Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Doświadczenie nie jest wymagane
Opis
Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w branży rekrutacyjnej. W Polsce działa od 1994 roku. Od tego czasu zatrudniło setki tysięcy pracowników i otworzyło w naszym kraju ponad 45 biur. W bazie Adecco znajduje się ponad 350 tysięcy kandydatów. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta - firmy z branży w zakresie technicznego wyposażenia budynków w branży instalacji sanitarnej poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik recepcji z językiem angielskim
Zakres odpowiedzialności:
• Bieżąca obsługa recepcji oraz wsparcie w czynnościach administracyjnych,
• Obsługa centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, odbieranie telefonów oraz faksów,
• Nadzorowanie prawidłowego obiegu korespondencji i dokumentacji firmowej, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Przekierowanie korespondencji do odpowiednich osób w strukturze,
• Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych w tym prowadzenie kalendarza rezerwacji sal oraz przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych,
• Wykonywanie zadań przydzielonych w ramach wsparcia pozostałych działów firmy. W tym bieżące wsparcie działań Dyrekcji, Kierownictwa, Sekretariatu,
• Wsparcie działań księgowości tj. rejestracja faktur kosztowych oraz sprzedażowych,
• Wsparcie poszczególnych działów, w tym zapewnienie sprawnego przepływu informacji,
• Pomoc przy organizacji ważnych wydarzeń firmowych tj, spotkania Rady Nadzorczej, Zarządu,
• Wsparcie działań pracowników Sekretariatu Zarządu,
• Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń Kantyny i Sal konferencyjnych,
• Ewidencja zapotrzebowania na art. spożywcze oraz wyposażenia Kantyny,
• Obsługa ekspresu do kawy - w tym cykliczne dbanie o jego czystość oraz odkamienianie urządzenia,
• Zgłaszanie zauważonych usterek do Administratora budynku,
• Zarządzanie ruchem samochodów służbowych na wewnętrznym parkingu,
• Dbanie o pozytywny wizerunek.
Profil kandydata:
• Dostępność do pracy w godzinach 7:00-13:00 (z możliwością wprowadzenia zmiany) od poniedziałku do piątku,
• Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego,
• Komunikatywność,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Znajomość pakietu MS Office,
• Dokładność, terminowość, staranność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
• Mile widziane: czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie od 7 stycznia 2025,
• Wynagrodzenie godzinowe: 33 zł brutto,
• Pracę w biurze przy ulicy Pryzmaty w Warszawie,
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Mazowieckie
ID: 969230009