Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ8K1CA061358
Model: A4 Allroad
Rok produkcji: 2011
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 228 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 1 984 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 300 KM
Napęd: 4x4 (dołączany automatycznie)
Kierownica: po lewej
Opis
Witam. Sprzedam swoje prywatne auto Audi A4 B8 Allroad quattro rocznik 2011 2.0 TFSI. 300KM, 420NM. Skrzynia manualna, zimówki z felgami w komplecie, zapas w bagażniku. Przebieg udokumentowany 228 000 km, auto z polskiego salonu kupione od pierwszego właściciela. Mechanicznie wszystko ogarnięte. Zawieszenie, napęd, skrzynia i hamulce nie wymagają wkładu finansowego. Olej w moście i skrzyni wymieniony przy 200kkm. Na ten moment wsiadać i cieszyć się autem, a jest czym jechać jak na niepozornego allroada. Dodatkowo przyjemnie brzmi, a napęd robi robotę. Powodem sprzedaży jest zmiana specyfiki pracy i konieczność codziennego dojeżdżania.
Silnik po remoncie, rozrząd zrobiony, usunięta wada olejowa i przy okazji pomodzona. Jeździ na Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W40, przy wymianie robiona płukanka i dodatkowo zalewany Ceratec. Olej zmieniany co max 9kkm. Przy 220kkm dodatkowo zmieniłem świece zapłonowe. Jak na tą moc i napęd to spalanie pozytywnie zaskakuje. Auto wystrojone na 98 i w zasadzie tylko takie paliwo lałem z racji na wątpliwą jakość 95 (teoretycznie można jeździć na 95). Dołożony Oil catch tank w celu ochrony silnika z nagaru. W tym roku użytkowania zmieniłem tylko czujnik ABS (i łożysko przez niewłaściwą wymianę czujnika ).
Lakierniczo do poprawek, lakier wymaga korekty, do ogarnięcia dwa błotniki z przodu z rdzy, na dokładkach trzeba byłoby zrobić zaprawki. Podwozie profesjonalnie zabezpieczone antykorozyjnie w firmie Waxoyl w Białymstoku.
Mody:
- odseparowany stożek ECS
- hybrydowe turbo z dołożonym diverter valve (coś jaby blow off)
- czerwone cewki i świece irydowe z R8
- IC 3.0 TDI, auto trzyma temperaturę i nie zagrzewa się
- downpipe z sportowym katalizatorem i sondą lambda
- oil catch tank
- końcowe tłumniki ulter
- kompletny swap hebli z S4
Sprzedam bądź zamienię na A4 B6 1.8t avant, koniecznie quattro. Może być pomodzona. Szukam raczej zadbanego egzemplarza.
Silnik po remoncie, rozrząd zrobiony, usunięta wada olejowa i przy okazji pomodzona. Jeździ na Liqui Moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W40, przy wymianie robiona płukanka i dodatkowo zalewany Ceratec. Olej zmieniany co max 9kkm. Przy 220kkm dodatkowo zmieniłem świece zapłonowe. Jak na tą moc i napęd to spalanie pozytywnie zaskakuje. Auto wystrojone na 98 i w zasadzie tylko takie paliwo lałem z racji na wątpliwą jakość 95 (teoretycznie można jeździć na 95). Dołożony Oil catch tank w celu ochrony silnika z nagaru. W tym roku użytkowania zmieniłem tylko czujnik ABS (i łożysko przez niewłaściwą wymianę czujnika ).
Lakierniczo do poprawek, lakier wymaga korekty, do ogarnięcia dwa błotniki z przodu z rdzy, na dokładkach trzeba byłoby zrobić zaprawki. Podwozie profesjonalnie zabezpieczone antykorozyjnie w firmie Waxoyl w Białymstoku.
Mody:
- odseparowany stożek ECS
- hybrydowe turbo z dołożonym diverter valve (coś jaby blow off)
- czerwone cewki i świece irydowe z R8
- IC 3.0 TDI, auto trzyma temperaturę i nie zagrzewa się
- downpipe z sportowym katalizatorem i sondą lambda
- oil catch tank
- końcowe tłumniki ulter
- kompletny swap hebli z S4
Sprzedam bądź zamienię na A4 B6 1.8t avant, koniecznie quattro. Może być pomodzona. Szukam raczej zadbanego egzemplarza.
ID: 1029758490
xxx xxx xxx
Dodane 09 października 2025
Audi A4 B8 Allroad Salon Polska Quattro 2011 rok 2.0 TFSI 300 km 420nm
37 000 zł
Lokalizacja