Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Bateria (akumulator, pakiet) polskiej produkcji z nowych ogniw. Wysoka jakość wykonania, 2 lata gwarancji producenta.
Akumulator do roweru elektrycznego montowany w ramie do insertów w miejsce bidonu. Solidna obudowa typu shark z szyną mocującą. Szyna montowana jest śrubami do ramy, a bateria wsuwana do szyny i blokowana kluczykiem. Bardzo łatwe i bezpieczne rozwiązanie. Możliwość szybkiego wyjęcia i zabrania do ładowania. Baterie mają kabel z wtyczką kompatybilną z napędami centralnymi CYC Motor.
Specyfikacja techniczna
Akumulator w obudowie shark o konfiguracji 14s5p (70 ogniw)
Napięcie: 52 V
Pojemność: 17,5 Ah (910 Wh)
Prąd rozładowania maksymalny: 30 A
Ogniwa: nowe li-ion LG INR18650 MJ1 3.500 mAh
Wymiary: 368 x 113 x 90 mm
Waga: 4,5 kg
Wtyk rozładowania: XT90
Wtyk ładowania: jack 5.5/2.1
W zestawie: ładowarka automatyczna 3 A z wentylatorem
Zasięg jazdy: do 120 km
Zalecana do zestawu CYC Motor Photon, CYC Motor X1 Stealth Gen.3
Cechy i budowa akumulatora
Akumulator posiada przełącznik on/off łatwo dostępny na obudowie, dzięki czemu nie ma iskrzenia podczas wkładania lub wyjmowanie baterii z szyny. Ogniwa są łączone specjalnie zaprojektowaną i ciętą laserowo taśmą niklową, metodą zgrzewania. Uzyskuje się dzięki temu bardzo dobre i niemal bezstratne połączenie między ogniwami, co nie powoduje niepotrzebnego dodatkowego nagrzewania się ogniw. Szyna mocująca ma kilka możliwości przykręcenia do roweru, dzięki czemu można optymalnie dopasować ją do ramy. Przed zakupem należy upewnić się, że jest wystarczająca ilość miejsca na baterię z uwzględnieniem faktu, że baterię wsuwa się od góry (musi pozostać pewna ilość miejsca na wkładanie baterii).
Akumulator wyposażony jest standardowo we wtyczkę zasilania XT90 (długość przewodu ok. 25 cm), która jest kompatybilna z wtyczką w silnikach CYC Motor. Jest możliwość wyposażenia w inną wtyczkę w szczególności XT60.
--
14 dni na zwrot
2 lata gwarancji
czas dostawy: 3-4 dni
Akumulator do roweru elektrycznego montowany w ramie do insertów w miejsce bidonu. Solidna obudowa typu shark z szyną mocującą. Szyna montowana jest śrubami do ramy, a bateria wsuwana do szyny i blokowana kluczykiem. Bardzo łatwe i bezpieczne rozwiązanie. Możliwość szybkiego wyjęcia i zabrania do ładowania. Baterie mają kabel z wtyczką kompatybilną z napędami centralnymi CYC Motor.
Specyfikacja techniczna
Akumulator w obudowie shark o konfiguracji 14s5p (70 ogniw)
Napięcie: 52 V
Pojemność: 17,5 Ah (910 Wh)
Prąd rozładowania maksymalny: 30 A
Ogniwa: nowe li-ion LG INR18650 MJ1 3.500 mAh
Wymiary: 368 x 113 x 90 mm
Waga: 4,5 kg
Wtyk rozładowania: XT90
Wtyk ładowania: jack 5.5/2.1
W zestawie: ładowarka automatyczna 3 A z wentylatorem
Zasięg jazdy: do 120 km
Zalecana do zestawu CYC Motor Photon, CYC Motor X1 Stealth Gen.3
Cechy i budowa akumulatora
Akumulator posiada przełącznik on/off łatwo dostępny na obudowie, dzięki czemu nie ma iskrzenia podczas wkładania lub wyjmowanie baterii z szyny. Ogniwa są łączone specjalnie zaprojektowaną i ciętą laserowo taśmą niklową, metodą zgrzewania. Uzyskuje się dzięki temu bardzo dobre i niemal bezstratne połączenie między ogniwami, co nie powoduje niepotrzebnego dodatkowego nagrzewania się ogniw. Szyna mocująca ma kilka możliwości przykręcenia do roweru, dzięki czemu można optymalnie dopasować ją do ramy. Przed zakupem należy upewnić się, że jest wystarczająca ilość miejsca na baterię z uwzględnieniem faktu, że baterię wsuwa się od góry (musi pozostać pewna ilość miejsca na wkładanie baterii).
Akumulator wyposażony jest standardowo we wtyczkę zasilania XT90 (długość przewodu ok. 25 cm), która jest kompatybilna z wtyczką w silnikach CYC Motor. Jest możliwość wyposażenia w inną wtyczkę w szczególności XT60.
--
14 dni na zwrot
2 lata gwarancji
czas dostawy: 3-4 dni
ID: 895938271
xxx xxx xxx