Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Winshop
Wynagrodzenie
6 000 - 8 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kraków, Zwierzyniec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Kraków, Zwierzyniec
Opis
Sklep internetowy WinShop.pl zajmuje się sprzedażą profesjonalnego sprzętu do mycia okien i elewacji w Polsce i za granicą. Dostarczane przez nas narzędzia mają szerokie zastosowanie w branży utrzymania czystości. Naszymi klientami są alpiniści przemysłowi, firmy i freelancerzy specjalizujący się w myciu przeszkleń, a także użytkownicy domowi, którzy chcą umyć swoje okna możliwe szybko, dokładnie i bez smug. Dodatkowo świadczymy usługi serwisu systemów do filtracji wody oraz produkujemy własne innowacyjne urządzenia wykorzystujące proces odwróconej osmozy.
W związku z rozwojem firmy zatrudnimy osobę do obsługi zamówień internetowych i stacjonarnych oraz przygotowania produktów do sprzedaży i wysyłki.
Co będzie należało do Twoich zadań?
Kompleksowa administracja panelem do obsługi zamówień (PrestaShop) i systemami kurierskimi
Pakowanie i nadawanie przesyłek, obsługa odbiorów osobistych
Mailowy i telefoniczny kontakt z klientami - zwroty, zamówienia oczekujące, ewentualne reklamacje
Przyjmowanie dostaw i rozlokowanie w magazynie
Montaż, testy i przygotowanie do wysyłki systemów do demineralizacji wody
Zamawianie podzespołów do systemów do demineralizacji wody
Dbanie o najwyższy poziom obsługi klienta
Poszerzanie wiedzy o produktach oraz edukacja branżowa
Obsługa panelu zamówień, arkuszy i dokumentów Google oraz Asany
Czego od Ciebie oczekujemy?
Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Znajomości języka angielskiego - komunikacja przez telefon oraz mailowa z klientami zagranicznymi
Efektywnego zarządzania czasem pracy - szybka adaptacja do optymalizacji i usprawnień
Wiedzy i umiejętności technicznych
Zaangażowania w rozwój i optymalizację procesów
Kultury osobistej na wysokim poziomie
Odpowiedzialności za powierzone zadania
Zajawki na rozwój i nabywanie nowych umiejętności
Co oferujemy?
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (możliwość zmiany godzin po wcześniejszym uzgodnieniu) w centrum Krakowa
Przyjazną i otwartą relację na linii przełożony - pracownik
Klarowną ścieżkę rozwoju (m.in. możliwość rozwoju w doradztwie w zakresie doboru sprzętu)
Zakres obowiązków umożliwiający aktywność w wielu obszarach
System premiowy uzależniony od realizacji celów
Jak wygląda proces rekrutacji?
Krótka rozmowa telefoniczna 5-20 minut
Spotkanie w siedzibie firmy z elementami sprawdzającymi wiedzę
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem - zaczynamy współpracę :)
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?