni
Oraz wiele innych, w razie pytań - z chęcią odpowiem. Auto jak wspomniałem jest dobrze zachowane, nigdy nie katowane na „zimnym”. Szanuję swój oraz państwa czas, dlatego chciałbym podzielić się elementami wymagającymi dopieszczenia. Mianowicie chodzi jedynie tutaj o tylną część progów - niestety za tył się już nie podnosi. Reszta miejsc typowych dla E39 jest zdrowa. Sądzę, że auto jeszcze długi czas posłuży następnemu właścicielowi i da bardzo dużą radość z jazdy.
Cena po oględzinach do rozsądnej negocjacji. Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej.
Pozdrawiam, Mateusz
ID: 917029948
xxx xxx xxx
Dodane 14 maja 2024
Bmw E39 530D *zadbana*
24 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja