Firmowe
Rok wydania: 2020
Stan: Nowe
Opis
W albumie można podziwiać dzieła polskich artystów projektujących plakaty wojenne, m.in. Edmunda Bartłomiejczyka, Zdzisława Gedliczki, Aleksandra Grzybowskiego, Karola Homolacsa, Zygmunta Kamińskiego, Edwarda Lessera, Kamila Mackiewicza, Bogdana Nowakowskiego, Stanisława Siestrzeńcewicza, Eugeniusza Urbańskiego, a także Józefa Mehoffera czy Felicjana Szczęsnego Kowarskiego.
Najczęściej odwołują się one do obrony spraw najdroższych Polakom — Wiary, Ojczyzny i Honoru, pokazując jednocześnie grozę „antywartości” reprezentowanych przez najeźdźcę — zburzone świątynie, mordowaną ludność, zhańbione niewiasty, zagrabioną własność.
Drugą część albumu zajmują dokumentujące wydarzenia wojenne i żołnierski dzień powszedni szkice Wiktora Gutowskiego, żołnierza, ale przy tym uzdolnionego rysownika o dużym zmyśle obserwacji, a w zakończeniu pojawiają się reprodukcje kolorowych wycinanek prezentujących mundury różnych ówczesnych formacji wojskowych.
Publikacja towarzyszy wystawie czasowej „1920. Cud Wisły”, eksponowanej od lipca w Kamienicy Szołayskich, a upamiętniającej 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej.
W albumie można podziwiać dzieła polskich artystów projektujących plakaty wojenne, m.in. Edmunda Bartłomiejczyka, Zdzisława Gedliczki, Aleksandra Grzybowskiego, Karola Homolacsa, Zygmunta Kamińskiego, Edwarda Lessera, Kamila Mackiewicza, Bogdana Nowakowskiego, Stanisława Siestrzeńcewicza, Eugeniusza Urbańskiego, a także Józefa Mehoffera czy Felicjana Szczęsnego Kowarskiego.
Najczęściej odwołują się one do obrony spraw najdroższych Polakom — Wiary, Ojczyzny i Honoru, pokazując jednocześnie grozę „antywartości” reprezentowanych przez najeźdźcę — zburzone świątynie, mordowaną ludność, zhańbione niewiasty, zagrabioną własność.
Drugą część albumu zajmują dokumentujące wydarzenia wojenne i żołnierski dzień powszedni szkice Wiktora Gutowskiego, żołnierza, ale przy tym uzdolnionego rysownika o dużym zmyśle obserwacji, a w zakończeniu pojawiają się reprodukcje kolorowych wycinanek prezentujących mundury różnych ówczesnych formacji wojskowych.
Publikacja towarzyszy wystawie czasowej „1920. Cud Wisły”, eksponowanej od lipca w Kamienicy Szołayskich, a upamiętniającej 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej.
W albumie można podziwiać dzieła polskich artystów projektujących plakaty wojenne, m.in. Edmunda Bartłomiejczyka, Zdzisława Gedliczki, Aleksandra Grzybowskiego, Karola Homolacsa, Zygmunta Kamińskiego, Edwarda Lessera, Kamila Mackiewicza, Bogdana Nowakowskiego, Stanisława Siestrzeńcewicza, Eugeniusza Urbańskiego, a także Józefa Mehoffera czy Felicjana Szczęsnego Kowarskiego.
Najczęściej odwołują się one do obrony spraw najdroższych Polakom — Wiary, Ojczyzny i Honoru, pokazując jednocześnie grozę „antywartości” reprezentowanych przez najeźdźcę — zburzone świątynie, mordowaną ludność, zhańbione niewiasty, zagrabioną własność.
Drugą część albumu zajmują dokumentujące wydarzenia wojenne i żołnierski dzień powszedni szkice Wiktora Gutowskiego, żołnierza, ale przy tym uzdolnionego rysownika o dużym zmyśle obserwacji, a w zakończeniu pojawiają się reprodukcje kolorowych wycinanek prezentujących mundury różnych ówczesnych formacji wojskowych.
Publikacja towarzyszy wystawie czasowej „1920. Cud Wisły”, eksponowanej od lipca w Kamienicy Szołayskich, a upamiętniającej 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej.
Najczęściej odwołują się one do obrony spraw najdroższych Polakom — Wiary, Ojczyzny i Honoru, pokazując jednocześnie grozę „antywartości” reprezentowanych przez najeźdźcę — zburzone świątynie, mordowaną ludność, zhańbione niewiasty, zagrabioną własność.
Drugą część albumu zajmują dokumentujące wydarzenia wojenne i żołnierski dzień powszedni szkice Wiktora Gutowskiego, żołnierza, ale przy tym uzdolnionego rysownika o dużym zmyśle obserwacji, a w zakończeniu pojawiają się reprodukcje kolorowych wycinanek prezentujących mundury różnych ówczesnych formacji wojskowych.
Publikacja towarzyszy wystawie czasowej „1920. Cud Wisły”, eksponowanej od lipca w Kamienicy Szołayskich, a upamiętniającej 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej.
W albumie można podziwiać dzieła polskich artystów projektujących plakaty wojenne, m.in. Edmunda Bartłomiejczyka, Zdzisława Gedliczki, Aleksandra Grzybowskiego, Karola Homolacsa, Zygmunta Kamińskiego, Edwarda Lessera, Kamila Mackiewicza, Bogdana Nowakowskiego, Stanisława Siestrzeńcewicza, Eugeniusza Urbańskiego, a także Józefa Mehoffera czy Felicjana Szczęsnego Kowarskiego.
Najczęściej odwołują się one do obrony spraw najdroższych Polakom — Wiary, Ojczyzny i Honoru, pokazując jednocześnie grozę „antywartości” reprezentowanych przez najeźdźcę — zburzone świątynie, mordowaną ludność, zhańbione niewiasty, zagrabioną własność.
Drugą część albumu zajmują dokumentujące wydarzenia wojenne i żołnierski dzień powszedni szkice Wiktora Gutowskiego, żołnierza, ale przy tym uzdolnionego rysownika o dużym zmyśle obserwacji, a w zakończeniu pojawiają się reprodukcje kolorowych wycinanek prezentujących mundury różnych ówczesnych formacji wojskowych.
Publikacja towarzyszy wystawie czasowej „1920. Cud Wisły”, eksponowanej od lipca w Kamienicy Szołayskich, a upamiętniającej 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej.
W albumie można podziwiać dzieła polskich artystów projektujących plakaty wojenne, m.in. Edmunda Bartłomiejczyka, Zdzisława Gedliczki, Aleksandra Grzybowskiego, Karola Homolacsa, Zygmunta Kamińskiego, Edwarda Lessera, Kamila Mackiewicza, Bogdana Nowakowskiego, Stanisława Siestrzeńcewicza, Eugeniusza Urbańskiego, a także Józefa Mehoffera czy Felicjana Szczęsnego Kowarskiego.
Najczęściej odwołują się one do obrony spraw najdroższych Polakom — Wiary, Ojczyzny i Honoru, pokazując jednocześnie grozę „antywartości” reprezentowanych przez najeźdźcę — zburzone świątynie, mordowaną ludność, zhańbione niewiasty, zagrabioną własność.
Drugą część albumu zajmują dokumentujące wydarzenia wojenne i żołnierski dzień powszedni szkice Wiktora Gutowskiego, żołnierza, ale przy tym uzdolnionego rysownika o dużym zmyśle obserwacji, a w zakończeniu pojawiają się reprodukcje kolorowych wycinanek prezentujących mundury różnych ówczesnych formacji wojskowych.
Publikacja towarzyszy wystawie czasowej „1920. Cud Wisły”, eksponowanej od lipca w Kamienicy Szołayskich, a upamiętniającej 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej.
ID: 903747956
xxx xxx xxx
Dodane 01 maja 2024
1920. Cud Wisły. 1920. The Miracle o the Vistula - Piotr Wilkosz, Rafa
Tylko przedmiot
39,60 zł
Cena z Przesyłką OLX
Lokalizacja