Wynagrodzenie
28,50 - 36 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jeśli jesteś osobą energiczną, pełną entuzjazmu i płynnie posługujesz się językiem angielskim- to mamy ofertę pracy dla Ciebie!
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku Specjalisty ds. Wsparcia Klienta znanych linii lotniczych. Nie musisz mieć doświadczenia – wystarczy, że masz motywację i chęć do nauki!
Zakres obowiązków:
Odbieranie połączenia telefoniczne od klientów, którzy potrzebują Twojej pomocy,
Odpisywanie na zapytania klientów poprzez czaty i maile,
Udzielanie informacji na temat lotów, rezerwacji, bagażu i wielu innych usług, które oferujemy,
Pomoc w rozwiązywaniu problemów i budowanie pozytywnego wizerunku marki,
Obsługa reklamacji i współpraca z innymi działami, aby zapewnić najwyższą jakość obsługi.
Czego oczekujemy:
Doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
Znajomości języka angielskim (B2),
Dyspozycyjności na minimum 120h miesięcznie,
Umiejętności pracy pod presją i w szybkim tempie.
Podstawowej znajomości obsługi komputera i aplikacji biurowych,
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
Szkolenia wstępne i możliwości rozwoju zawodowego
Benefity pracownicze i programy motywacyjne.
Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.
Dołącz do naszego zespołu! Czekamy na Twoje CV!
Lokalizacja
Warszawa, Mokotów
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?