

Specjalista/Specjalistka ds. Rozliczeń
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Opis
BUDIMEX SA
jesteśmy jedną z największych grup budowlanych w Polsce oferującą usługi w sektorach infrastruktury: drogowej, kolejowej, lotniskowej, budownictwa kubaturowego, energetycznego, przemysłowego i ekologicznego.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalisty/Specjalistki ds. Rozliczeń
w lokalizacji: Warszawa
Co oferujemy:
Dbamy o Ciebie i Twoich bliskich
Twoje zdrowie i komfort to nasz priorytet! Prywatna opieka medyczna, w tym stomatologia, ubezpieczenie na życie, programy wellbeingowe i grupy sportowe – wszystko, co potrzebne, by zadbać o siebie i swoich najbliższych.
Benefity dopasowane do Ciebie
Lubisz aktywnie spędzać czas, a może potrzebujesz chwili relaksu? Dzięki naszemu systemowi kafeteryjnemu wybierasz to, co dla Ciebie najlepsze: karta sportowa, vouchery na zakupy, bony na wakacje czy rozrywkę – Ty decydujesz!
Rozwijaj się z nami!
Chcesz wiedzieć, co sprawia, że nasi pracownicy wybierają Budimex? Jednym z głównych powodów jest możliwość rozwoju! Mamy jasno określone ścieżki kariery, a na wyciągnięcie ręki czekają na Ciebie szkolenia techniczne, inżynierskie, kompetencyjne i menadżerskie.
Różnorodne projekty, ciekawe wyzwania
Budimex to miejsce, w którym nie ma miejsca na nudę. Pracuj przy unikalnych projektach, wymagających kontraktach i poznawaj różnorodne rozwiązania. A może chciałbyś podróżować? Dzięki współpracy z Grupą Ferrovial możesz zdobywać doświadczenie m.in. w Australii czy Wielkiej Brytanii.
Dodatkowy dzień wolny na Twoje święto!
Urodziny lub imieniny to Twój dzień – ciesz się nim w pełni, bo u nas dostaniesz dodatkowy dzień wolny z tej okazji.
Wspieramy kobiety w budownictwie
Wiemy, jak ważne jest wspieranie różnorodności, dlatego rozwijamy dedykowane programy rozwojowe dla kobiet, które chcą osiągać sukcesy w budownictwie
Twoje przyszłe zadania:
rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy operatorów w systemie,
ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy sprzętu budowlanego,
kontrola zgodności faktur z umowami, aneksami i zakresem wykonanych prac,
przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń z inwestorem,
uzgadnianie rozliczeń finansowych z podwykonawcami,
ofertowanie,
współpraca z zespołem, zapewniając sprawną komunikację i realizację zadań.
Oczekujemy od Ciebie:
bardzo dobrej znajomości MS Office w szczególności MS Excel,
umiejętności wyznaczania priorytetów,
zdolności analitycznego myślenia,
umiejętności pracy zarówno indywidualnie, jak i w zespole.
Mile widziane:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.