Prywatne
Model: A4 Avant
Rok produkcji: 2003
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 306 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 2 496 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Moc silnika: 163 KM
Kierownica: po lewej
Opis
Witam, na sprzedaż oferuję moje prywatne Audi A4 B6 używane jako główne auto w domu na wyjazdy wakacyjne ale i codzienne dowożenie dzieci do żłobka i przedszkola.
Przez wakacje zrobiliśmy ponad 5tys km przejeżdzając Polskę wzdłuż i wszerz - samochód nigdy nas nie zawiódł i zawsze wróciliśmy bezpiecznie do domu. Sprzedajemy tylko i wyłącznie z powodu brakującego momentami nam miejsca (2 foteliki) i mamy jeszcze małego pieska więc auto zawsze było zapakowane po dach.
Chętnie zamienię na Audi A6 C6 2.7TDI 3.0TDi również bardzo chętnie w tej konfiguracji silnikowo-skrzyniowej, moim zdaniem to idealne połączenie - jeśli kogoś interesuje w tą stronę to bardzo chętnie - oczywiście za dopłatą z mojej strony.
Auto w bardzo bogatej opcji wyposażenia:
- ABS, ESP-kontrola trakcji, 6 poduszek powietrznych
- wspomaganie kierownicy, centralny zamek
- 4x elektryczne szyby, lusterka, halogeny
- oryginalne XENONY z poziomowaniem i spryskiwaczami
- duże radio Audi Navigation plus z kolorowym ekranem regulowanym pod kątem
- climatronic 2-strefowy klimatyzacja automatyczna (100% sprawny!!)
- bardzo dobre nagłośnienie 8 głośników + oryginalny subwoofer w bagażniku
- pakiet zimowy: podgrzewane dysze spryskiwaczów, zamki, podgrzewane lusterka
- pakiet oświetlenia: diody ambiente pod lusterkiem wstecznym, podświetlane nogi przód i tył + podświetlanie drzwi po otwarciu, podświetlany podłokietnik przód
- pakiet chrom/ S Line: chromy szyb, chromowane relingi, doły zderzaków i progów lakierowane w kolor nadwozia a nie szary brzydki plastik
- skórzana kierownica
- tempomat (sprawny)
- duży kolorowy ekran FIS pełny komputer pokładowy między zegarami sterowany manetką przy kierownicy
- oryginalne alufelgi Audi 17"
- pakiet komfortowy: siateczki za fotelami, w bagażniku + dwie rolety (jedna pionowa siatka super sprawa), uchwyty na kubki w podłokietniku tylnym + przedni cupholder (sprawny)
- 2x oryginalne mocowania fotelików dla dzieci isoFIX z tyłu
Auto bardzo doinwestowane mechanicznie, zrobione mnóstwo rzeczy (wiele przez poprzedniego właściciela m.in : kompletne zawieszenie wielowahacz, amortyzatory, poduszki, zaciski tył i wiele więcej.) Samochód pięknie równo wysoko stoi tak jak powinien a nie jakieś obniżenia niepotrzebne i inne zbędne tuningi (zero diód i innych pierdół - wszystko w oryginale jak z fabryki wyjechało). Zero pukania czy stukania z zawieszenia, prowadzi się idealnie, nic nie bije i nie ściąga. Silnik totalnie bez zarzutu i problemów, pięknie rasowo odpala zarówno na zimno jak i gorąco. Nigdy nie łapał za dużej temperatury nawet w największe upały latem w korku na autostradzie. Olej zmieniany regularnie co 10-12tys - obecnie komputer pokładowy pokazuje wymianę za 2800km lub 133dni. Nie kopci, nie dymi, pracuje idealnie równo i ma moc - nigdy nie zaświecił się check engine. Kompletny układ wydechowy z katalizatorami a oba końcowe wydechy wyglądają jak nowe.
Skrzynia biegów również miała regularnie zmieniany olej zgodnie z interwałem i dlatego jest w perferkcyjnym stanie. Najbliższa wymiana zgodnie z haromonogramem za pół roku lub 20-25tys km. Nic się nie dzieje, nie szarpie, nie zamula - działa wzorowo! Bardzo płynnie przyśpiesza, kickdown działa, tryb sport również - zero błędów po diagnostyce komputerowej. Proszę nie słuchać opinii pseudo znawców internetowych co twierdzą, że to awaryjne połączenie a nie przejechali w życiu nawet kilometra takim autem. Może w zajeżdzonych złomach z przebiegiem 700tys skręconymi na magiczne 200tys to tak ale na pewno nie w tej zadbanej sztuce.
Auto ma kilka drobnych wad głównie wizualnych:
- wgniotka dach tył obok anteny (do wyciągnięcia)
- jak to w tym modelu trochę korozji ale tylko dwa elementy co zawsze: dół drzwi prawy przód (delikatnie wstała listwa odstaje minimalnie) oraz błotnik lewy przód korozja od wygłuszenia/gąbki jak to w grupie VAG (zrobione są zaprawki i ładnie zabezpieczone - wizualnie nie rzuca się w oczy ale opisuję szczerze jak jest)
- delikatnie zagięta klapa tylna na dolnej krawędzi (uderzyłem w sufit na parkingu podziemnym u lekarza...bez komentarza:) nie rzuca się w oczy prawie nie widać
- czasami po przejechaniu 100km w trasie zapalał się błąd poziomowania od świateł ksenonowych - być może dlatego, że u nas zawsze auto zapakowane po sufit (czujniki chyba są na tylnej belce-tania sprawa).Błąd sam gasł po ponownym odpaleniu.
Na przestrzeni ostatnich miesięcy zrobiłem sporo rzeczy w tym aucie:
- przed latem kompleksowo naprawiona klimatyzacja (wymieniony skraplacz, osuszacz, zrobione dwie próby cisnieniowe, nabicie + ozonowanie) - zapłaciłem 2tysiące za to żeby uruchomić klimę ale dla mnie auto bez klimy jest bezużyteczne - obecnie działa wzorowo chłodzi, szyby odparowywują. Wzorowo działają dwie strefy climatronica, nie zacinają się żadne klapy itd (częsty problem w tym modelu) jedna może mrozić druga grzać.
- wymiana płynu w układzie wspomagania
- ostatnio walczyłem z kontrolką ABS/ESP pokazywało na komputerze błąd czujnika pedału hamulca (wymieniony w Auto Dobrucki na Prymasa Tysiąclecia w Warszawie na oryginał) i uszkodzony czujnik ABS prawy tył więc zdecydowałem się wymienić czujnik ABS wraz z kompletną piastą i łożyskiem. Problem rozwiązany - błąd nie wraca, kontrolki się nie świecą. Zapłaciłem za to tysiąc złotych...na wszystko mam rachunki i faktury od mechanika robione na dobrych markowych częściach żadna chińszczyzna na sztukę. Obecnie auto na ten moment nie wymaga żadnych nakładów finansowych, można wsiadać i jechać na drugi koniec europy. Spalanie z komputera pokładowego poprzedniego właściciela to było 6.3L natomiast moje w trybie 70%trasa/30%miasto to 7,3 litra ale jeździłem nim szybko po trasach tempomat zapięty na 140km/h++ wtedy pali 7 litrów lub mniej z klimą ale połyka się nim kilometry czyli to do czego zostało stworzone.
Zapraszam serdecznie na jazdę próbną żeby poczuć jak super prowadzi się w tym połączeniu, moja Żona mówi, że jeździ się nim jak czołgiem w dobrym tego słowa znaczeniu. Zgadzam się na oględziny u mechanika lub na stacji kontroli pojazdów - nie mam nic do ukrycia i jestem pewny auta. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony na mnie - żadnych kombinacji. Zapraszam na oględziny do Ożarowa Mazowieckiego koło Warszawa-Bemowo. Gwarantuję, że jadąc nawet z drugiego końca Polski nie będą Państwo zawiedzeni. Zdjęcia robione świeżo po odbiorze z myjni (oddałem na lepszy pakiet za 500zł). Zrobiłem bardzo dużo dodatkowych zdjęć, które chętnie wyślę przed przyjazdem. Nagrałem również filmik z kolorowego FIS komputera pokładowego który robi funkcję CHECK i sprawdza wszystkie systemy i na koniec pokazuje OK zero błędów czy problemów - mogę wysłać. Przegląd techniczny był robiony niedawno diagnosta nie miał się do czego przyczepić - ważny do Sierpnia 2026r.
Zapraszam - Michał
Przez wakacje zrobiliśmy ponad 5tys km przejeżdzając Polskę wzdłuż i wszerz - samochód nigdy nas nie zawiódł i zawsze wróciliśmy bezpiecznie do domu. Sprzedajemy tylko i wyłącznie z powodu brakującego momentami nam miejsca (2 foteliki) i mamy jeszcze małego pieska więc auto zawsze było zapakowane po dach.
Chętnie zamienię na Audi A6 C6 2.7TDI 3.0TDi również bardzo chętnie w tej konfiguracji silnikowo-skrzyniowej, moim zdaniem to idealne połączenie - jeśli kogoś interesuje w tą stronę to bardzo chętnie - oczywiście za dopłatą z mojej strony.
Auto w bardzo bogatej opcji wyposażenia:
- ABS, ESP-kontrola trakcji, 6 poduszek powietrznych
- wspomaganie kierownicy, centralny zamek
- 4x elektryczne szyby, lusterka, halogeny
- oryginalne XENONY z poziomowaniem i spryskiwaczami
- duże radio Audi Navigation plus z kolorowym ekranem regulowanym pod kątem
- climatronic 2-strefowy klimatyzacja automatyczna (100% sprawny!!)
- bardzo dobre nagłośnienie 8 głośników + oryginalny subwoofer w bagażniku
- pakiet zimowy: podgrzewane dysze spryskiwaczów, zamki, podgrzewane lusterka
- pakiet oświetlenia: diody ambiente pod lusterkiem wstecznym, podświetlane nogi przód i tył + podświetlanie drzwi po otwarciu, podświetlany podłokietnik przód
- pakiet chrom/ S Line: chromy szyb, chromowane relingi, doły zderzaków i progów lakierowane w kolor nadwozia a nie szary brzydki plastik
- skórzana kierownica
- tempomat (sprawny)
- duży kolorowy ekran FIS pełny komputer pokładowy między zegarami sterowany manetką przy kierownicy
- oryginalne alufelgi Audi 17"
- pakiet komfortowy: siateczki za fotelami, w bagażniku + dwie rolety (jedna pionowa siatka super sprawa), uchwyty na kubki w podłokietniku tylnym + przedni cupholder (sprawny)
- 2x oryginalne mocowania fotelików dla dzieci isoFIX z tyłu
Auto bardzo doinwestowane mechanicznie, zrobione mnóstwo rzeczy (wiele przez poprzedniego właściciela m.in : kompletne zawieszenie wielowahacz, amortyzatory, poduszki, zaciski tył i wiele więcej.) Samochód pięknie równo wysoko stoi tak jak powinien a nie jakieś obniżenia niepotrzebne i inne zbędne tuningi (zero diód i innych pierdół - wszystko w oryginale jak z fabryki wyjechało). Zero pukania czy stukania z zawieszenia, prowadzi się idealnie, nic nie bije i nie ściąga. Silnik totalnie bez zarzutu i problemów, pięknie rasowo odpala zarówno na zimno jak i gorąco. Nigdy nie łapał za dużej temperatury nawet w największe upały latem w korku na autostradzie. Olej zmieniany regularnie co 10-12tys - obecnie komputer pokładowy pokazuje wymianę za 2800km lub 133dni. Nie kopci, nie dymi, pracuje idealnie równo i ma moc - nigdy nie zaświecił się check engine. Kompletny układ wydechowy z katalizatorami a oba końcowe wydechy wyglądają jak nowe.
Skrzynia biegów również miała regularnie zmieniany olej zgodnie z interwałem i dlatego jest w perferkcyjnym stanie. Najbliższa wymiana zgodnie z haromonogramem za pół roku lub 20-25tys km. Nic się nie dzieje, nie szarpie, nie zamula - działa wzorowo! Bardzo płynnie przyśpiesza, kickdown działa, tryb sport również - zero błędów po diagnostyce komputerowej. Proszę nie słuchać opinii pseudo znawców internetowych co twierdzą, że to awaryjne połączenie a nie przejechali w życiu nawet kilometra takim autem. Może w zajeżdzonych złomach z przebiegiem 700tys skręconymi na magiczne 200tys to tak ale na pewno nie w tej zadbanej sztuce.
Auto ma kilka drobnych wad głównie wizualnych:
- wgniotka dach tył obok anteny (do wyciągnięcia)
- jak to w tym modelu trochę korozji ale tylko dwa elementy co zawsze: dół drzwi prawy przód (delikatnie wstała listwa odstaje minimalnie) oraz błotnik lewy przód korozja od wygłuszenia/gąbki jak to w grupie VAG (zrobione są zaprawki i ładnie zabezpieczone - wizualnie nie rzuca się w oczy ale opisuję szczerze jak jest)
- delikatnie zagięta klapa tylna na dolnej krawędzi (uderzyłem w sufit na parkingu podziemnym u lekarza...bez komentarza:) nie rzuca się w oczy prawie nie widać
- czasami po przejechaniu 100km w trasie zapalał się błąd poziomowania od świateł ksenonowych - być może dlatego, że u nas zawsze auto zapakowane po sufit (czujniki chyba są na tylnej belce-tania sprawa).Błąd sam gasł po ponownym odpaleniu.
Na przestrzeni ostatnich miesięcy zrobiłem sporo rzeczy w tym aucie:
- przed latem kompleksowo naprawiona klimatyzacja (wymieniony skraplacz, osuszacz, zrobione dwie próby cisnieniowe, nabicie + ozonowanie) - zapłaciłem 2tysiące za to żeby uruchomić klimę ale dla mnie auto bez klimy jest bezużyteczne - obecnie działa wzorowo chłodzi, szyby odparowywują. Wzorowo działają dwie strefy climatronica, nie zacinają się żadne klapy itd (częsty problem w tym modelu) jedna może mrozić druga grzać.
- wymiana płynu w układzie wspomagania
- ostatnio walczyłem z kontrolką ABS/ESP pokazywało na komputerze błąd czujnika pedału hamulca (wymieniony w Auto Dobrucki na Prymasa Tysiąclecia w Warszawie na oryginał) i uszkodzony czujnik ABS prawy tył więc zdecydowałem się wymienić czujnik ABS wraz z kompletną piastą i łożyskiem. Problem rozwiązany - błąd nie wraca, kontrolki się nie świecą. Zapłaciłem za to tysiąc złotych...na wszystko mam rachunki i faktury od mechanika robione na dobrych markowych częściach żadna chińszczyzna na sztukę. Obecnie auto na ten moment nie wymaga żadnych nakładów finansowych, można wsiadać i jechać na drugi koniec europy. Spalanie z komputera pokładowego poprzedniego właściciela to było 6.3L natomiast moje w trybie 70%trasa/30%miasto to 7,3 litra ale jeździłem nim szybko po trasach tempomat zapięty na 140km/h++ wtedy pali 7 litrów lub mniej z klimą ale połyka się nim kilometry czyli to do czego zostało stworzone.
Zapraszam serdecznie na jazdę próbną żeby poczuć jak super prowadzi się w tym połączeniu, moja Żona mówi, że jeździ się nim jak czołgiem w dobrym tego słowa znaczeniu. Zgadzam się na oględziny u mechanika lub na stacji kontroli pojazdów - nie mam nic do ukrycia i jestem pewny auta. Samochód jest zarejestrowany i ubezpieczony na mnie - żadnych kombinacji. Zapraszam na oględziny do Ożarowa Mazowieckiego koło Warszawa-Bemowo. Gwarantuję, że jadąc nawet z drugiego końca Polski nie będą Państwo zawiedzeni. Zdjęcia robione świeżo po odbiorze z myjni (oddałem na lepszy pakiet za 500zł). Zrobiłem bardzo dużo dodatkowych zdjęć, które chętnie wyślę przed przyjazdem. Nagrałem również filmik z kolorowego FIS komputera pokładowego który robi funkcję CHECK i sprawdza wszystkie systemy i na koniec pokazuje OK zero błędów czy problemów - mogę wysłać. Przegląd techniczny był robiony niedawno diagnosta nie miał się do czego przyczepić - ważny do Sierpnia 2026r.
Zapraszam - Michał
ID: 1033531930
xxx xxx xxx
Dodane 21 października 2025
Audi A4 Piękna sztuka! S LINE V6 XENON duża NAVI 2xkolor ekran AUTOMAT
9 900 zł
Lokalizacja