- Strona główna
- Praca
- E-commerce (handel internetowy)
- E-commerce (handel internetowy) - Mazowieckie
- E-commerce (handel internetowy) - Warszawa
- E-commerce (handel internetowy) - Białołęka
Specjalista ds. Obsługi klienta ecommerce Warszawa
Wynagrodzenie
4 651 - 6 117 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Wymiar pracy
Pełny etat
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Sklep internetowy z narzędzami - istniejący ponad 10 lat na rynku ecommerce, poszukuje do swojego zespołu, pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi ecommerce.
Do zadań osoby na powyższym stanowisku będzie należało:
Obsługa klientów Allegro oraz sklepu internetowego
Obsługa poczty elektronicznej oraz infolinii
Przyjmowanie zamówień oraz realizacja
Udzielanie informacji dotyczących produktów
Praca od poniedziałku do piątku w godziach 8-16 lub 9-17
Miejsce pracy - Warszawa - Białołęka.
Umowa o pracę 3500 - 4500 netto.
Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
W CV należy umieścić poniższą zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Lokalizacja
Warszawa, Białołęka
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?