Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Literatura
  5. Literatura - Kujawsko-pomorskie
  6. Literatura - Toruń
Adam Figiel Etnocentryzm konsumencki Produkty krajowe czy zagraniczne
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2004

  • Stan: Używane

Opis

Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych. Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w środowisku etnocentrycznym. W książce przedstawiono: definicję pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy, opis procesu budowy strategii działania przedsiębiorstwa w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, zagadnienia lokalizacji produkcji i formy prowadzenia działalności gospodarczej (franchising, joint venture, licencjonowanie) na rynkach etnocentrycznych, wpływ efektu kraju pochodzenia w procesie wyboru produktu, efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu

Stan książki: jak nowa
ID: 663255320

Skontaktuj się

Aga

Na OLX od lipiec 2020

Ostatnio online dziś o 15:20

Dodane 11 maja 2024

Adam Figiel Etnocentryzm konsumencki Produkty krajowe czy zagraniczne

Tylko przedmiot

30 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon