Prywatne
Numer VIN: WAUSGAFC9CN003950
Model: A7
Rok produkcji: 2012
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 245 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 2 995 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 310 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Zachęcam do przeczytania całego ogłoszenia, choć jest bardzo szczegółowe i rozległe - oczywiscie wszystkie modyfikacje są odwracalne nic nie jest na stałe - co kto lubi.
Poniżej znajdziesz wszelkie informacje o wyposażeniu oraz wymienionych częściach i wiele innych rzeczy.
Niestety OLX ogranicza ilość zdjęć do 8 sztuką (a mam ich ogrom) tak więc po więcej zdjęć zapraszam zainteresowane osoby osobiście.
Auto dostępne razem ze mną w Polsce od 20.08.2025.
Przegląd ważny do 28.03.2026
Ubezpieczenie ważne do 24.03.2026
Witam, do sprzedania mam Audi A7 quattro 3.0 TFSI Supercharged z 2012 roku z najlepszą skrzynią Tiptronic ZF8HP i oryginalnym przebiegiem 245 tysiące km, który ciągle rośnie, wraz z oryginalnym kompletnym pakietem MAXTON DESIGN.
Auto przyciąga nie tylko wzrok, ale również i słuch wszystkich dookoła w Polsce i w Holandii dzięki kompletnemu krótkiemu dolotowi Injen, mniejszemu kółku kompresora (co w połączeniu daje tzw. German Hellcat - słynne głośne miałczenie kompresora) oraz elektrycznym przepustnicom wydechu.
Jestem osobą prywatną, auto kupiłem półtora roku temu za gotówkę z przebiegiem 216 tysięcy. Jest moją własnością, jestem jego właścicielem wpisanym w dowód, nie ciążą na nim żadne zobowiązania.
Zgadzam się na sprawdzenie auta na każdej stacji diagnostycznej oraz każdym serwisie, oczywiście na koszt kupującego. Jeśli chodzi o mierzenie, proszę przyjechać z profesjonalnym miernikiem do aluminium, nie z badziewiem za 50 czy 100 zł. Niczego nie ukrywam, nie zatajam, na wszystkie pytania wyczerpująco odpowiem, pomoge etc.
Negocjacja ceny symboliczna tylko dla zdecydowanej osoby, która ma pieniążki w ręce. Nie interesują mnie raty, zamiany itd. - wszystko wyczerpująco wyjaśnione oraz opisane poniżej.
#### Z wyposażenia między innymi:
-automatyczne dociągi pasów bezpieczeństwa
-nagłośnienie BOSE wraz z oryginalnym subwooferem
-lampy full LED z doświetlaniem zakrętów
-Audi sport dynamic welcome door light
-4-strefowa klimatyzacja (sprawna)
-oryginalne podświetlanie AMBIENTE
-automatycznie składane, fotochromatyczne i podgrzewane lusterka
-Lane Assist (wykrywanie i trzymanie samochodu w liniach na drodze)
-aktywny tempomat z radarem
-Audi Braking Guard (auto samo hamuje, jeśli przed tobą ktoś zaczyna hamować, a Ty nie wykonasz żadnej reakcji)
-full keyless
-szyberdach dwupoziomowy (przyciemniony)
-ciemne szyby
-przyciemnione lekko lampy
-Park Assist (auto samo parkuje równolegle oraz prostopadle)
-Side Assist (asystent martwego pola)
-12 czujników parkowania
-Night Vision (noktowizor)
-wszystkie lustra fotochrom
-head-up
-dedykowany wideorejestrator 4K w oryginalnym lusterku
-grzane oraz wentylowane w pełni elektryczne siedzenia (pamięć kierowcy)
-aktywna (dynamic/comfort) elektryczna kolumna kierownicza
-podgrzewana kierownica z łopatkami
-elektrycznie składany spoiler
-przeciwmgłowe przód oraz tył
-zmieniarka 6 CD
-najbogatsze radio MMI z dyskiem oraz touchpadem (wszystkie funkcje łącznie z navi, SIM, BT, Wi-Fi, 2 x SD itd.)
-2 przepustnice wydechu sterowane z pilota (przypisane również do bramy garażowej, co sprawia, że nie musisz mieć pilota – tylko wciskasz guzik na podsufitce i jest cicho jak z fabryki lub agresynie ale nie do przesady)
-najdroższy dostępny Android 12.3 cala + oryginalne MMI
-aluminiowa podstopnica i pedały
-kamera przód oraz tył
Auto jest sprawne i jest w ciągłym użytkowaniu każdego dnia jako mój jedyny samochód, głównie jeździ po Holandii, bo tu na co dzień mieszkam i pracuję.
W Polsce auto dostępne będzie od 20.08.2025.
Auto jest bardzo doinwestowane, wszystko robione było przed czasem (auto nigdy się nie zepsuło i nigdy nie odmówiło dalszej jazdy) ze względu na wymaganą przeze mnie niezawodność samochodu poza granicami kraju (pomimo iż posiadam MAX Assistance na całą Europę, to lepiej mieć niezawodne, sprawne auto niż jeździć na lawecie).
Z racji tego, że wszystkich napraw/wymian/modyfikacji dokonywałem sam, to wiem, co mam. W samochód łącznie włożone zostało przeze mnie około 50 tysięcy zł (na wszystkie rzeczy posiadam dowody zakupu, paragony, faktury, zdjęcia itd.).
Kwota, za którą kupiłem samochód + ilość włożonych pieniędzy, czasu itd., nijak się ma do tego, za ile wystawiam samochód, ale takie jest życie - nigdy nie zwróci się nam to, co wkładamy w samochody. Maniacy 4 kółek wiedzą, o co chodzi. Gdybym chciał odzyskać cały wkład musiał bym wystawić auto za około 140/150 tysiecy. Prosta matatyka ile wyszło auto podczas kupna przeze mnie.
Gdy półtora roku temu szukałem A7 dla siebie, chciałem, by była jak najmniej bita, ponieważ 90% tych aut jest ze Stanów (wielu sprzedających pisało czy mówiło, że ich samochody były lekko uderzone/drasnięte, po czym okazywało się, że nie miały przodu, tyłu lub boku :) ). W końcu udało mi się znaleźć ten właśnie egzemplarz, który posiadam, i był faktycznie lekko uderzony (poduchy itd. wszystko całe), na co posiadam wszystkie zdjęcia z USA zgodne z VIN (można sobie również wpisać VIN w google i zobaczyć samemu), i zrobiony był zgodnie ze sztuką, czyli wszystkie uszkodzone elementy były wymienione - łącznie z najdrobniejszymi plastikami itd.
Auto posiada pomarańczowe kierunki zgodne z wymogami krajowymi.
Olej wymieniany w aucie przeze mnie co 8-10 tysięcy km max i zawsze max stan, bo tego oczekują od nas silniki 3.0 TFSI. Olej w skrzyni zmieniony zaraz po kupnie auta.
#### Co zostało zrobione :
W aucie (podam ogólnie łącznie kilometraż, ponieważ część rzeczy była robiona wcześniej, część później, w różnych odstępach czasowych i ciężko mi podać dokładnie, co było robione w aucie przy danym przebiegu) w ostatnich 5-20 tys. km (czyli wszystko swieże) zostało przeze mnie zrobione/wymienione (oczywiście kupuję części zawsze tylko oryginalne OE lub najlepszych producentów, takich jak INA, Lemforder, SKF, Conti itd.):
-mniejsze koło kompresora (Sidmotorsport)
-wymieniony olej w kompresorze
-kompletny krótki układ dolotowy (INJEN)
-wszystkie 4 łożyska piasty (SKF)
-wszystkie wahacze przód/tył (Lemforder/OE)
-wszystkie sworznie (Lemforder)
-oba drążki kierownicze (Lemforder)
-obie końcówki drążków (Lemforder)
-łączniki stabilizatora (Lemforder)
-nowe śruby zwrotnicy (górne - przeciągnięte specjalnym specyfikiem, by kiedyś nie było problemu z wybiciem)
-zawieszenie gwintowane
-górne mocowania amortyzatorów
-płyn chłodniczy
-oba paski wielorowkowe (kompresor - oryginał OE, i główny - Contitech)
-oba napinacze (INA)
-pompa wody (oryginał OE)
-wszystkie rolki prowadzące (INA)
-świece NGK Laser Platinum
-pióra wycieraczek (BOSCH)
-klocki hamulcowe przód oraz tył (FERODO)
-chłodnica oleju (NRF)
-termostat z obudową (VERNET)
-ODMA wraz z wszystkimi uszczelnieniami itd. (oryginał OE)
-główna magistrala wodna (GATES)
-wszystkie uszczelki kolektora dolotowego oraz układu paliwowego/wtryskowego/wodnego
-czyszczenie mechaniczne nagaru układu dolotowego (kompresor, kolektory, klapy i zawory)
-korek zbiorniczka wyrównawczego (FEBI)
-kompletny pakiet wizualny (MAXTON DESIGN)
-2x przepustnice wydechu sterowane z pilota (EPMAN) + bandaż termoizolacyjny
-cewki zapłonowe (OE)
-akumulator BOSCH AGM 105Ah (kupiony rok temu - jeszcze na gwarancji)
-4x fabrycznie nowe felgi TOMASON TN1 20 cali (niestety obie z prawej strony przerysowałem o krawężnik, robiąc miejsce dla karetki, ale kupujący sobie to papierkiem ściernym wyszlifuje lub wrzuci na CNC)
-4x dystans 15 mm + 20 nowych śrub
-dedykowany ekran Android 12.3 cala z LTE/5G wraz z kamerą przód i tył
(najmocniejsza i najdroższa wersja – nie zacinający się szmelc), kupiony pół roku temu
-gałka zmiany biegów nowa, podświetlana (S)
-dedykowana ładowarka indukcyjna w miejsce zapalniczki/popielniczki
-dedykowany wideorejestrator 4K w obudowie lusterka, łączność z radiem i telefonem poprzez Wi-Fi
-siłownik klapki wlewu paliwa (oryginał OE)
-moduł PDC pod automatycznego asystenta parkowania
-pająk kierownicy wraz z taśmą pod Lane Assist i grzaniem kierownicy (przebieg 32 km)
-oświetlenie tablicy LED
-kierownica z łopatkami i grzaniem
-wygłuszona przestrzeń bagażowa profesjonalną matą
Na wszystkie przeprowadzone prace posiadam do wglądu zdjęcia itd.
Oczywiście wszystkie oryginalne części, które mi zostały, dorzucę gratis kupującemu do samochodu - w sensie : oryginalny wysuwany ekran, wszystkie maskownice, gałkę biegów, oryginalny dolot, oryginalne koło kompresora, poprzednią kierownicę ktora byla w aucie, pająka, moduły, nowe kompletne zawieszenie Lemforder na tył i inne cuda.
Serdecznie zapraszam do kontaktu poprzez OLX i do zakupu samochodu.
Pozdrawiam
Poniżej znajdziesz wszelkie informacje o wyposażeniu oraz wymienionych częściach i wiele innych rzeczy.
Niestety OLX ogranicza ilość zdjęć do 8 sztuką (a mam ich ogrom) tak więc po więcej zdjęć zapraszam zainteresowane osoby osobiście.
Auto dostępne razem ze mną w Polsce od 20.08.2025.
Przegląd ważny do 28.03.2026
Ubezpieczenie ważne do 24.03.2026
Witam, do sprzedania mam Audi A7 quattro 3.0 TFSI Supercharged z 2012 roku z najlepszą skrzynią Tiptronic ZF8HP i oryginalnym przebiegiem 245 tysiące km, który ciągle rośnie, wraz z oryginalnym kompletnym pakietem MAXTON DESIGN.
Auto przyciąga nie tylko wzrok, ale również i słuch wszystkich dookoła w Polsce i w Holandii dzięki kompletnemu krótkiemu dolotowi Injen, mniejszemu kółku kompresora (co w połączeniu daje tzw. German Hellcat - słynne głośne miałczenie kompresora) oraz elektrycznym przepustnicom wydechu.
Jestem osobą prywatną, auto kupiłem półtora roku temu za gotówkę z przebiegiem 216 tysięcy. Jest moją własnością, jestem jego właścicielem wpisanym w dowód, nie ciążą na nim żadne zobowiązania.
Zgadzam się na sprawdzenie auta na każdej stacji diagnostycznej oraz każdym serwisie, oczywiście na koszt kupującego. Jeśli chodzi o mierzenie, proszę przyjechać z profesjonalnym miernikiem do aluminium, nie z badziewiem za 50 czy 100 zł. Niczego nie ukrywam, nie zatajam, na wszystkie pytania wyczerpująco odpowiem, pomoge etc.
Negocjacja ceny symboliczna tylko dla zdecydowanej osoby, która ma pieniążki w ręce. Nie interesują mnie raty, zamiany itd. - wszystko wyczerpująco wyjaśnione oraz opisane poniżej.
#### Z wyposażenia między innymi:
-automatyczne dociągi pasów bezpieczeństwa
-nagłośnienie BOSE wraz z oryginalnym subwooferem
-lampy full LED z doświetlaniem zakrętów
-Audi sport dynamic welcome door light
-4-strefowa klimatyzacja (sprawna)
-oryginalne podświetlanie AMBIENTE
-automatycznie składane, fotochromatyczne i podgrzewane lusterka
-Lane Assist (wykrywanie i trzymanie samochodu w liniach na drodze)
-aktywny tempomat z radarem
-Audi Braking Guard (auto samo hamuje, jeśli przed tobą ktoś zaczyna hamować, a Ty nie wykonasz żadnej reakcji)
-full keyless
-szyberdach dwupoziomowy (przyciemniony)
-ciemne szyby
-przyciemnione lekko lampy
-Park Assist (auto samo parkuje równolegle oraz prostopadle)
-Side Assist (asystent martwego pola)
-12 czujników parkowania
-Night Vision (noktowizor)
-wszystkie lustra fotochrom
-head-up
-dedykowany wideorejestrator 4K w oryginalnym lusterku
-grzane oraz wentylowane w pełni elektryczne siedzenia (pamięć kierowcy)
-aktywna (dynamic/comfort) elektryczna kolumna kierownicza
-podgrzewana kierownica z łopatkami
-elektrycznie składany spoiler
-przeciwmgłowe przód oraz tył
-zmieniarka 6 CD
-najbogatsze radio MMI z dyskiem oraz touchpadem (wszystkie funkcje łącznie z navi, SIM, BT, Wi-Fi, 2 x SD itd.)
-2 przepustnice wydechu sterowane z pilota (przypisane również do bramy garażowej, co sprawia, że nie musisz mieć pilota – tylko wciskasz guzik na podsufitce i jest cicho jak z fabryki lub agresynie ale nie do przesady)
-najdroższy dostępny Android 12.3 cala + oryginalne MMI
-aluminiowa podstopnica i pedały
-kamera przód oraz tył
Auto jest sprawne i jest w ciągłym użytkowaniu każdego dnia jako mój jedyny samochód, głównie jeździ po Holandii, bo tu na co dzień mieszkam i pracuję.
W Polsce auto dostępne będzie od 20.08.2025.
Auto jest bardzo doinwestowane, wszystko robione było przed czasem (auto nigdy się nie zepsuło i nigdy nie odmówiło dalszej jazdy) ze względu na wymaganą przeze mnie niezawodność samochodu poza granicami kraju (pomimo iż posiadam MAX Assistance na całą Europę, to lepiej mieć niezawodne, sprawne auto niż jeździć na lawecie).
Z racji tego, że wszystkich napraw/wymian/modyfikacji dokonywałem sam, to wiem, co mam. W samochód łącznie włożone zostało przeze mnie około 50 tysięcy zł (na wszystkie rzeczy posiadam dowody zakupu, paragony, faktury, zdjęcia itd.).
Kwota, za którą kupiłem samochód + ilość włożonych pieniędzy, czasu itd., nijak się ma do tego, za ile wystawiam samochód, ale takie jest życie - nigdy nie zwróci się nam to, co wkładamy w samochody. Maniacy 4 kółek wiedzą, o co chodzi. Gdybym chciał odzyskać cały wkład musiał bym wystawić auto za około 140/150 tysiecy. Prosta matatyka ile wyszło auto podczas kupna przeze mnie.
Gdy półtora roku temu szukałem A7 dla siebie, chciałem, by była jak najmniej bita, ponieważ 90% tych aut jest ze Stanów (wielu sprzedających pisało czy mówiło, że ich samochody były lekko uderzone/drasnięte, po czym okazywało się, że nie miały przodu, tyłu lub boku :) ). W końcu udało mi się znaleźć ten właśnie egzemplarz, który posiadam, i był faktycznie lekko uderzony (poduchy itd. wszystko całe), na co posiadam wszystkie zdjęcia z USA zgodne z VIN (można sobie również wpisać VIN w google i zobaczyć samemu), i zrobiony był zgodnie ze sztuką, czyli wszystkie uszkodzone elementy były wymienione - łącznie z najdrobniejszymi plastikami itd.
Auto posiada pomarańczowe kierunki zgodne z wymogami krajowymi.
Olej wymieniany w aucie przeze mnie co 8-10 tysięcy km max i zawsze max stan, bo tego oczekują od nas silniki 3.0 TFSI. Olej w skrzyni zmieniony zaraz po kupnie auta.
#### Co zostało zrobione :
W aucie (podam ogólnie łącznie kilometraż, ponieważ część rzeczy była robiona wcześniej, część później, w różnych odstępach czasowych i ciężko mi podać dokładnie, co było robione w aucie przy danym przebiegu) w ostatnich 5-20 tys. km (czyli wszystko swieże) zostało przeze mnie zrobione/wymienione (oczywiście kupuję części zawsze tylko oryginalne OE lub najlepszych producentów, takich jak INA, Lemforder, SKF, Conti itd.):
-mniejsze koło kompresora (Sidmotorsport)
-wymieniony olej w kompresorze
-kompletny krótki układ dolotowy (INJEN)
-wszystkie 4 łożyska piasty (SKF)
-wszystkie wahacze przód/tył (Lemforder/OE)
-wszystkie sworznie (Lemforder)
-oba drążki kierownicze (Lemforder)
-obie końcówki drążków (Lemforder)
-łączniki stabilizatora (Lemforder)
-nowe śruby zwrotnicy (górne - przeciągnięte specjalnym specyfikiem, by kiedyś nie było problemu z wybiciem)
-zawieszenie gwintowane
-górne mocowania amortyzatorów
-płyn chłodniczy
-oba paski wielorowkowe (kompresor - oryginał OE, i główny - Contitech)
-oba napinacze (INA)
-pompa wody (oryginał OE)
-wszystkie rolki prowadzące (INA)
-świece NGK Laser Platinum
-pióra wycieraczek (BOSCH)
-klocki hamulcowe przód oraz tył (FERODO)
-chłodnica oleju (NRF)
-termostat z obudową (VERNET)
-ODMA wraz z wszystkimi uszczelnieniami itd. (oryginał OE)
-główna magistrala wodna (GATES)
-wszystkie uszczelki kolektora dolotowego oraz układu paliwowego/wtryskowego/wodnego
-czyszczenie mechaniczne nagaru układu dolotowego (kompresor, kolektory, klapy i zawory)
-korek zbiorniczka wyrównawczego (FEBI)
-kompletny pakiet wizualny (MAXTON DESIGN)
-2x przepustnice wydechu sterowane z pilota (EPMAN) + bandaż termoizolacyjny
-cewki zapłonowe (OE)
-akumulator BOSCH AGM 105Ah (kupiony rok temu - jeszcze na gwarancji)
-4x fabrycznie nowe felgi TOMASON TN1 20 cali (niestety obie z prawej strony przerysowałem o krawężnik, robiąc miejsce dla karetki, ale kupujący sobie to papierkiem ściernym wyszlifuje lub wrzuci na CNC)
-4x dystans 15 mm + 20 nowych śrub
-dedykowany ekran Android 12.3 cala z LTE/5G wraz z kamerą przód i tył
(najmocniejsza i najdroższa wersja – nie zacinający się szmelc), kupiony pół roku temu
-gałka zmiany biegów nowa, podświetlana (S)
-dedykowana ładowarka indukcyjna w miejsce zapalniczki/popielniczki
-dedykowany wideorejestrator 4K w obudowie lusterka, łączność z radiem i telefonem poprzez Wi-Fi
-siłownik klapki wlewu paliwa (oryginał OE)
-moduł PDC pod automatycznego asystenta parkowania
-pająk kierownicy wraz z taśmą pod Lane Assist i grzaniem kierownicy (przebieg 32 km)
-oświetlenie tablicy LED
-kierownica z łopatkami i grzaniem
-wygłuszona przestrzeń bagażowa profesjonalną matą
Na wszystkie przeprowadzone prace posiadam do wglądu zdjęcia itd.
Oczywiście wszystkie oryginalne części, które mi zostały, dorzucę gratis kupującemu do samochodu - w sensie : oryginalny wysuwany ekran, wszystkie maskownice, gałkę biegów, oryginalny dolot, oryginalne koło kompresora, poprzednią kierownicę ktora byla w aucie, pająka, moduły, nowe kompletne zawieszenie Lemforder na tył i inne cuda.
Serdecznie zapraszam do kontaktu poprzez OLX i do zakupu samochodu.
Pozdrawiam
ID: 1010953560
xxx xxx xxx
Dodane 05 sierpnia 2025
Audi A7 3.0 TFSI QUATTRO / Maxton / Doinwestowane / 50 tyś zł wkładu
99 999 zł
do negocjacji
Lokalizacja