Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Książka nowa,może posiadać ślady magazynowania.
Biznes Tom 3: Marketing to niezbędna pozycja dla wszystkich przedsiębiorców pragnących skutecznie promować swoje produkty i usługi. Książka ta zawiera praktyczne wskazówki dotyczące strategii marketingowych, budowania marki oraz pozyskiwania klientów. Dzięki klarownym wyjaśnieniom i konkretnym przykładom autorzy pomagają zrozumieć zasady działania rynku oraz skutecznie wykorzystać narzędzia marketingowe. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem, czy jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, ta książka pomoże Ci zdobyć nowe umiejętności i osiągnąć sukces w świecie marketingu. Nie czekaj dłużej - sięgnij po Biznes Tom 3: Marketing i rozwiń swoją działalność jeszcze bardziej!
BIZNES to seria książek napisanych przez ponad 200 autorów światowej klasy, największe autorytety w dziedzinie biznesu i ekonomii. To biblia biznesu”, z której na co dzień można czerpać wiedzę i doświadczenie, ucząc się od najlepszych. Adresowana jest do kadry zarządzającej: liderów i menedżerów, przedsiębiorców, a także studentów.
Zawarte w nich artykuły pełne są praktycznych rozwiązań, rad, a nawet gotowych planów działania. Pokazują nowe trendy w światowym biznesie, inspirują i prowokują do szukania nowatorskich rozwiązań.
Kompendium wiedzy na temat współczesnego świata organizacji, ekonomii i zarządzania. Znakomici autorzy, atrakcyjna forma, przejrzysty styl".
Prof. dr hab. Leszek Balcerowicz
W Baher
Kluczowe zagadnienia omówione w tym tomie:
tworzenie misji i wizji firmy strategia marketingowa kreowanie marki zarządzanie relacjami z klientem analiza SWOT planowanie kampanii
z agencją reklamową polityka PR marketing bezpośredni marketing internetowy e-business
Karton 267
Biznes Tom 3: Marketing to niezbędna pozycja dla wszystkich przedsiębiorców pragnących skutecznie promować swoje produkty i usługi. Książka ta zawiera praktyczne wskazówki dotyczące strategii marketingowych, budowania marki oraz pozyskiwania klientów. Dzięki klarownym wyjaśnieniom i konkretnym przykładom autorzy pomagają zrozumieć zasady działania rynku oraz skutecznie wykorzystać narzędzia marketingowe. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem, czy jesteś doświadczonym przedsiębiorcą, ta książka pomoże Ci zdobyć nowe umiejętności i osiągnąć sukces w świecie marketingu. Nie czekaj dłużej - sięgnij po Biznes Tom 3: Marketing i rozwiń swoją działalność jeszcze bardziej!
BIZNES to seria książek napisanych przez ponad 200 autorów światowej klasy, największe autorytety w dziedzinie biznesu i ekonomii. To biblia biznesu”, z której na co dzień można czerpać wiedzę i doświadczenie, ucząc się od najlepszych. Adresowana jest do kadry zarządzającej: liderów i menedżerów, przedsiębiorców, a także studentów.
Zawarte w nich artykuły pełne są praktycznych rozwiązań, rad, a nawet gotowych planów działania. Pokazują nowe trendy w światowym biznesie, inspirują i prowokują do szukania nowatorskich rozwiązań.
Kompendium wiedzy na temat współczesnego świata organizacji, ekonomii i zarządzania. Znakomici autorzy, atrakcyjna forma, przejrzysty styl".
Prof. dr hab. Leszek Balcerowicz
W Baher
Kluczowe zagadnienia omówione w tym tomie:
tworzenie misji i wizji firmy strategia marketingowa kreowanie marki zarządzanie relacjami z klientem analiza SWOT planowanie kampanii
z agencją reklamową polityka PR marketing bezpośredni marketing internetowy e-business
Karton 267
ID: 905914826
xxx xxx xxx
Dodane 11 sierpnia 2025
Biznes tom 3 marketing sprawi że staniesz się ekspertem w dziale mark
Tylko przedmiot
12,22 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły