Firmowe
Rok wydania: 2018
Stan: Nowe
Opis
W ogłoszeniu znajdują się wszystkie dostępne zdjęcia.
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.
UX pochodzi od słów user experience
Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy
UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania
Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań
Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik
Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii
To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium
Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań
Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie
Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno
Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy
W tej książce znajdziesz między innymi:
• Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
• Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
• Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
• Metody współpracy z uczestnikami badań
• Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś”!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX
Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania
Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje
Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne
Mieszka w St
Louis w stanie Missouri
David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości
Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące
Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe
Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania
Produkty które sprzedaję są całkowicie nowe, bardzo często oryginalnie zapakowane przez producenta.
Jeżeli nie znalezli Państwo poszukiwanego tytułu w mojej ofercie bardzo proszę o kontakt.
Jest możliwość wystawienia zbiorczego ogłoszenia, oraz negocjacji ceny w przypadku zamówienia kilku produktów o łącznej wartości powyżej 100 zł.
Z racji dużej ilości ogłoszeń bardzo proszę o kontakt poprzez OLX.
UX pochodzi od słów user experience
Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy
UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania
Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań
Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik
Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii
To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium
Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań
Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie
Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno
Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy
W tej książce znajdziesz między innymi:
• Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
• Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
• Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
• Metody współpracy z uczestnikami badań
• Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś”!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX
Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania
Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje
Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne
Mieszka w St
Louis w stanie Missouri
David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości
Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące
Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe
Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania
ID: 918660675
xxx xxx xxx
Dodane 30 maja 2024
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania. - Brad Nunnally, David
Tylko przedmiot
38,15 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja