Przestań narzekać - zacznij działać. Jak przewodzić, wyzwalać energię
22 zł
- Oferta od Firmy
- Rodzaj Poradniki i albumy
- Rok wydania 2002
- Stan Nowe
Opis
Przestań narzekać - zacznij działać. Jak przewodzić, wyzwalać energię w ludziach oraz zwiększać zyski
Frank Pacetta, Roger Gittines
Akade
Kraków 2002
ISBN: 837 - pokaż numer telefonu - -X
liczba stron: 326
oprawa: miękka
.
Spis treści
.
Podziękowania
Wprowadzenie: Przestrojenia, zwroty o 180 stopni, transformacje i ponowne starty
CZĘŚĆ I
Do diabła z bylejakością
Trudny etap przejście od Dobrego do Świetnego
Strategiczne rozmieszczenie Wielkiej Piątki Prostota, Przygotowanie, Perfekcja, Duma i Ludzie
Poddajcie się ekscytacji — czerpanie korzyści z emocji
Kierowanie działem zaufania
Realizujcie wielkie marzenia — Jakie wspaniałe miejsce pracy!
Smiercionośne słowa „Pierwsze słyszę!” i co z nimi począć
Przerwa — przekraczanie mostu pomiędzy narzekaniem i działaniem
CZĘŚĆ II
Ross, ja oraz gigantyczny odgłos ssania
Zmysł rekrutacji — tworzenie sieci na talenty
Podróż pospiesznym — ponieważ pociąg zwany szkoleniem już się tu nie zatrzymuje
Nabywanie procesybilności zamykającej obwód łączący ludzi z zyskami
Wybacz, Lou — Nigdy więcej Zespół/Ja
Sztuka „Jak” — znaczenie przewodzenia
Uchwycenie konsekwencji wadliwego paradygmatu pracownik — klient, czyli wkurzanie klienta to naprawdę fatalny pomysł
Człowiekologia się opłaca — brak ograniczeń
Frank Pacetta, Roger Gittines
Akade
Kraków 2002
ISBN: 837 - pokaż numer telefonu - -X
liczba stron: 326
oprawa: miękka
.
Spis treści
.
Podziękowania
Wprowadzenie: Przestrojenia, zwroty o 180 stopni, transformacje i ponowne starty
CZĘŚĆ I
Do diabła z bylejakością
Trudny etap przejście od Dobrego do Świetnego
Strategiczne rozmieszczenie Wielkiej Piątki Prostota, Przygotowanie, Perfekcja, Duma i Ludzie
Poddajcie się ekscytacji — czerpanie korzyści z emocji
Kierowanie działem zaufania
Realizujcie wielkie marzenia — Jakie wspaniałe miejsce pracy!
Smiercionośne słowa „Pierwsze słyszę!” i co z nimi począć
Przerwa — przekraczanie mostu pomiędzy narzekaniem i działaniem
CZĘŚĆ II
Ross, ja oraz gigantyczny odgłos ssania
Zmysł rekrutacji — tworzenie sieci na talenty
Podróż pospiesznym — ponieważ pociąg zwany szkoleniem już się tu nie zatrzymuje
Nabywanie procesybilności zamykającej obwód łączący ludzi z zyskami
Wybacz, Lou — Nigdy więcej Zespół/Ja
Sztuka „Jak” — znaczenie przewodzenia
Uchwycenie konsekwencji wadliwego paradygmatu pracownik — klient, czyli wkurzanie klienta to naprawdę fatalny pomysł
Człowiekologia się opłaca — brak ograniczeń