Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ4G5CN071160
Model: A6
Rok produkcji: 2011
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 359 999 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 3 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 245 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Witam ! Do sprzedania Audi A6 C7 3.0 TDI 245KM S-line Stronic Dl501 Quatrro. Auto obniżone na sprężynach H&R, Aluski 20 cali od Audi A8 D4 na oponach 255/35. Środek zadbany i czysty w przyjemnych czarnych skórkach. Czarna podsufitka, Klimatyzacja czterostrefowa, 4x grzane stołki, panorama, potężne nagłośnienie BOSE, przyciemnione szyby, asystent światła drogowych, podświetlenie ambiente, podświetlanie klamki, system Coming/Leaving Home,duże MMI centralne i między zegarami, zmieniarka płyt, parktronic,hak i wiele innych bajerów.
-Rozrząd zmieniony przy ok.270tyś km.
-Regenerowana skrzynia biegów przy ok 315 tyś.
-Wymienione koło pasowe (łożysko alternatora, napinacz i pasek PK) i pompa wody przy 345 tyś.
-Wstawione nowe tarcze i klocki (przód, tył) do tego łożyska FAG oś tylna, zmieniony olej w dyfrze na świeżutki przy 351 tyś.
-Okolice 355 tyś. zrobiony serwis skrzyni - wymiana filtrów i oleju statycznie. Wymieniona duża ilość czujniczków i innych drobnych bajerów. Auto ma mało widoczne ryski na tylnym zderzaku od prawej strony i uszkodzony czujnik parktronica (szkoda parkingowa - gość zahaczył przy wjeżdzaniu na miejsce parkingowe) - jest to mało widoczne, ale jednak. Zbliża się koncóweczka dwumasy (jeśli ktoś umie jeździć to jeszcze 15 tys przejdzie ale już trzeba mieć to na uwadze. Trzeba uszczelnić pokrywy zaworów bo ostatnio zaczęła delikatnie popuszczać. Samochód cały w Ori lakierze.Ogólnie auto zadbane, nie palone w środku, nie było katowane, jeżdżone praktycznie same trasy - dynamiczne i ekonomiczne spalanie (rekord na tych oponach 5.6L). Przebieg nie kręcony - realny jak na takiego potworka z takim silnikiem.Pół Europy nią przejeździłem i nigdy nie zawiodła.Dodaje do samochodziku 2x łożysko FAG, opony zimowe dwudziestki. Wszystko tak jak wyżej opisane nic nie ukrywam, mówię wszystko jak jest a powód sprzedaży to że już mało nią jeżdżę z racji posiadania nowego auta.
-Rozrząd zmieniony przy ok.270tyś km.
-Regenerowana skrzynia biegów przy ok 315 tyś.
-Wymienione koło pasowe (łożysko alternatora, napinacz i pasek PK) i pompa wody przy 345 tyś.
-Wstawione nowe tarcze i klocki (przód, tył) do tego łożyska FAG oś tylna, zmieniony olej w dyfrze na świeżutki przy 351 tyś.
-Okolice 355 tyś. zrobiony serwis skrzyni - wymiana filtrów i oleju statycznie. Wymieniona duża ilość czujniczków i innych drobnych bajerów. Auto ma mało widoczne ryski na tylnym zderzaku od prawej strony i uszkodzony czujnik parktronica (szkoda parkingowa - gość zahaczył przy wjeżdzaniu na miejsce parkingowe) - jest to mało widoczne, ale jednak. Zbliża się koncóweczka dwumasy (jeśli ktoś umie jeździć to jeszcze 15 tys przejdzie ale już trzeba mieć to na uwadze. Trzeba uszczelnić pokrywy zaworów bo ostatnio zaczęła delikatnie popuszczać. Samochód cały w Ori lakierze.Ogólnie auto zadbane, nie palone w środku, nie było katowane, jeżdżone praktycznie same trasy - dynamiczne i ekonomiczne spalanie (rekord na tych oponach 5.6L). Przebieg nie kręcony - realny jak na takiego potworka z takim silnikiem.Pół Europy nią przejeździłem i nigdy nie zawiodła.Dodaje do samochodziku 2x łożysko FAG, opony zimowe dwudziestki. Wszystko tak jak wyżej opisane nic nie ukrywam, mówię wszystko jak jest a powód sprzedaży to że już mało nią jeżdżę z racji posiadania nowego auta.
ID: 975133908
xxx xxx xxx
Dodane 01 sierpnia 2025
Audi A6 C7 3.0 TDI
55 999 zł
do negocjacji
Lokalizacja