1. Strona główna
  2. Praca
  3. Marketing / PR / media
  4. Social media
  5. Social media - Mazowieckie
  6. Social media - Warszawa
  7. Social media - Śródmieście
Dodane 15 września 2021

Specjalista ds. social media

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa zlecenie

  • Warszawa, Mazowieckie

  • Wymagane doświadczenie: tak

Opis

W związku z dynamicznym rozwojem i otwieraniem nowych projektów największy Inkubator Przedsiębiorczości w Polsce – Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp” poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. social media

Jeżeli szukasz firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swój zapał i umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje, w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Projektowanie i wdrażanie płatnych kampanii promocyjnych projektów i eventów Fundacji;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Fundacji, Biznes Zone oraz pozostałych projektów i przedsięwzięć Fundacji.
  • Samodzielne projektowanie i wdrażanie kampanii nastawionych na zdobywanie zasięgów organicznych projektów i przedsięwzięć Fundacji;
  • Monitoring mediów, analiza rynku, konkurencji oraz potencjalnych szans na rozwój dla Fundacji, Biznes Zone i innych podległych pod nią podmiotów;
  • Budowanie wizerunku firmy w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej oraz dostępne narzędzia promocyjne w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych wskazanych przez Fundację (m.in. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn);
  • Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, rozwój strony internetowej m.in. przygotowywanie tekstów, grafik i animacji;
  • Udział we wszystkich etapach tworzenia materiałów audiowizualnych na potrzeby kanału YouTube i LinkedIn;
  • Współpraca z menagerami oddziałów Biznes Zone oraz pracownikami Fundacji w celach promocyjnych;
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji w/w zadań oraz aktywne poszukiwanie wydarzeń i partnerstw, dzięki którym Fundacja może promować swoje działania;
  • Analiza i ewaluacja działań promocyjno-marketingowych, raportowanie wyników;
  • Organizacja wydarzeń i spotkań w tym koordynacja zapisów uczestników, ewaluacja, podsumowanie, stworzenie relacji na potrzeby mediów.
  • Merytoryczne wsparcie projektów Fundacji.
  • Wsparcie działań sprzedażowych.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość managera reklam na Facebooku;
  • Biegła znajomość tematyki biznesowej i świata startupów, znajomość trendów marketingowych;
  • Pro-aktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania;
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Obsługa programów graficznych na potrzeby mediów społecznościowych (Cavna, Photoshop i inne);
  • Sprawne poruszanie się po mediach społecznościowych;
  • Conajmniej średnio-zaawansowana znajomość i narzędzi Google: Analytics, ADS, Search Console, Trends, Moja Firma;
  • Smykałka do robienia zdjęć,
  • Otwartość na pokazywanie siebie w social mediach;
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu automatyzacji marketingu,
  • Umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy i sprawnego wyznaczania priorytetów,

Oferujemy:

  • pracę w prestiżowej, dynamicznie rozwijającej się firmie sektora startupów,
  • wynagrodzenie 3200 zł netto na podstawie umowy o dzieło / zlecenie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i tworzenia struktury organizacyjnej najprężniej rozwijającego się inkubatora przedsiębiorczości w Europie Środkowo-Wschodniej,
  • możliwość poznana wielu ciekawych ludzi ze sfery biznesowej,
  • okazję do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • możliwość udziału w szkoleniach organizowanych przez Fundację,
  • pracę w elastycznych godzinach, w wymiarze 40h/tyg,
  • Spełniasz stawiane wymagania? Nie zwlekaj, wyślij nam swoje CV!
Aplikuj
ID: 513142221

Michał

Na OLX od luty 2016
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon