Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Akumulator LiFePO4 100Ah 150A 12V BMS Volt Polska
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, pojemności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej serii LiFePO4 to typ akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.
Charakteryzuje się wyjątkową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą oraz bardzo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej pojemności.
Dzięki dużej cykliczności oraz bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 świetnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala zastosować urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) oraz łodziach.
Wbudowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej przez długi czas oraz kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
Wbudowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki dedykowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie oraz możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora
- stan naładowania,
- temperaturę,
- ilość przepracowanych cykli,
- aktualny prąd poboru czy ładowania,
- napięcie całego pakietu oraz każdego ogniwa
AUTOMATYCZNY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Aby temu zapobieC należy zastosować BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze 0C.
Aby mieć jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach serii LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.
W momencie , w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty grzewcze celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
W chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie mają autokonsumpcji dzięki czemu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest szczególnie przydatna podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
- Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
- Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A (czyli do podłączenia -przetwornica o mocy maksymalnej (ciągłej) do 1000W).
- Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe).
- Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4
ZASTOSOWANIE:
- Systemy zasilania awaryjnego
- Instalacje OFF-GRID
- Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
- Instalacje w łodziach i pontonach
PARAMETRY TECHNICZNE:
- Napięcie nominalne: 12,8V
- Pojemność nominalna: 100Ah
- Moc znamionowa: 1280Wh
- Wysokość: 214mm (+-3%)
- Szerokość: 172mm (+-3%)
- Długość: 329mm (+-3%)
- Waga: 15kg (+-5%)
- Maksymalny prąd ładowania: 75A
- Maksymalny prąd rozładowania: 150A
- Żywotność: 2500 cykli (80% DOD)
NASZ TOWAR JEST NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY
POSIADA GWARANCJĘ
KLIENT OTRZYMUJE PARAGON LUB FAKTURĘ VAT
SZYBKA WYSYŁKA
GWARANCJA SATYSFAKCJI W RAZIE NIEZADOWOLENIA KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO ZWROTU TOWARU W PRZECIĄGU 14 DNI
DANE KONTAKTOWE
Telefon: 79*******00
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów .
Odbiór osobisty:
Sklep TOOLES
Jarzębinowa 2a
15-793 Białystok
Czynne:
pn-pt : 08:00-17:00
sob : 08:00-12:00
WYSYŁKA POBRANIOWA 20ZŁ
Paczka do 30kg
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, pojemności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej serii LiFePO4 to typ akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.
Charakteryzuje się wyjątkową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą oraz bardzo dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu średnio 80% swojej pojemności.
Dzięki dużej cykliczności oraz bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 świetnie sprawdza się, zarówno w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala zastosować urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) oraz łodziach.
Wbudowany układ BMS zapewnia przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej przez długi czas oraz kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
Wbudowana mata grzewcza zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki dedykowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie oraz możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora
- stan naładowania,
- temperaturę,
- ilość przepracowanych cykli,
- aktualny prąd poboru czy ładowania,
- napięcie całego pakietu oraz każdego ogniwa
AUTOMATYCZNY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Aby temu zapobieC należy zastosować BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze 0C.
Aby mieć jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach serii LTHIUM WINTER automatyczny system podgrzewania ogniw.
W momencie , w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę wewnątrz akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty grzewcze celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
W chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie mają autokonsumpcji dzięki czemu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest szczególnie przydatna podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
- Akumulator nie może być ładowany w temperaturze poniżej 0°C
- Akumulator może być rozładowywany prądem maksymalnie 150A (czyli do podłączenia -przetwornica o mocy maksymalnej (ciągłej) do 1000W).
- Akumulator nie może być ładowany prądem większym niż 75A (odpada stosowanie zwykłych separatorów ładowania akumulatora w pojeździe).
- Ładowanie powinno być przeprowadzane tylko za pomocą odpowiedniej ładowarki do akumulatorów LiFePO4
ZASTOSOWANIE:
- Systemy zasilania awaryjnego
- Instalacje OFF-GRID
- Instalacje w pojazdach (kampery, foodtrucki)
- Instalacje w łodziach i pontonach
PARAMETRY TECHNICZNE:
- Napięcie nominalne: 12,8V
- Pojemność nominalna: 100Ah
- Moc znamionowa: 1280Wh
- Wysokość: 214mm (+-3%)
- Szerokość: 172mm (+-3%)
- Długość: 329mm (+-3%)
- Waga: 15kg (+-5%)
- Maksymalny prąd ładowania: 75A
- Maksymalny prąd rozładowania: 150A
- Żywotność: 2500 cykli (80% DOD)
NASZ TOWAR JEST NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY
POSIADA GWARANCJĘ
KLIENT OTRZYMUJE PARAGON LUB FAKTURĘ VAT
SZYBKA WYSYŁKA
GWARANCJA SATYSFAKCJI W RAZIE NIEZADOWOLENIA KLIENTOWI PRZYSŁUGUJE PRAWO ZWROTU TOWARU W PRZECIĄGU 14 DNI
DANE KONTAKTOWE
Telefon: 79*******00
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów .
Odbiór osobisty:
Sklep TOOLES
Jarzębinowa 2a
15-793 Białystok
Czynne:
pn-pt : 08:00-17:00
sob : 08:00-12:00
WYSYŁKA POBRANIOWA 20ZŁ
Paczka do 30kg
ID: 920084245
Skontaktuj się
TOOLES
Na OLX od listopad 2019
Ostatnio online dziś o 13:00
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 09:21
Akumulator LiFePO4 100Ah 150A 12V BMS Volt Polska [AKU97]
1 399 zł
O ogłoszeniodawcy
TOOLES
Na OLX od listopad 2019
Ostatnio online dziś o 13:00
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja