Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
PromujOdśwież

Prywatne

Rok wydania: 1997

Okładka: Miękka

Stan: Używane

Rodzaj: Ekonomia

Opis

Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
okładka miękka
Stron 244
Data wydania: 1997

Książka używana, stan bardzo dobry, kartki czyste, brak zagięć. Na czterech stronach w tekście podkreślenia różowym markerem.
Na zdjęciach rzeczywisty stan książki.

Zajrzyj na moje pozostałe aukcje (codziennie dodaję coś nowego). Może znajdziesz dla siebie coś ciekawego ;)

W razie zainteresowania zakupem większej ilości pozycji proszę o wiadomość - wystawię zbiorcze ogłoszenie by za wysyłkę zapłacić tylko raz.

Możliwość odbioru osobistego w Warszawie - możesz sprawdzić co kupujesz.

Nie rezerwuję przedmiotów. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub zdecydowałaś/eś się na zakup napisz do mnie na OLX, wyślij wiadomość sms lub zadzwoń.

Wyprzedaję przedmioty należące do mnie, nowe a także używane w bardzo dobrym stanie. W ogłoszeniach znajdziesz książki, zestawy do nauki języków, akcesoria, odzież, obuwie itp. Syn zbiera na nowy komputer więc wśród aukcji są też przedmioty dla dzieci.

Oferuję korzystne oferty. Sprzedaję tylko takie przedmioty, ktore sam chcialbym kupić. Poważnie podchodzę do każdej sprzedaży.

Kupując rzeczy z drugiej ręki pomagasz zmniejszyć ilość odpadów i ograniczyć zużycie surowców naturalnych. To prosty krok w kierunku dbania o naszą planetę :)

Dziękuję za zainteresowanie i życzę miłego dnia!

Polecam.
Opis zapożyczony z internetu.

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
ID: 897289839

Skontaktuj się

Tomasz

Na OLX od wrzesień 2016

Ostatnio online dziś o 21:23

xxx xxx xxx

Dodane 05 października 2025

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska

Tylko przedmiot

30 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon