Sprzedaż i Obsługa internetowa e-commerce ALLEGRO i inne
Wynagrodzenie
5 000 - 6 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Sękocin Nowy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Sękocin Nowy
Opis
Obecnie - w związku z dynamicznym rozwojem - poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. E-commerce i obsługi klienta na Marketplace
Firma CROWN - ZENESYS – Zajmujemy się importem akcesoriów i drobnego AGD dla kuchni, domu i ogrodu oraz akcesoriów grillowych i sezonowych towarów.
Do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu, specjalizującego się w sprzedaży na platformach Allegro, Olx, Erli, Amazon, Empik i inne marketplace.
Jesteśmy rozwijającą się firmą zajmującą się sprzedażą internetową produktów do domu i ogrodu tj. solar, meble, sztućce, garnki itp. Obecnie prężnie rozwijamy się na kolejne europejskie rynki i potrzebujemy kogoś do pomocy.
Poszukujemy osoby na pełen etat, Praca w kameralnym, zgranym zespole.
Zakres obowiązków:
Twoje zadania (Praca polega głównie na: ):
· Tworzenie produktów do oferty sklepu internetowego
· aktualizacja i optymalizacja ofert (dodawanie produktów, opisy, zdjęcia, ceny),
-monitorowanie konkurencji i analiza trendów rynkowych,
· Komunikacja z klientami mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta
· Rozwiązywanie problemowych sytuacji, zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów głownie kupujący ze sklepów www, serwisów Allegro, Olx i innych platform sprzedażowych.
· Udzielaniu informacji, rozwiązywaniu problemów, przyjmowaniu zamówień, reklamacji, drukowaniu dokumentów sprzedaży w postaci faktur oraz paragonów, tworzeniu i drukowaniu listów przewozowych, raportowaniu ilościowym do przewoźników oraz na wykonywaniu innych prac biurowych.
bieżące monitorowanie zmian i nowych funkcji wprowadzanych w wiodących marketplacea'ch
· dbanie o porządek w biurze
praktyczne doświadczenie w sprzedaży e-commerce i znajomość któregoś z marketplaców: Allegro, Erli, Empik, Olx, eMag, Kaufland, Amazon
znajomość dowolnego języka obcego angielski i niemiecki itp.
znajomość programów tj. Baselinker, GIMP, Photoshop, Chatgpt
Cenimy w kandydatach:
· Miłość do ludzi i szczere pragnienie pomagania.
· Empatię, umiejętność słuchania i rozumienia.
· Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, poszukiwania niestandardowych rozwiązań.
· Odpowiedzialność, dokładność.
· Oferujemy:
· Konkurencyjne wynagrodzenie i system bonusowy.
· Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
· Wsparcie i przyjazną atmosferę w zespole.
Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszego zespołu i przyczynić się do rozwoju firmy, wyślij swoje CV . Czekamy na kandydatów, którzy podziela
Jeżeli jesteś zainteresowany to zachęcamy do aplikowania poprzez wysłanie CV .
W ciągu 2-3 dni skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie na którym dokładnie przedstawimy specyfikę pracy, warunki zatrudnienia i odpowiemy na każde pytanie.
Nasze oczekiwania:
chęć do pracy i rozwoju
zaangażowanie w swoje obowiązki
samodzielność w wykonywanych zadaniach
punktualność, sumienność
dobra organizacja pracy
umiejętność przystosowania się do zmian i pracy pod presją czasu
To oferujemy:
wynagrodzenie i system premiowy adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w branży e-commerce
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej na rynki zagraniczne,
pracę w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku (możliwa praca w godzinach 7-15),
elastyczną formę zatrudnienia w postaci umowy zlecenia lub umowy o pracę,
możliwość rozwoju,
wyjątkową atmosferę pracy w młodym, energicznym zespole
możliwość brania udziału w targach i szkoleniach
realny wpływ na rozwój marki własnej i możliwość wcielania swoich pomysłów w życie
rabaty pracownicze na sprzedawany asortyment
Zapraszamy do wysyłania CV, zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Jeśli ogłoszenie jest dostępne to jest aktualne.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?