Prywatne
Rok wydania: 2003
Stan: Używane
Opis
Biblioteki szkolne. Wytyczne IFLA-UNESCO
oprac. Tove Pemmer Saetre, Glenys Willars
Wydawnictwo SBP
Warszawa 2003
ISBN: 83-87629-97-9
liczba stron: 48
oprawa miękka
.
Spis treści
.
PRZEDMOWA DO WYDANIA POLSKIEGO
WPROWADZENIE DO WYDANIA ANGIELSKIEGO
Rozdział 1. MISJA I POLITYKA
1.1. Misja
1.2. Polityka
1.3. Kontrolowanie i ocena
Rozdział 2. ZBIORY
2.1. Finansowanie i budżet biblioteki szkolnej
2.2. Lokalizacja i powierzchnia
2.3. Meble i wyposażenie
2.4. Sprzęt elektroniczny i audiowizualny
2.5. Zasoby materiałowe
2.6. Polityka zarządzania zbiorami
2.7. Zbiory
2.8. Zasoby elektroniczne
Rozdział 3. PERSONEL
3.1. Personel biblioteki
3.2. Rola bibliotekarza szkolnego
3.3. Rola pomocnika bibliotecznego
3.4. Współpraca pomiędzy nauczycielami a bibliotekarzem szkolnym
3.5. Umiejętności personelu biblioteki szkolnej
3.6. Obowiązki bibliotekarza szkolnego
3.7. Normy etyczne
Rozdział 4. PROGRAMY I DZIAŁALNOŚĆ
4.1. Programy
4.2. Współpraca z bibliotekami publicznymi i wzajemne udostępnianie zbiorów
4.3. Działania na poziomie szkoły
Rozdział 5. PROMOCJA BIBLIOTEKI I UCZENIA SIĘ
5.1. Promocja
5.2. Polityka marketingowa
5.3. Kształcenie użytkowników
5.4. Modelowy program kształcenia umiejętności informacyjnych oraz uczenia się
BIBLIOGRAFIA
oprac. Tove Pemmer Saetre, Glenys Willars
Wydawnictwo SBP
Warszawa 2003
ISBN: 83-87629-97-9
liczba stron: 48
oprawa miękka
.
Spis treści
.
PRZEDMOWA DO WYDANIA POLSKIEGO
WPROWADZENIE DO WYDANIA ANGIELSKIEGO
Rozdział 1. MISJA I POLITYKA
1.1. Misja
1.2. Polityka
1.3. Kontrolowanie i ocena
Rozdział 2. ZBIORY
2.1. Finansowanie i budżet biblioteki szkolnej
2.2. Lokalizacja i powierzchnia
2.3. Meble i wyposażenie
2.4. Sprzęt elektroniczny i audiowizualny
2.5. Zasoby materiałowe
2.6. Polityka zarządzania zbiorami
2.7. Zbiory
2.8. Zasoby elektroniczne
Rozdział 3. PERSONEL
3.1. Personel biblioteki
3.2. Rola bibliotekarza szkolnego
3.3. Rola pomocnika bibliotecznego
3.4. Współpraca pomiędzy nauczycielami a bibliotekarzem szkolnym
3.5. Umiejętności personelu biblioteki szkolnej
3.6. Obowiązki bibliotekarza szkolnego
3.7. Normy etyczne
Rozdział 4. PROGRAMY I DZIAŁALNOŚĆ
4.1. Programy
4.2. Współpraca z bibliotekami publicznymi i wzajemne udostępnianie zbiorów
4.3. Działania na poziomie szkoły
Rozdział 5. PROMOCJA BIBLIOTEKI I UCZENIA SIĘ
5.1. Promocja
5.2. Polityka marketingowa
5.3. Kształcenie użytkowników
5.4. Modelowy program kształcenia umiejętności informacyjnych oraz uczenia się
BIBLIOGRAFIA
ID: 918776016
xxx xxx xxx
Dodane 09 sierpnia 2025
Biblioteki szkolne: wytyczne IFLA-UNESCO
Tylko przedmiot
7 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły