Prywatne
Model: IS200
Rok produkcji: 2002
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Sedan
Kolor: Srebrny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 155 KM
Przebieg: 223 000 km
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
2002 Lexus IS200 + LPG
Lexusa kupiłem we wrześniu 2023 r. z przebiegiem niecałe 200 tys. km, aktualnie auto ma 223 tys. km. Od razu po zakupie został wymieniony olej, filtry i świece, nabita oraz odgrzybiona klimatyzacja, a także wymiana nagrzewnicy na nową. Na przełomie 2023/2024 r. wykonana została regeneracja głowicy – poprzedni właściciel nie regulował zaworów i dwa wypaliły się od LPG, przy okazji zregenerowany został również alternator. Wiosną wykonano naprawę końcówek progów, drobne ogniska rdzy i odpryski oraz przeprowadzono konserwację podwozia. W trakcie użytkowania wymieniane były także elementy typowo eksploatacyjne, m.in. wahacz, amortyzator, sworzeń, poluzowane i ponownie ustawione wszystkie śruby od geometrii i kilka innych mniejszych rzeczy. We wrześniu 2025 r. wymieniony został olej, filtry, świece, hamulce przód oraz sworzeń.
Instalacja LPG jest sekwencyjna, butla znajduje się w miejscu koła zapasowego, a koło włożone jest do pokrowca. Butla została wymieniona w tym roku, więc jest spokój na kolejne 10 lat. Olej, filtry oraz regulacja LPG wykonywane były co 9–10 tys. km. Auto stoi na zimowych oponach z 2024 r., które przejechały tylko jeden sezon. Felgi pochodzą z Lexusa IS Mk2 i wizualnie mają już swoje lata, dlatego założyłem je na zimę.
Samochód posiada drobne dodatki wizualne, takie jak brewki, naklejki na zegarach, gałkę zmiany biegów (oryginalna jest w schowku) oraz clear fogi, które są lekko popękane (oryginalne fogi oczywiście daje razem z autem).
Auto kupione poniekąd z myślą o założeniu jakiegoś bodykitu i gwintu, a finalnie stało się niezawodnym autem na co dzień i w tej roli sprawdziło się bardzo dobrze. Trasy nie są mu straszne, a eksploatacja jest tania – za około 100 zł gazu można przejechać 300–350 km. Przez cały okres użytkowania Lexus był garażowany, jednak obecnie nie mam już dla niego miejsca. Blacharsko jest w dobrym stanie, bez dziur, auto normalnie się podnosi, choć jak na starego japończyka występują niewielkie naloty rdzy. Mechanicznie i zawieszeniowo samochód jest sprawny, nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków.
Na wyposażeniu znajduje się nawigacja (odpięta przez poprzedniego właściciela z powodu poboru prądu oraz nieaktualnych map – najlepiej wymienić na Androida) wraz z pilotem w tunelu środkowym, cupholder, tapicerka pół skóra pół alcantara, elektryczne i podgrzewane fotele przednie, wysoki podłokietnik, xenony, elektryczne i fotochromatyczne lusterka, klimatyzacja, pakiet z wiesza ilością głosników, cztery elektryczne szyby oraz tryb SNOW. Samochód posiadał hak, który został zdemontowany i wykreślony z dowodu – dla zainteresowanego mogę dołożyć hak wraz z belką.
OC do 22.01.2026, a przegląd 27.03.2026. Do lexa posiadam drugi kluczyk, ksiazke lexusowa oraz pare faktur.
Lexusa kupiłem we wrześniu 2023 r. z przebiegiem niecałe 200 tys. km, aktualnie auto ma 223 tys. km. Od razu po zakupie został wymieniony olej, filtry i świece, nabita oraz odgrzybiona klimatyzacja, a także wymiana nagrzewnicy na nową. Na przełomie 2023/2024 r. wykonana została regeneracja głowicy – poprzedni właściciel nie regulował zaworów i dwa wypaliły się od LPG, przy okazji zregenerowany został również alternator. Wiosną wykonano naprawę końcówek progów, drobne ogniska rdzy i odpryski oraz przeprowadzono konserwację podwozia. W trakcie użytkowania wymieniane były także elementy typowo eksploatacyjne, m.in. wahacz, amortyzator, sworzeń, poluzowane i ponownie ustawione wszystkie śruby od geometrii i kilka innych mniejszych rzeczy. We wrześniu 2025 r. wymieniony został olej, filtry, świece, hamulce przód oraz sworzeń.
Instalacja LPG jest sekwencyjna, butla znajduje się w miejscu koła zapasowego, a koło włożone jest do pokrowca. Butla została wymieniona w tym roku, więc jest spokój na kolejne 10 lat. Olej, filtry oraz regulacja LPG wykonywane były co 9–10 tys. km. Auto stoi na zimowych oponach z 2024 r., które przejechały tylko jeden sezon. Felgi pochodzą z Lexusa IS Mk2 i wizualnie mają już swoje lata, dlatego założyłem je na zimę.
Samochód posiada drobne dodatki wizualne, takie jak brewki, naklejki na zegarach, gałkę zmiany biegów (oryginalna jest w schowku) oraz clear fogi, które są lekko popękane (oryginalne fogi oczywiście daje razem z autem).
Auto kupione poniekąd z myślą o założeniu jakiegoś bodykitu i gwintu, a finalnie stało się niezawodnym autem na co dzień i w tej roli sprawdziło się bardzo dobrze. Trasy nie są mu straszne, a eksploatacja jest tania – za około 100 zł gazu można przejechać 300–350 km. Przez cały okres użytkowania Lexus był garażowany, jednak obecnie nie mam już dla niego miejsca. Blacharsko jest w dobrym stanie, bez dziur, auto normalnie się podnosi, choć jak na starego japończyka występują niewielkie naloty rdzy. Mechanicznie i zawieszeniowo samochód jest sprawny, nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków.
Na wyposażeniu znajduje się nawigacja (odpięta przez poprzedniego właściciela z powodu poboru prądu oraz nieaktualnych map – najlepiej wymienić na Androida) wraz z pilotem w tunelu środkowym, cupholder, tapicerka pół skóra pół alcantara, elektryczne i podgrzewane fotele przednie, wysoki podłokietnik, xenony, elektryczne i fotochromatyczne lusterka, klimatyzacja, pakiet z wiesza ilością głosników, cztery elektryczne szyby oraz tryb SNOW. Samochód posiadał hak, który został zdemontowany i wykreślony z dowodu – dla zainteresowanego mogę dołożyć hak wraz z belką.
OC do 22.01.2026, a przegląd 27.03.2026. Do lexa posiadam drugi kluczyk, ksiazke lexusowa oraz pare faktur.
ID: 1045893469
xxx xxx xxx
Dodane 23 grudnia 2025
2002 Lexus IS200 LPG
16 800 zł
do negocjacji
Lokalizacja