To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Pozostałe oferty pracy w Łódź.

Zastępca Kierownika Oddziału / Koordynator ds obsługi obcokrajowców

Łódź, Łódzkie, Bałuty Dodane o 11:51, 10 grudnia 2018, ID ogłoszenia: 498633767

Agencja pracy tymczasowej dla cudzoziemców SOLANO specjalizuje się w usługach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, m.in.: outsourcingu pracowniczego, przeprowadzania rekrutacji, a także doradztwa personalnego. Zapewniamy również kompleksową opiekę cudzoziemcom w ramach legalizacji pobytu i pracy na terenie Polski, gwarantując im pełne wsparcie. Nasza oferta jest odpowiedzią na zmieniającą się sytuację na rynku pracy w Polsce. Tworzymy miejsca pracy dla obcokrajowców, jednocześnie pomagając im w zaadoptowaniu się do polskich warunków. Tym samym pomagamy firmom działającym w Polsce znaleźć właściwych i rzetelnych pracowników, nawet na krańcu świata. 

 

Firma jest pracodawcą równych szans, a niniejszą ofertę kieruje również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

Szukamy

Koordynatora ds. Obsługi Pracowników Międzynarodowych/

Zastępcy Kierownika Oddziału

 

 

Kandydat będzie odpowiedzialny za:

·       Obsługa administracyjna pracowników międzynarodowych,

·       Nadzorowanie pracy pracowników międzynarodowych,

·       Administrowanie dokumentacją personalną

·       Wsparcie pracowników w ramach logistyki, noclegów, dojazdów i organizacji pracy,

·       Pomoc w adaptacji pracowników w Polsce

·       Współpraca z Urzędem Pracy oraz Wydziałem Spraw Cudzoziemców Urzędów Wojewódzkich w ramach procesowania pozwoleń o pracę, kart pobytu itp.

·       Prowadzenie ewidencji stanów zatrudnienia oraz ruchów kadrowych, współudział w tworzeniu planu zatrudnienia

·       Współpraca z działem rekrutacyjnym w zakresie bieżącego zapotrzebowania

 

Wymagania

·       Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku

·       Dobrej znajomości języka ukraińskiego lub rosyjskiego

·       Dobrej znajomości języka polskiego

·       Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji pracy tymczasowej.

·       Dobra znajomość programów z pakietu MS Office,

·       Dokładność, systematyczność i terminowość w wykonywaniu zadań

·       Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu,

·       Kreatywność i innowacyjność w rozwiązywaniu problemów,

·       Umiejętność pracy w zespole

·       Zaangażowanie, inicjatywa i samodzielność w działaniu

·        

Oferujemy:

·       Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

·       Dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób,

·       Pracę w prężnie rozwijającej się w firmie, której największą wartością są ludzie,

·       Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,

·       Samodzielność w podejmowaniu decyzji,

·       Benefity płacowe i pozapłacowe

 

 

Wyświetleń:470

Ogłoszenia użytkownika Ariel Sobczak

Brak zdjęcia