Prywatne
Model: A6
Rok produkcji: 2005
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 383 500 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 2 999 cm³
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 233 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Witam,
Na sprzedaż a6 c6 3.0 TDI QUATTRO Avant, Zawieszenie pneumatyczne.
Auto posiadam od 8 lat jak na ten wiek dużo napraw na bieżąco robionych z racji tego że dużo nim jeździłem
Samochód do poprawek lakierniczych i mechanicznych. Na chwilę obecną w ciągłej eksploatacji.
Znam to Audi jak własną kieszeń i szczerze mogę powiedzieć o niej tak: Kocham i nienawidze.
Niektóre naprawy były czystą formalnością a czasem wyskoczyła z takim psikusem, że miałem ochotę oblać benzyną i podpalić z nerwów.
Na szczęście to już za mną gdyż ogarnąłem najbardziej uciążliwe przygody.
Wygoda i komfort z jazdy naprawdę zadowalający. Stan wewnątrz w nie najgorszym stanie. Oczywiście skóra na fotelu kierowcy pokazuje swój przebieg jak i dekory w desce rozdzielczej-porysowane lekko lub popuchnięte. Wymiana ich na lepszy stan to nie jest duży koszt.
Z usterek do zrobienia to:
- oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej (padło tydzien temu)
- wymienić tylną klape bagażnika (atak rdzy przy dolnej krawędzi szyby)
- skrzynia biegów, która działa dobrze lecz pojawiają się czasem drobne dźwięki z niej gdy się dobrze wsłucha (takie tykanie czasem) oprócz tego delikatne wibracje między 50 a 80 km/h po konsultacji z mechanikiem na 90% kończy się torsen.(tylna część skrzyni, można przełożyć z innej skrzyni lub całą kupić w granicach 2-3tys i jeszcze długo pojeździ)
- drobne odpryski jakieś wgniotki ( nie ukrywajmy wiek robi swoje, a dwójka dzieci bawiąca się na podworku czasem czymś otarła :/ )
Jeśli chodzi o inne sprawy to :
Usunięte tylne tłumiki( ładny basowy dźwięki na trasie zero hałasu w środku można spokojnie podróżować w daleką trasę a dziecko jak i inni podróżni nie będą narzekać na uciążliwy hałas, natomiast na zewnątrz bardzo ładnie brzmi i zwraca uwagę ;) )
-swap hamulców przód i tył na większe z modelu s6 (koszt 2600zł)mega dobrze się sprawują w końcu nie ma problemu z przegrzaniem tarcz czy słabymi hamulcami jak przy seryjnych.
- webasto oryginalne z pilotem w zimie piękna sprawa (w pełni sprawne)
- roczny akumulator
- całe zawieszenie zrobione w zeszłym roku w styczniu ( koszt 8 tys zł faktura oraz lista wymienionych części do wglądu)
- pełna regeneracja przednich reflektorów i zmiana z bi-xenon na bi-ledy ( efekt naprawdę bez porównania koszt 2400zł)
- wymieniona tylna prawa lampa (koszt oryginału 550zł)
- maglownica po regeneracji
- około 3 lata temu wymieniona chłodniczka oleju, egr, plus wszystkie oringi, uszczelki(uszczelnienie całej góry silnika), nowy pasek osprzętu szczotki alternatora, regeneracja przedniego lewego amortyzatora (koszt jak dobrze pamiętam 6,5 tys)
- nowy oryg. prawy tylny miech (950zł)
- kompresor zawieszenia 4 lata temu 1800zł)
-zegary od Q7 (wczesniej również kolorowy fis lecz z q7 estetyczniejsze i już z opcjią pod radar bo chciałem dokładać )
Pewnie o czymś zapomniałem ale jeśli jesteś zainteresowany dzwoń nawet w późnych godzinach wieczornych jestem dostępny. Więcej zdjęć mogę przesłać na nr tel. Nie mam zamiaru nikogo oszukać ani nabić w butelkę. Przedstawiam stan faktycznym a sprzedaje z powodów prywatnych. Audi można zobaczyć w weekendy w okolicach Opola. W tyg raczej ciężko z racji pobytu w delegacji.
Audi stoi na letnich oponach 265 albo 275x30xR20 felgi z modelu a7
9,5cala szerokie
Rachunki, faktury do wglądu.
Sądzę że dobra baza do odbudowy przy nie wielkim nakładzie finansowym. Dorzucam wszystkie graty z zawieszenia które zostały po zmianie na większe hamulce tj: zaciski przud, tył, przednie zwrotnice z nowymi piastami na których przejechane było max 5tys km zanim założyłem inne zwrotnice z modelu rs6 aby upchnąć duże zaciski z przodu, plus dodatkowo tarcze przód takie same duże jak są obecnie( kupilem w okazjonalnej cenie, prawie jak nowe)
Kwota podana za samochód do racjonalnej negocjacji
Na sprzedaż a6 c6 3.0 TDI QUATTRO Avant, Zawieszenie pneumatyczne.
Auto posiadam od 8 lat jak na ten wiek dużo napraw na bieżąco robionych z racji tego że dużo nim jeździłem
Samochód do poprawek lakierniczych i mechanicznych. Na chwilę obecną w ciągłej eksploatacji.
Znam to Audi jak własną kieszeń i szczerze mogę powiedzieć o niej tak: Kocham i nienawidze.
Niektóre naprawy były czystą formalnością a czasem wyskoczyła z takim psikusem, że miałem ochotę oblać benzyną i podpalić z nerwów.
Na szczęście to już za mną gdyż ogarnąłem najbardziej uciążliwe przygody.
Wygoda i komfort z jazdy naprawdę zadowalający. Stan wewnątrz w nie najgorszym stanie. Oczywiście skóra na fotelu kierowcy pokazuje swój przebieg jak i dekory w desce rozdzielczej-porysowane lekko lub popuchnięte. Wymiana ich na lepszy stan to nie jest duży koszt.
Z usterek do zrobienia to:
- oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej (padło tydzien temu)
- wymienić tylną klape bagażnika (atak rdzy przy dolnej krawędzi szyby)
- skrzynia biegów, która działa dobrze lecz pojawiają się czasem drobne dźwięki z niej gdy się dobrze wsłucha (takie tykanie czasem) oprócz tego delikatne wibracje między 50 a 80 km/h po konsultacji z mechanikiem na 90% kończy się torsen.(tylna część skrzyni, można przełożyć z innej skrzyni lub całą kupić w granicach 2-3tys i jeszcze długo pojeździ)
- drobne odpryski jakieś wgniotki ( nie ukrywajmy wiek robi swoje, a dwójka dzieci bawiąca się na podworku czasem czymś otarła :/ )
Jeśli chodzi o inne sprawy to :
Usunięte tylne tłumiki( ładny basowy dźwięki na trasie zero hałasu w środku można spokojnie podróżować w daleką trasę a dziecko jak i inni podróżni nie będą narzekać na uciążliwy hałas, natomiast na zewnątrz bardzo ładnie brzmi i zwraca uwagę ;) )
-swap hamulców przód i tył na większe z modelu s6 (koszt 2600zł)mega dobrze się sprawują w końcu nie ma problemu z przegrzaniem tarcz czy słabymi hamulcami jak przy seryjnych.
- webasto oryginalne z pilotem w zimie piękna sprawa (w pełni sprawne)
- roczny akumulator
- całe zawieszenie zrobione w zeszłym roku w styczniu ( koszt 8 tys zł faktura oraz lista wymienionych części do wglądu)
- pełna regeneracja przednich reflektorów i zmiana z bi-xenon na bi-ledy ( efekt naprawdę bez porównania koszt 2400zł)
- wymieniona tylna prawa lampa (koszt oryginału 550zł)
- maglownica po regeneracji
- około 3 lata temu wymieniona chłodniczka oleju, egr, plus wszystkie oringi, uszczelki(uszczelnienie całej góry silnika), nowy pasek osprzętu szczotki alternatora, regeneracja przedniego lewego amortyzatora (koszt jak dobrze pamiętam 6,5 tys)
- nowy oryg. prawy tylny miech (950zł)
- kompresor zawieszenia 4 lata temu 1800zł)
-zegary od Q7 (wczesniej również kolorowy fis lecz z q7 estetyczniejsze i już z opcjią pod radar bo chciałem dokładać )
Pewnie o czymś zapomniałem ale jeśli jesteś zainteresowany dzwoń nawet w późnych godzinach wieczornych jestem dostępny. Więcej zdjęć mogę przesłać na nr tel. Nie mam zamiaru nikogo oszukać ani nabić w butelkę. Przedstawiam stan faktycznym a sprzedaje z powodów prywatnych. Audi można zobaczyć w weekendy w okolicach Opola. W tyg raczej ciężko z racji pobytu w delegacji.
Audi stoi na letnich oponach 265 albo 275x30xR20 felgi z modelu a7
9,5cala szerokie
Rachunki, faktury do wglądu.
Sądzę że dobra baza do odbudowy przy nie wielkim nakładzie finansowym. Dorzucam wszystkie graty z zawieszenia które zostały po zmianie na większe hamulce tj: zaciski przud, tył, przednie zwrotnice z nowymi piastami na których przejechane było max 5tys km zanim założyłem inne zwrotnice z modelu rs6 aby upchnąć duże zaciski z przodu, plus dodatkowo tarcze przód takie same duże jak są obecnie( kupilem w okazjonalnej cenie, prawie jak nowe)
Kwota podana za samochód do racjonalnej negocjacji
ID: 987042830
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2025
Audi a6 c6 3.0 tdi 2005r Quattro avant Pneumatyka tiptronic
12 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja