Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3
PromujOdśwież

Prywatne

Model: 156

Rok produkcji: 2003

Paliwo: Benzyna

Typ nadwozia: Sedan

Przebieg: 16 100 km

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 2 500 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Kraj pochodzenia: Niemcy

Moc silnika: 192 KM

Napęd: Na przednie koła

Kierownica: po lewej

Opis

Alfa Romeo 156 2.5 V6 - postaram się nie zanudzać i streścić historię najbardziej jak się da.
Samochód kupiony w 2020 roku, zdrowy blacharsko zachęcił mnie jeszcze bardziej do spełnienia motoryzacyjnego marzenia. Plan był prosty - trafił do warsztatu Flar Ital na rewizję silnika i uszczelnienie, wymianę rozrządu etc. Szybko okazało się, że nie jest tak kolorowo, a wręcz fatalnie, bo walki i panewki były w opłakanym stanie. I na tym historia mogłaby zakończyć się, bo remont kapitalny wisiał w powietrzu. Natomiast sytuacja odwróciła się o 180 stopni w momencie, gdy dostałem cynk, że jest możliwość zakupu fabrycznie nowego silnika CF3, który pochodził z likwidacji włoskich magazynów Fiat/Alfa. Bez namysłu podjąłem wyzwanie, bo taka okazja trafia się raz w życiu.
Projekt wystartował pełną parą bez szukania oszczędności. Wyleciało całkowicie zawieszenie, które zostało poskładane na nowym Lemfoerder (przód), Meyle (tył), do tego czerwone Eibach -30. Równocześnie nowy zestaw hamulcowy przód/tył Brembo, wszystkie łożyska kół.
Następnie nowy silnik wraz z osprzętem (m.in. wszystkie poduszki silnika, skrzyni, cewki, duże barany 3.2, itp) i sprzęgłem. Motor dotarł w skrzyni na palecie, metki produkcyjne zostawione na pamiątkę. W zestawie nie było baranów, pokrywy i kolektora, zostały odnowione ze starego silnika. Pełna dokumentacja zdjęciowa zarówno z rewizji starego silnika, jak i montażu nowego, faktury, protokół serwisowy. Było to przy przebiegu 245tyś, następnie licznik został wyzerowany, zalegalizowany w SKP (tylko i wyłącznie ku mojej osobistej satysfakcji). Silnik był docierany z ogromną dbałością i częstymi interwałami wymiany oleju.
Na przestrzeni kolejnych lat została zregenerowana klimatyzacja, układ kierowniczy, zamontowane obydwie nowe chłodnice Nissens, nowy alternator, przednie klosze xenon zregenerowane, oklejone folią wraz z pozostałymi lampami. Samochod dostał akcesoria z wersji GTA: felgi, zestaw nakładek na pedały i pod konsolę, nowy mieszek GTA i na sam koniec kompletny zestaw hamulcowy "duże brembo" wraz ze zwrotnicami i przewodami Hel. Zaciski zregenerowane, do tego tarcze nacinane EBC i klocki Ferodo DS2500.
Korekty lakieru wymagały oba zderzaki, maska i narożniki przednich błotników. W tym samym momencie zakupiłem nowe oryginalne scudetto, atrapy boczne oraz atrapy halogenów. Został zakonserwowany przedni pas i wstawione nowe wsporniki zderzaka/nadkoli. Środkowa część wydechu również nowa, przelotowa, zakończona wydechem Supersprint.
Samochód był pod opieką Flar Ital, obecnie Scuderia Italiana w Częstochowie. Części nowe OEM lub wysoka półka zamienników. Aktualny przebieg to 16100km liczony od momentu montażu silnika. Do samochodu prowadziłem książkę serwisową wraz z pełnym kosztorysem, zdjęciami itp. Alfa prowadzi się rewelacyjnie, jest zwarta, ale z zachowaniem komfortu. Hamulce żyletka i niesamowite brzmienie. Auto było tylko na sezon letni, garażowane. Proszę o kontakt telefoniczny (nie odpisuję na wiadomości). Chętnie opowiem o szczegółach, bo wszystkiego nie dało się opowiedzieć. Cena do negocjacji.
ID: 1024107833

Skontaktuj się

Sebastian

Na OLX od wrzesień 2011

Ostatnio online wczoraj o 21:19

xxx xxx xxx

Dodane 03 września 2025

Alfa Romeo 156 2.5 V6 CF3

46 900 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon