Prywatne
Model: A8
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 320 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 4 134 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 380 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Na sprzedaż oferuję Audi A8 D3 4.2 TDI quattro Long z 2006 roku – wersja z potężnym silnikiem V8 o mocy 380 KM oraz napędem na cztery koła. Auto od 2007 roku w jednej rodzinie, zadbane wręcz pedantycznie, utrzymywane z dużą dbałością i pasją. Samochód serwisowany na bieżąco przez wszystkie lata – regularne wymiany oleju (co 6–10 tys. km), eksploatowany rozsądnie i z szacunkiem.
Przebieg: 310 000 km – brak pełnej dokumentacji serwisowej, ale stan techniczny i wizualny mówi sam za siebie.
Najważniejsze cechy:
Silnik 4.2 TDI V8 (380 KM) – dynamiczny i niezawodny, świetnie utrzymany.
Napęd quattro – stały, pewny w każdych warunkach.
Wersja Long (przedłużana) – ogromna przestrzeń z tyłu, idealna do komfortowej jazdy pasażerów.
Zawieszenie i mechanika:
Zdecydowana większość kluczowych podzespołów została wymieniona nie z konieczności, a z czystego pedantyzmu i chęci prewencji. Sam koszt tych „zachowawczych” prac przekroczył 35 tys. zł:
Zregenerowane miechy zawieszenia przedniego (pneumatyka w pełni sprawna),
Wymieniony konwerter skrzyni biegów (oryginał),
Komplet poduszek pod silnikiem – nowe, OEM.
Układ hamulcowy:
W ciągu lat przetestowałem różne zestawy – od najdroższych marek klasy premium po tańsze alternatywy. Ostatecznie najlepiej sprawdziły się oryginalne tarcze OEM Audi, które aktualnie są założone. Dla pełnej transparentności – czuć lekkie bicie przy hamowaniu, które może być wyczuwalne dla wrażliwszych użytkowników (możliwe, że warto będzie je wymienić pod własne preferencje).
Wyposażenie i dodatki:
Multimedia MMI z ostatniego lifta.
System TV z ekranami z tyłu – Android z Wi-Fi.
Bluetooth Audio – bezprzewodowa muzyka bez problemu.
Czytnik DVD – w pełni sprawny, oryginalny.
Nagłośnienie BOSE – czysty, głęboki dźwięk.
4-strefowa klimatyzacja – niezależna kontrola temperatury.
Aktywny tempomat z radarem – komfort w trasie.
Webasto (ogrzewanie postojowe) – idealne zimą.
Keyless Full – bezkluczykowy dostęp i start.
Soft close (domykanie drzwi)
Skrętne lampy Bi-LED (polift) – doskonała widoczność, rewelacyjny efekt wizualny.
Przyciemniane szyby tylne + automatyczne rolety boczne i tylna.
Hak holowniczy – raczej jako zabezpieczenie „na wszelki wypadek”, używany sporadycznie.
Felgi 19” lato / 17” zima – oba komplety w świetnym stanie, niedawno były regenerowane.
Nadwozie i powłoki:
Auto bezwypadkowe,
Od 15 lat regularnie zabezpieczane ceramiką, z utrzymywaniem powłok.
Maska pokryta specjalną powłoką odporną na odpryski (ochrona przed kamieniami itd.).
Tu już lepiej nie pisać ile przez te lata zostały wysłane na detaling, ale w ciagu ostatnich kilku lat kwota ta przekroczyła 20 tys. zł.
Powód sprzedaży:
Sprzedaż nie jest efektem żadnego problemu z autem – po prostu kończymy budowę domu, a jak to zwykle bywa – każda złotówka potrzebna ;) Gdyby nie to, samochód zostałby z nami dalej.
Cena uczciwa, adekwatna do stanu i włożonych środków.
Bez zamian. Dziękuję za kontakt tylko osoby realnie zainteresowane takim autem – jeśli szukasz okazji "do poprawek" albo A8 z historią z importu, to nie ten egzemplarz.
Sprzedaż na umowę.
Niestety mogłem dać tylko 8 zdjęć. Na prośbę wyśle link do większej ilości fotek.
EDIT - Są pytania o faktury. Niestety nie posiadam ich za wiele, gdyż nigdy nie myślałem o ich zbieraniu.. (nie jestem handlarzem aut). Auto miało mieć dożywocie w rodzinie.. Auto dla poważnie zaintersowanych - zachęcam do odwiedzenia stacji diagnostycznej czy serwisu który Państwo wybiorą (koszt takie sprawdzenia po stronie zainteresowanej).
Przebieg: 310 000 km – brak pełnej dokumentacji serwisowej, ale stan techniczny i wizualny mówi sam za siebie.
Najważniejsze cechy:
Silnik 4.2 TDI V8 (380 KM) – dynamiczny i niezawodny, świetnie utrzymany.
Napęd quattro – stały, pewny w każdych warunkach.
Wersja Long (przedłużana) – ogromna przestrzeń z tyłu, idealna do komfortowej jazdy pasażerów.
Zawieszenie i mechanika:
Zdecydowana większość kluczowych podzespołów została wymieniona nie z konieczności, a z czystego pedantyzmu i chęci prewencji. Sam koszt tych „zachowawczych” prac przekroczył 35 tys. zł:
Zregenerowane miechy zawieszenia przedniego (pneumatyka w pełni sprawna),
Wymieniony konwerter skrzyni biegów (oryginał),
Komplet poduszek pod silnikiem – nowe, OEM.
Układ hamulcowy:
W ciągu lat przetestowałem różne zestawy – od najdroższych marek klasy premium po tańsze alternatywy. Ostatecznie najlepiej sprawdziły się oryginalne tarcze OEM Audi, które aktualnie są założone. Dla pełnej transparentności – czuć lekkie bicie przy hamowaniu, które może być wyczuwalne dla wrażliwszych użytkowników (możliwe, że warto będzie je wymienić pod własne preferencje).
Wyposażenie i dodatki:
Multimedia MMI z ostatniego lifta.
System TV z ekranami z tyłu – Android z Wi-Fi.
Bluetooth Audio – bezprzewodowa muzyka bez problemu.
Czytnik DVD – w pełni sprawny, oryginalny.
Nagłośnienie BOSE – czysty, głęboki dźwięk.
4-strefowa klimatyzacja – niezależna kontrola temperatury.
Aktywny tempomat z radarem – komfort w trasie.
Webasto (ogrzewanie postojowe) – idealne zimą.
Keyless Full – bezkluczykowy dostęp i start.
Soft close (domykanie drzwi)
Skrętne lampy Bi-LED (polift) – doskonała widoczność, rewelacyjny efekt wizualny.
Przyciemniane szyby tylne + automatyczne rolety boczne i tylna.
Hak holowniczy – raczej jako zabezpieczenie „na wszelki wypadek”, używany sporadycznie.
Felgi 19” lato / 17” zima – oba komplety w świetnym stanie, niedawno były regenerowane.
Nadwozie i powłoki:
Auto bezwypadkowe,
Od 15 lat regularnie zabezpieczane ceramiką, z utrzymywaniem powłok.
Maska pokryta specjalną powłoką odporną na odpryski (ochrona przed kamieniami itd.).
Tu już lepiej nie pisać ile przez te lata zostały wysłane na detaling, ale w ciagu ostatnich kilku lat kwota ta przekroczyła 20 tys. zł.
Powód sprzedaży:
Sprzedaż nie jest efektem żadnego problemu z autem – po prostu kończymy budowę domu, a jak to zwykle bywa – każda złotówka potrzebna ;) Gdyby nie to, samochód zostałby z nami dalej.
Cena uczciwa, adekwatna do stanu i włożonych środków.
Bez zamian. Dziękuję za kontakt tylko osoby realnie zainteresowane takim autem – jeśli szukasz okazji "do poprawek" albo A8 z historią z importu, to nie ten egzemplarz.
Sprzedaż na umowę.
Niestety mogłem dać tylko 8 zdjęć. Na prośbę wyśle link do większej ilości fotek.
EDIT - Są pytania o faktury. Niestety nie posiadam ich za wiele, gdyż nigdy nie myślałem o ich zbieraniu.. (nie jestem handlarzem aut). Auto miało mieć dożywocie w rodzinie.. Auto dla poważnie zaintersowanych - zachęcam do odwiedzenia stacji diagnostycznej czy serwisu który Państwo wybiorą (koszt takie sprawdzenia po stronie zainteresowanej).
ID: 1012504273
xxx xxx xxx
Dodane 23 lipca 2025
Audi A8 4.2 TDI Long | OKAZJA!! | 380 KM | Pedantycznie zadbany |
52 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja