Specjalista/ka administracji ds. wspólnot mieszkaniowych
Lokalizacja
Oława
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Oława
Opis
Poszukujemy pracownika administracyjnego ds. wspólnot mieszkaniowych
Firma specjalizująca się w zarządzaniu wspólnotami mieszkaniowymi poszukuje osoby na stanowisko pracownika administracyjnego. Jeśli masz doświadczenie w administracji i dobrze odnajdujesz się w pracy z dokumentacją oraz kontakcie z Klientem – zapraszamy do aplikowania.
Twój zakres obowiązków:
Wysyłanie zawiadomień do mieszkańców i właścicieli nieruchomości
Przygotowywanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem wspólnot (NIP, REGON, umowy itp.)
Obsługa polis ubezpieczeniowych i spraw związanych z ubezpieczeniem budynków
Bieżące wsparcie administracyjne wspólnoty (w tym przygotowanie materiałów na zebrania)
Utrzymywanie kontaktów z mieszkańcami, firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
Monitorowanie terminów ubezpieczeń oraz innych ważnych zobowiązań
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
Współpraca z zarządami wspólnot mieszkaniowych i przygotowywanie raportów
Obsługa korespondencji oraz wsparcie w bieżącym zarządzaniu nieruchomościami
Nasze wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w administracji lub zarządzaniu nieruchomościami (super gdyby to były wspólnoty mieszkaniowe lub spółdzielnie)
Umiejętność pracy z dokumentacją, bardzo dobra organizacja pracy własnej
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
Dokładność i odpowiedzialność
Czynne prawo jazdy kat. B - wymóg konieczny
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)
Pracę w zgranym zespole w przyjaznej atmosferze
Stałe godziny pracy: 07:00–15:00 (bez konieczności nadgodzin)
Możliwość rozwoju zawodowego
Pakiet opieki medycznej
Pakiet sportowy
W lato - w piątki krótszy czas pracy - pracujemy do 13:00 :)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?