Prywatne
Stan: Używane
Opis
MODEL TESTOWY - EVENTOWY. Po kilku jazdach pokazowych. Stan bdb. Na gwarancji. Wtyk w regulatorze przerobiony na XT-60.
NOWOŚĆ 2024! Axial SCX10 III Jeep CJ-7 - najnowszy projekt amerykańskich konstruktorów modeli przeprawowych, odwzorowujący ikonę terenowych przygód z roku 1976. Model CJ, czyli "Cywilny Jeep", bazował na wojskowym modelu Jeep Willys-Overland, który po zakończonej II wojnie światowej ponownie trafił do "salonów" tym razem jako pojazd komerycjny dla każdego. Jeep CJ-7 szybko stał się najbardziej ulubionym autem do trialu i "rock crawlingu", do dzisiaj pozostając ikoną tego sportu. Dopiero w 1987 roku zastąpił go Jeep Wrangler.
Dzisiaj, amerykańscy konstruktorzy z firmy Axial, zbudowali miniaturyzację kultowego Jeepa CJ-7 osadzając przepięknie wykonaną karoserię na najnowszym podwoziu SCX10 III. Sama konstrukcja została nieco zmodyfikowana i tutaj nie znajdziemy choćby osi portalowych pozwalających modelowi pokonać większe koleiny czy głazy. Majstersztykiem, z pewnością wynagradzającą tę niedogodność terenową, jest karoseria łącząca w sobie plastikowe, otwierane drzwi, klatkę, całe wnętrze z fotelami, deską rozdzielczą i kierownicą na czele. Projektanci zaopatrzyli Jeepa w oświetlenie LED, by przygoda w terenie nie trwała tylko w dzień.
Jeep CJ-7 to obowiązkowa pozycja w garażu każdego terenowego maniaka modeli RC. Dla debiutantów - nowy model Axiala to urzeczywistnienie marzeń o off-roadzie w małej skali, gwarancja wysokiej dzielności w trudnych warunkach, doskonałej jakości i dbania o każdy detal. Właściciel Axiala może być dumny, że niemal każdy element jego modelu został wykonany na wzór prawdziwych podzespołów rasowej terenówki. Zderzaki, deska rozdzielcza, felgi Raceline Daytona z oponami Micky Thompsona Baja Boss. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy.
Nowa platforma SCX10 III wyposażona została w system DIG, czyli blokadę tylnych kół. To rozwiązanie pozwala zdecydowanie zmniejszyć promień skrętu, czyniąc z Jeepa niezrównaną maszynę w każdym terenie. Jeep CJ-7 jest gotowy do jazdy - zmontowany i wyposażony w niezbędną elektronikę. Pod maską pracuje szczotkowy silnik elektryczny firmowany przez markę Spektrum. Za sterowanie odpowiada nadajnik Spektrum DX3 Smart. Wystarczy tylko dokupić akumulator LiPo 2-3S z ładowarką i można ruszać na szlak. Dzięki akumulatorowi Spektrum Smart można korzystać z możliwości technologii Smart systemu radiowego - takich jak śledzenie stanu naładowania akumulatora w czasie rzeczywistym bezpośrednio z nadajnika DX3.
Wybrane dane techniczne:
Oficjalnie licencjonowana karoseria Jeep CJ-7
Oficjalnie licencjonowane zderzaki i Gen-Right
Oficjalnie licencjonowane koła Raceline Daytona beadlock
Oficjalnie licencjonowane opony Mickey Thompson Baja Boss R35
silnik szczotkowy Dynamite 35T
skalowe wnętrze, z kierownicą, fotelami i deską rozdzielczą
mocne stalowe podwozie SCX10 III typu C
Standardowe osie proste AR45
Zawieszenie linkowe, sztywne mosty
Amortyzatory olejowe typu coil-over
Całkowicie metalowe koła zębate
Pełne łożyska kulkowe
3-kanałowy nadajnik Spektrum DX3 Smart 2.4GHz
Spektrum Firma 40A Smart 2-w-1 ESC i jednostka odbiornika
Fabrycznie zmontowany i gotowy do jazdy
Wymagana tylko bateria i ładowarka
Serwo układu kierowniczego, wodoodporne Spektrum S614, metalowe zębatki, 23T
skala 1/10
napęd stały 4x4
opony 1,9 cala
szerokość 235mm
długość 480mm
wysokość 248mm
rozstaw osi 312mm
prześwit 69,8 mm
NOWOŚĆ 2024! Axial SCX10 III Jeep CJ-7 - najnowszy projekt amerykańskich konstruktorów modeli przeprawowych, odwzorowujący ikonę terenowych przygód z roku 1976. Model CJ, czyli "Cywilny Jeep", bazował na wojskowym modelu Jeep Willys-Overland, który po zakończonej II wojnie światowej ponownie trafił do "salonów" tym razem jako pojazd komerycjny dla każdego. Jeep CJ-7 szybko stał się najbardziej ulubionym autem do trialu i "rock crawlingu", do dzisiaj pozostając ikoną tego sportu. Dopiero w 1987 roku zastąpił go Jeep Wrangler.
Dzisiaj, amerykańscy konstruktorzy z firmy Axial, zbudowali miniaturyzację kultowego Jeepa CJ-7 osadzając przepięknie wykonaną karoserię na najnowszym podwoziu SCX10 III. Sama konstrukcja została nieco zmodyfikowana i tutaj nie znajdziemy choćby osi portalowych pozwalających modelowi pokonać większe koleiny czy głazy. Majstersztykiem, z pewnością wynagradzającą tę niedogodność terenową, jest karoseria łącząca w sobie plastikowe, otwierane drzwi, klatkę, całe wnętrze z fotelami, deską rozdzielczą i kierownicą na czele. Projektanci zaopatrzyli Jeepa w oświetlenie LED, by przygoda w terenie nie trwała tylko w dzień.
Jeep CJ-7 to obowiązkowa pozycja w garażu każdego terenowego maniaka modeli RC. Dla debiutantów - nowy model Axiala to urzeczywistnienie marzeń o off-roadzie w małej skali, gwarancja wysokiej dzielności w trudnych warunkach, doskonałej jakości i dbania o każdy detal. Właściciel Axiala może być dumny, że niemal każdy element jego modelu został wykonany na wzór prawdziwych podzespołów rasowej terenówki. Zderzaki, deska rozdzielcza, felgi Raceline Daytona z oponami Micky Thompsona Baja Boss. Tutaj nie ma miejsca na kompromisy.
Nowa platforma SCX10 III wyposażona została w system DIG, czyli blokadę tylnych kół. To rozwiązanie pozwala zdecydowanie zmniejszyć promień skrętu, czyniąc z Jeepa niezrównaną maszynę w każdym terenie. Jeep CJ-7 jest gotowy do jazdy - zmontowany i wyposażony w niezbędną elektronikę. Pod maską pracuje szczotkowy silnik elektryczny firmowany przez markę Spektrum. Za sterowanie odpowiada nadajnik Spektrum DX3 Smart. Wystarczy tylko dokupić akumulator LiPo 2-3S z ładowarką i można ruszać na szlak. Dzięki akumulatorowi Spektrum Smart można korzystać z możliwości technologii Smart systemu radiowego - takich jak śledzenie stanu naładowania akumulatora w czasie rzeczywistym bezpośrednio z nadajnika DX3.
Wybrane dane techniczne:
Oficjalnie licencjonowana karoseria Jeep CJ-7
Oficjalnie licencjonowane zderzaki i Gen-Right
Oficjalnie licencjonowane koła Raceline Daytona beadlock
Oficjalnie licencjonowane opony Mickey Thompson Baja Boss R35
silnik szczotkowy Dynamite 35T
skalowe wnętrze, z kierownicą, fotelami i deską rozdzielczą
mocne stalowe podwozie SCX10 III typu C
Standardowe osie proste AR45
Zawieszenie linkowe, sztywne mosty
Amortyzatory olejowe typu coil-over
Całkowicie metalowe koła zębate
Pełne łożyska kulkowe
3-kanałowy nadajnik Spektrum DX3 Smart 2.4GHz
Spektrum Firma 40A Smart 2-w-1 ESC i jednostka odbiornika
Fabrycznie zmontowany i gotowy do jazdy
Wymagana tylko bateria i ładowarka
Serwo układu kierowniczego, wodoodporne Spektrum S614, metalowe zębatki, 23T
skala 1/10
napęd stały 4x4
opony 1,9 cala
szerokość 235mm
długość 480mm
wysokość 248mm
rozstaw osi 312mm
prześwit 69,8 mm
ID: 1016947453
xxx xxx xxx
Dodane 30 lipca 2025
Axial SCX10 III Jeep CJ-7 4WD trial 1/10, gwarancja, model testowy
Tylko przedmiot
1 900 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły