Wynagrodzenie
28,10 - 31,25 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Łódź, Bałuty
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
16/KF/TOK/2024
Voice Contact Center jest rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze Klienta.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Doradca klienta na infolinii przychodzącej
Start szkolenia: 14.10.2024-24.10.2024r ( od poniedziałku do piątku w godz, 9-15)
Miejsce: Żeligowskiego 3/5 Łódź
Czym się zajmujemy?
Kompleksowa obsługa klienta na infolinii przychodzącej
Rozwiązywaniem bieżących spraw, w tym reklamacji
Przyjmowaniem zgłoszeń, weryfikacją poprawności danych i wprowadzaniem ich do systemu
Jakich osób poszukujemy?
Naładowanych pozytywną energią
Dyspozycyjnych min. 120 g. m-c w przedziale 7-20
Dyspozycyjnych w trzy poniedziałki w miesiącu
Nie bojących się rozmów z klientami
Szybko i sprawnie obsługujących komputer i pakiet MS Office
Co oferujemy naszym Konsultantom:
Wypłata zawsze na czas ( stawka godzinowa dla studentów 28,10 i 31,25 brutto dla umów z ZUS)
Profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
Stałe wsparcie techniczne oraz merytoryczne podczas wykonywania swoich zadań
Realną możliwość rozwoju zawodowego – stawiamy na awanse w strukturach firmy!
Pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi
Wysoki komfort pracy w nowoczesnym biurze
Atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe: MULTISPORT, ubezpieczenie grupowe oraz medyczne
Elastyczny grafik dostosowany do potrzeb studentów w godzinach 7-20 od poniedziałku do piątku
Możliwość przejścia na pracę hybrydową przy satysfakcjonujących wynikach
Zachęcamy do złożenia aplikacji! :)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Łódź, Bałuty
Łódzkie