Firmowe
Opis
WYSOKIEJ JAKOŚCI ALTERNATOR Z KOŁEM PASOWY DO CIĄGNIKÓW MTZ BELARUS 14V 50A
KOD SKRAW-MET: [2696]
Alternator jest źródłem energii elektrycznej, przeznaczonym do pracy w układzie równoległym wraz z akumulatorem instalacji elektrycznej pojazdów / maszyn rolniczych. Służy do ładowania akumulatora.
Kompletny alternator dedykowany głównie do maszyn rolniczych MTZ Belarus, PRONAR i pochodnych ale także (po zmianie koła pasowego na większe) LTZ, Władimiriec T-25.
W jego skład wchodzi:
obudowa,
koło pasowe wraz z wiatraczkiem,
stojan (uzwojenie)
wirnik
regulator napięcia,
komplet łożysk
komplet elementów do przymocowania wraz z tulejką.
Jest to alternator bezszczotkowy.
W skład nie wchodzą śruby mocujące alternator do wsporników silnika!
Specyfikacja techniczna:
Średnica gwintu w uchu po lewej stronie: 8 mm
Średnica otworów w uszach po prawej stronie: 10 mm
Wewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po prawej stronie zdjęcia): 92 mm
Zewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po prawej stronie zdjęcia): 116 mm (121 mm Z TULEJKĄ)
Długość tulejki na ucho: 23 mm
Rozstaw od lewego ucha do prawego: 150 mm
Napięcie znamionowe: 14 V
Prąd znamionowy: 50 A
Moc: 700W
Koło pasowe: pojedyncze
Poprawna praca alternatora przewidziana jest w temperaturze otoczenia od -40°C do +45°C oraz wilgotności 90%.
Montaż alternatora:
Uwaga! Przed montażem alternatora należy odłączyć akumulator w układzie. Podczas montażu alternatora należy:
Zamontować koło pasowe na alternator.
Usunąć z alternatora wszelkie środki konserwujące za pomocą szmat zmoczonych benzyną i osuszyć;
Zamontować alternator na wsporniku silnika, nie dociągając całkowicie śrub mocujących go do bloku;
Założyć pasek napędowy na koło pasowe alternatora i wyregulować jego naciąg;
Ustawić alternator w optymalnym położeniu i dociągnąć śruby mocujące;
Podłączyć przewody do alternatora zgodnie ze schematem instalacji elektrycznej pojazdu;
Podłączyć klemy akumulatora oraz odpalić pojazd.
Uwaga! Słaby naciąg paska prowadzi do zmniejszenia mocy oddawanej przez alternator i do niedoładowania akumulatora. Nadmierny naciąg paska prowadzi do znacznego przegrzewania się łożysk alternatora i ich przedwczesnego uszkodzenia.
Uwaga! Montaż paska na kole pasowym alternatora winien być wykonany bez stosowania narzędzi, posiadających ostre krawędzie.
_
Towar jest nowy,
wysyłany w ciągu 24h od zamówienia, a więc do 48h powinien być u państwa.
99,9% ZADOWOLONYCH KUPUJĄCYCH
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT / PARAGON
SPRZEDAJEMY RÓWNIEŻ HURTOWO
Możliwość rabatu dla stałych klientów
KUPUJĄC W NASZEJ FIRMIE OTRZYMUJESZ:
-Sprawdzony i pewny towar
-Tanią wysyłkę
-Fachowe doradztwo techniczne
KOD SKRAW-MET: [2696]
Alternator jest źródłem energii elektrycznej, przeznaczonym do pracy w układzie równoległym wraz z akumulatorem instalacji elektrycznej pojazdów / maszyn rolniczych. Służy do ładowania akumulatora.
Kompletny alternator dedykowany głównie do maszyn rolniczych MTZ Belarus, PRONAR i pochodnych ale także (po zmianie koła pasowego na większe) LTZ, Władimiriec T-25.
W jego skład wchodzi:
obudowa,
koło pasowe wraz z wiatraczkiem,
stojan (uzwojenie)
wirnik
regulator napięcia,
komplet łożysk
komplet elementów do przymocowania wraz z tulejką.
Jest to alternator bezszczotkowy.
W skład nie wchodzą śruby mocujące alternator do wsporników silnika!
Specyfikacja techniczna:
Średnica gwintu w uchu po lewej stronie: 8 mm
Średnica otworów w uszach po prawej stronie: 10 mm
Wewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po prawej stronie zdjęcia): 92 mm
Zewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po prawej stronie zdjęcia): 116 mm (121 mm Z TULEJKĄ)
Długość tulejki na ucho: 23 mm
Rozstaw od lewego ucha do prawego: 150 mm
Napięcie znamionowe: 14 V
Prąd znamionowy: 50 A
Moc: 700W
Koło pasowe: pojedyncze
Poprawna praca alternatora przewidziana jest w temperaturze otoczenia od -40°C do +45°C oraz wilgotności 90%.
Montaż alternatora:
Uwaga! Przed montażem alternatora należy odłączyć akumulator w układzie. Podczas montażu alternatora należy:
Zamontować koło pasowe na alternator.
Usunąć z alternatora wszelkie środki konserwujące za pomocą szmat zmoczonych benzyną i osuszyć;
Zamontować alternator na wsporniku silnika, nie dociągając całkowicie śrub mocujących go do bloku;
Założyć pasek napędowy na koło pasowe alternatora i wyregulować jego naciąg;
Ustawić alternator w optymalnym położeniu i dociągnąć śruby mocujące;
Podłączyć przewody do alternatora zgodnie ze schematem instalacji elektrycznej pojazdu;
Podłączyć klemy akumulatora oraz odpalić pojazd.
Uwaga! Słaby naciąg paska prowadzi do zmniejszenia mocy oddawanej przez alternator i do niedoładowania akumulatora. Nadmierny naciąg paska prowadzi do znacznego przegrzewania się łożysk alternatora i ich przedwczesnego uszkodzenia.
Uwaga! Montaż paska na kole pasowym alternatora winien być wykonany bez stosowania narzędzi, posiadających ostre krawędzie.
_
Towar jest nowy,
wysyłany w ciągu 24h od zamówienia, a więc do 48h powinien być u państwa.
99,9% ZADOWOLONYCH KUPUJĄCYCH
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT / PARAGON
SPRZEDAJEMY RÓWNIEŻ HURTOWO
Możliwość rabatu dla stałych klientów
KUPUJĄC W NASZEJ FIRMIE OTRZYMUJESZ:
-Sprawdzony i pewny towar
-Tanią wysyłkę
-Fachowe doradztwo techniczne
ID: 662916752
Skontaktuj się
Henryk
Na OLX od wrzesień 2016
Ostatnio online wczoraj o 03:02
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 20 maja 2024
Alternator Z Kołem Pasowym do MTZ BELARUS 14V 50A 700W [2696]
230 zł
![Hydraulika Siłowa SKRAW-MET DYSTRYBUCJA Sp. z o.o.](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/549225338_1_261x203_rev019.jpg)
O ogłoszeniodawcy
Henryk
Na OLX od wrzesień 2016
Ostatnio online wczoraj o 03:02
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja