Prywatne
Rok wydania: 2004
Stan: Używane
Opis
Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych. Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w środowisku etnocentrycznym. W książce przedstawiono: definicję pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, opis procesu budowy strategii działania przedsiębiorstwa w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, zagadnienia lokalizacji produkcji i formy prowadzenia działalności gospodarczej (franchising, joint venture, licencjonowanie) na rynkach etnocentrycznych, wpływ efektu kraju pochodzenia w procesie wyboru produktu, efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu
Stan książki: jak nowa
Stan książki: jak nowa
ID: 663255320
Skontaktuj się
Dodane 11 maja 2024
Adam Figiel Etnocentryzm konsumencki Produkty krajowe czy zagraniczne
Tylko przedmiot
30 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja