Firmowe
Rodzaj: Układ paliwowy
Stan: Nowe
Opis
ad blue nocy 18l
AdBlue (NH2)2CO + H2O - to wodny roztwór mocznika otrzymywany z technicznie czystego
mocznika (bez dodatku substancji obcych) i wody zdemineralizowanej zawierający 32,5% mocznika.
AdBlue - nietoksyczny, bezwonny, bezbarwny, bezpieczny dla otoczenia i przyjazny dlaśrodowiska. Wysoka jakość roztworu wymagana jest nie tylko na etapie produkcji, ale także podczas
transportu i przechowywania.
Zastosowanie
AdBlue stosowany jest w nowej generacji silników Diesla wykorzystujących technologię SCR(selektywnej redukcji katalitycznej). Użyty w technologii SCR katalizator stawia wysokie wymagania dla zawartości w roztworze mocznika metali (tj. Na, K, Mg, Ca, Al., a w szczególności metali ciężkich).
AdBlue znalazło zastosowanie w systemach SCR w przemyśle motoryzacyjnym w związku z nowymi legislacjami unijnymi regulującymi normy emisji spalin w silnikach Diesla.
Takie możliwości stwarza technologia SCR. Powoduje ona rozkład tlenków azotu NOx w azot i wodę.
Zgodnie z normą EURO 5 emisja szkodliwych tlenków azotu została zredukowana o 60% oraz
cząstek stałych (PM) o co najmniej 80%.
HURT-DETAL
oleje płyny smary
PRZEMO-OIL
Siedlce ul.Zambrowska 42
AdBlue (NH2)2CO + H2O - to wodny roztwór mocznika otrzymywany z technicznie czystego
mocznika (bez dodatku substancji obcych) i wody zdemineralizowanej zawierający 32,5% mocznika.
AdBlue - nietoksyczny, bezwonny, bezbarwny, bezpieczny dla otoczenia i przyjazny dlaśrodowiska. Wysoka jakość roztworu wymagana jest nie tylko na etapie produkcji, ale także podczas
transportu i przechowywania.
Zastosowanie
AdBlue stosowany jest w nowej generacji silników Diesla wykorzystujących technologię SCR(selektywnej redukcji katalitycznej). Użyty w technologii SCR katalizator stawia wysokie wymagania dla zawartości w roztworze mocznika metali (tj. Na, K, Mg, Ca, Al., a w szczególności metali ciężkich).
AdBlue znalazło zastosowanie w systemach SCR w przemyśle motoryzacyjnym w związku z nowymi legislacjami unijnymi regulującymi normy emisji spalin w silnikach Diesla.
Takie możliwości stwarza technologia SCR. Powoduje ona rozkład tlenków azotu NOx w azot i wodę.
Zgodnie z normą EURO 5 emisja szkodliwych tlenków azotu została zredukowana o 60% oraz
cząstek stałych (PM) o co najmniej 80%.
HURT-DETAL
oleje płyny smary
PRZEMO-OIL
Siedlce ul.Zambrowska 42
ID: 528377255
xxx xxx xxx