Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Call center, konsultant telefoniczny
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Podkarpackie
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Rzeszów
Dodane 01 grudnia 2022

Pracownik w Zespole Sprzedaży i Obsługi Contact Center min. 120h

  • 20 - 26 zł/godz. brutto

  • Typ umowy

    Umowa zlecenie

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Rzeszów, Podkarpackie

  • Praca zmianowa

  • Wymagane doświadczenie: Nie

  • Elastyczny czas pracy

  • Rekrutacja online

  • 🇺🇦 Запрошуємо людей з України (Zapraszamy pracowników z Ukrainy)

Opis

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • pakiet szkoleń i elastyczne godziny pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (minimum 120h w miesiącu),
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.

W naszym zespole na co dzień:

  • wykonujesz połączenia do Klientów i aktywnie sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny oraz praca w wybrane weekendy.

Masz obawy dotyczące sprzedaży? Niepotrzebnie! Zabierz ze sobą pozytywne nastawienie oraz motywację do działania, a wszystkiego innego cię nauczymy. 

Stawka godzinowa wynosi od 20 zł brutto do 26 zł brutto i jest uzależniona od wyników sprzedaży.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz
ID: 756688777

Darmowa aplikacja na Twój telefon