
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości i administracji
Zalewski Team sp. k. Dowiedz się więcej
Wynagrodzenie
3 100 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Gdańsk, Śródmieście
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Miejsce pracy
Gdańsk, Śródmieście
Opis
Twój zakres obowiązków
ZT Rent sp. z o.o. (Zalewski Team) to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w najmie pracowniczym, współpracująca z przedsiębiorstwami poszukującymi kompleksowych rozwiązań w zakresie zakwaterowania pracowników. Naszym celem jest kilkukrotne zwiększenie skali działalności, dlatego stawiamy na skuteczne zarządzanie nieruchomościami, precyzyjne rozliczenia oraz wysoką jakość obsługi administracyjnej.
Wystawianie faktur: Przygotowywanie i wystawianie faktur dla najemców oraz właścicieli lokali.
Rozliczanie lokali: Rozliczanie najemców z właścicielami lokali, kontrola płatności oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów finansowych.
Kontakt z US i ZUS: Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Współpraca z firmą księgową: Ścisła współpraca z zewnętrzną firmą księgową, przekazywanie niezbędnych dokumentów i informacji.
Zarządzanie dokumentacją: Tworzenie, archiwizacja i zarządzanie dokumentacją związaną z działalnością firmy.
Wsparcie administracyjne: Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych i operacyjnych.
Nasze wymagania
Zdolności analityczne i umiejętności księgowe – liczby, dokumenty i rozliczenia to Twój żywioł.
Miłość (lub chociaż sympatię) do umów i dokumentów – lubisz analizować i dopracowywać zapisy? To właśnie Ciebie szukamy!
Doskonale zorganizowana praca – potrafisz planować i priorytetyzować zadania w czasie.
Skuteczna miękka windykacja – grzecznie, ale stanowczo przypominasz klientom o płatnościach.
Skrupulatność w kompletowaniu dokumentów – każdy papier musi być na swoim miejscu.
Dobra komunikacja i współpraca – potrafisz jasno przekazywać informacje i współpracować z zespołem.
Znajomość Excela i systemów do zarządzania dokumentacją – cyfrowe rozliczenia to dla Ciebie chleb powszedni.
Język angielski w stopniu komunikatywnym. Rosyjski mile widziany.
To oferujemy
Pomoc we wdrożeniu się (procedury, szkolenie z systemu CRM)
Traktowanie się z szacunkiem
Możliwość przejścia na pełny etat w miarę etapów rozwoju firmy
Laptop, telefon
Przekazanie wszelkiej niezbędnej wiedzy do samodzielnego działania
Aplikacja tylko przez formularz poniżej.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.