Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
BMW E36 M52B28 - nieupalane.
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: WBACG11000KD59558

Model: Seria 3

Rok produkcji: 1997

Paliwo: Benzyna

Typ nadwozia: Hatchback

Przebieg: 255 000 km

Kolor: Inny kolor

Poj. silnika: 2 793 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Kraj pochodzenia: Niemcy

Moc silnika: 193 KM

Napęd: Na tylne koła

Kierownica: po lewej

Opis

Na sprzedaż E36 w nadwoziu Compact, z roku 1997.
Fabrycznie wersja 316i na bębnach z tyłu, z klimatyzacją.
Obecnie zamontowany silnik M52B28.
OC aktualne (17.11.2025)
Przegląd techniczny ważny (01.02.2025)
Zmiana silnika zalegalizowana.
Nadwozie bezwypadkowe.
Porządek w dokumentach - brak stosu umów.
Od momentu zakupu samochodem przejechałem około pięciu tysięcy kilometrów.

Właścicielem samochodu jestem od 2.10.2021.

Silnik: M52B28 - całkowita seria, mapa w sterowniku seria.
Skrzynia biegów - Getrag z 1,6 działa bez zarzutu, shortshifter PMC Motorsport.
Dyferencjał - z 1,8 is, nie znam przełożenia, dosyć krótki (90 km/h przy 2500 obr/min), nie bije, nie wyje.
Hamulce: z wersji 323ti.
Wydech: Układ na jednym tłumiku środkowym, zero nieprzyjemności.
Zawieszenie przód: gwint
Zawieszenie tył: Terrano+ bizon, brak regulacji.

Lista czynności serwisowych wykonanych od zakupu pojazdu (kolejność losowa):
- olej plus wszystkie filtry (raz w roku)
- komplet świec
- przegub wewnętrzny
- drążki kierownicze
- sworznie wahaczy
- tuleje wahaczy
- geometra (kilkukrotnie)
- opaski przewodów wspomagania
- uszczelka klapy bagażnika (używana)
- montaż shortshiftera
- przewody paliwowe
- przewody do nagrzewnicy
- wymiana belki tylnej z hamulcami tarczowymi
- komplet hamulców tył (zasadniczy + awaryjny)
- chłodnica wody
- olej skrzynia + dyferencjał
- regeneracja VANOS
- hamulce przód komplet
- płyn hamulcowy (dwukrotnie)
- odma
- podkładki na przewodach wspomagania
- montaż gwintu przód i zestawu zawieszenia tył
- pompa paliwa
- termostat
- przewodu układu chłodzenia
- konserwacja części podwozia

Wszystkie podzespoły funkcjonują tak jak powinny. Mocny silnik i dość krótki dyferencjał cieszą podczas przyspieszania. Zero luzów, niepokojących dźwięków, zużycia oleju, płynu chłodniczego, wycieków - czegokolwiek. Jedzie jak powinno, hamuje jak powinno, cieszy jak powinno.
Twardy, bardzo żwawy, całkiem niski, przyjemny wóz.
Nie upalany, nie raczony odcinką na zimnym - z głową i bez przypału. Samochód umila mi weekendy i urlopy spędzane w kraju.

Wady:

- łączenie prawego progu z podłogą
- "purchelek" na błotniku lewy tył
- kilka rys wynikających z 28 letniego cyklu życia wozu
- "boczki" drzwi mają popękane mocowania.

Do samochodu dodaje wszystko to co uzbierałem, lub zostało po modyfikacjach które musiałem przeprowadzić w związku z zalegalizowaniem modyfikacji. Straciłem rachubę co tam jest, ale napewno będzie kompletna belka na bębny wraz z dyferencjałem. Łącznie trzy komplety felg (styling 45 16", styling 10 15", felgi stalowe 16").

Podana cena w ogłoszeniu jest do negocjacji.
Mogę się zamienić. Chętnie na coś z lat 90-tych. Najbliżej memu sercu byłoby E39 przedliftowe, lub A6 C4, ale nie sugerujcie się :)

Na wszelkie pytania opowiem telefonicznie, lub na łamach portalu.

Dane do Historii Pojazdu:
DOA 58533
02.04.1997
WBACG11000KD59558
ID: 1016065361

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Dawid

Na OLX od maj 2017

Ostatnio online w dniu 27 lipca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 25 lipca 2025

BMW E36 M52B28 - nieupalane.

18 000 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon