Prywatne
Model: Seria 7
Rok produkcji: 1988
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 398 km
Kolor: Żółty – Złoty
Poj. silnika: 3 500 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 211 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Wystawiam na sprzedaż swój projekt w który włożyłem ogrom pracy, pieniędzy i serca jakim jest BMW e32 stylizowane na Alpine.
Bazowo BMW 735i (m30b35) lecz przód został zmieniony na tzw „szeroką nerkę” ze względów wizualnych oprócz tego ze zmian: Przednia dokładka Alpina, okleina, emblematy, tylna blenda, dołożone światła z xenonem , blenda zamiast przedniej rejestracji USA,nakładki na progi oraz dół tylnego zderzaka polakierowane w kolor
Zawieszenie airride zestaw „best price od mapet airride system” czyli dwa osobne elektrozawory- jeden sterujący przodem, a drugi tyłem. Poduszki po 2 bałwanki zastosowane na 4 amortyzatorach robionych na specjalne moje zamówienie w pk individual coilovers, na początku sezonu wymienione dwa wahacze przednie oraz drążki stabilizatora oczywiście meyle HD reszta zawieszenia była bez zastrzeżeń- auto stabilnie i pewnie się prowadzi.
Koła to customowe zender Star 17” (Ranty polerowane w kwietniu, śruby pozłacane, rotory pomalowane proszkowo)
Przód 10j (rant 3,5”) opona 215/45
Tył 11j (rany 4”) opona również 215/45
Wnętrze- wszystko w brązie w połączeniu z matowanym drewnem co idealnie kontrastuje ze złotym lakierem.
Przednie fotele grzane, pompowane lędźwie kierowcy. Drewniana również jest kierownica oryginał BBS italvolanti, a nie jakaś chińska „reprodukcja”, radio becker CD z nawigacją i polskim menu (brak płyty niestety)
Silnik przeszedł „odświeżenie” podczas tegorocznej zimy:
Dekiel, kolektor ssący, obudowy rozrządu i parę innych rzeczy po szkiełkowaniu, a śruby po ocynku.
Zrobiona głowica- nowy wałek, koniki, sprężynki itp (stara została tylko obudowa) + oczywiście nowa uszczelka
Zastosowane wtryski od omegi v6
Nowy rozrząd
Kolektory wydechowe Schmiedmann
Nowy czujnik położenia wału
Wszystkie gumy dolotu nowe
Wszystkie podciśnienia nowe
Wszystkie przewody wodne nowe
Nowa chłodnica klimatyzacji
Nowy zbiorniczek wyrównawczy
Chłodnia świeża ~ 5k przebiegu (ma 2 lata)
Po drodze jakieś czujniki i pierdoly
Zregenerowany został również wał napędowy (dwa nowe krzyżaki, nowy przegub, nowa podpora wału + odświeżenie wizualne oraz wyważenie)
Z wyposażenia pokrótce:
-tempomat (sprawny)
-dwustrefowa klimatyzacja (sprawna)
-szyberdach
-grzane fotele
-centralny zamek
-największe obc
-4el szyby
-el lusterka
Itp
E32 wystawiane na najwiekszych zlotach w PL takich jak ULTRACE, BMW-syndykat, Dubit itp
Niejednokrotnie nagradzane na mniejszych eventach
Samochód zarejestrowany na zabytek- OC to koszt ~200zl a przegląd jest BEZTERMINOWY.
Na wszelkie pytania odpisze lub odpowiem telefonicznie.
Bazowo BMW 735i (m30b35) lecz przód został zmieniony na tzw „szeroką nerkę” ze względów wizualnych oprócz tego ze zmian: Przednia dokładka Alpina, okleina, emblematy, tylna blenda, dołożone światła z xenonem , blenda zamiast przedniej rejestracji USA,nakładki na progi oraz dół tylnego zderzaka polakierowane w kolor
Zawieszenie airride zestaw „best price od mapet airride system” czyli dwa osobne elektrozawory- jeden sterujący przodem, a drugi tyłem. Poduszki po 2 bałwanki zastosowane na 4 amortyzatorach robionych na specjalne moje zamówienie w pk individual coilovers, na początku sezonu wymienione dwa wahacze przednie oraz drążki stabilizatora oczywiście meyle HD reszta zawieszenia była bez zastrzeżeń- auto stabilnie i pewnie się prowadzi.
Koła to customowe zender Star 17” (Ranty polerowane w kwietniu, śruby pozłacane, rotory pomalowane proszkowo)
Przód 10j (rant 3,5”) opona 215/45
Tył 11j (rany 4”) opona również 215/45
Wnętrze- wszystko w brązie w połączeniu z matowanym drewnem co idealnie kontrastuje ze złotym lakierem.
Przednie fotele grzane, pompowane lędźwie kierowcy. Drewniana również jest kierownica oryginał BBS italvolanti, a nie jakaś chińska „reprodukcja”, radio becker CD z nawigacją i polskim menu (brak płyty niestety)
Silnik przeszedł „odświeżenie” podczas tegorocznej zimy:
Dekiel, kolektor ssący, obudowy rozrządu i parę innych rzeczy po szkiełkowaniu, a śruby po ocynku.
Zrobiona głowica- nowy wałek, koniki, sprężynki itp (stara została tylko obudowa) + oczywiście nowa uszczelka
Zastosowane wtryski od omegi v6
Nowy rozrząd
Kolektory wydechowe Schmiedmann
Nowy czujnik położenia wału
Wszystkie gumy dolotu nowe
Wszystkie podciśnienia nowe
Wszystkie przewody wodne nowe
Nowa chłodnica klimatyzacji
Nowy zbiorniczek wyrównawczy
Chłodnia świeża ~ 5k przebiegu (ma 2 lata)
Po drodze jakieś czujniki i pierdoly
Zregenerowany został również wał napędowy (dwa nowe krzyżaki, nowy przegub, nowa podpora wału + odświeżenie wizualne oraz wyważenie)
Z wyposażenia pokrótce:
-tempomat (sprawny)
-dwustrefowa klimatyzacja (sprawna)
-szyberdach
-grzane fotele
-centralny zamek
-największe obc
-4el szyby
-el lusterka
Itp
E32 wystawiane na najwiekszych zlotach w PL takich jak ULTRACE, BMW-syndykat, Dubit itp
Niejednokrotnie nagradzane na mniejszych eventach
Samochód zarejestrowany na zabytek- OC to koszt ~200zl a przegląd jest BEZTERMINOWY.
Na wszelkie pytania odpisze lub odpowiem telefonicznie.
ID: 1013994245
xxx xxx xxx
Dodane 15 lipca 2025
Bmw e32 735i alpina b11 stance airride syndykat
79 990 zł
do negocjacji
Lokalizacja