To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Śląskiem.

Specjalista ds. rekrutacji i administracji

Opis
Adecco Consulting Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Consulting znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Consulting Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Specjalista ds. rekrutacji i administracji

<strong>Zadania:</strong>
• Realizacja atrakcyjnego, ciągłego projektu rekrutacyjnego dla dużego klienta - stanowiska produkcyjne, magazynowe
• Aktywne pozyskiwanie kandydatów min. metodą direct search
• Selekcja i rekrutacja kandydatów
• Utrzymywanie relacji z klientem oraz rozwijanie współpracy poprzez poszukiwanie nowych rozwiązań
• Udział w planowaniu działań rekrutacyjnych

<strong>Od Kandydatów oczekujemy:</strong>
• Min. rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
• Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
• Podstawowej znajomości pakietu MS Office
• Samodzielności i odpowiedzialności
• Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
• Bardzo dobrej organizacji pracy

<strong>Oferujemy:</strong>
• <strong>Wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system premiowy (premie miesięczne)</strong>
• <strong>Pracę na pełen etat lub pół etatu.</strong>
• Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet dodatkowych benefitów,
• Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Duże możliwości rozwoju i doskonalenia kultury biznesowej,
• Pracę w przyjaznym zespole przy realizacji kluczowych projektów
• Możliwość podjęcia pracy od zaraz
  • Dodane o 10:03, 13 maja 2019
  • Wyświetleń:5
  • ID ogłoszenia: 530279968

Ogłoszenia użytkownika Adecco Poland Sp. z o.o.