Pracownik Helpdesk IT
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Lokalizacja
Kraków, Grzegórzki
Opis
Lokalizacja: Kraków, centrum
Opis Stanowiska:
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Helpdesk IT, która będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie techniczne naszych klientów. Zakres obowiązków obejmuje przyjmowanie, rejestrowanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów – zarówno zdalnie, jak i podczas wizyt u klientów.
Zakres obowiązków:
Wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie instalacji i problemów z oprogramowaniem
Opieka nad infrastrukturą IT oraz poprawnym działaniem sprzętu komputerowego
Tworzenie dokumentacji wg określonych wytycznych
Bieżące raportowanie swojej pracy
Wymagania:
Biegła znajomość (na poziomie administracyjnym) systemów operacyjnych MS Windows 7-11
Udokumentowane doświadczenie w administrowaniu, diagnostyce i konserwacji sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
Znajomość sprzętu IT
Znajomość sieci LAN/ WAN
Zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu oraz „multitaskingu”
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Prawo jazdy kat B
Samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań dla problemów
Sumienność i odpowiedzialność
Mile widziane:
Praktyczna znajomość systemów linux oraz MacOS
Praktyczna znajomość rozwiązań Microsoft: Active Directory, Windows Server
Doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku
Oferujemy
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji
Pracę w zgranym i młodym zespole
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania
Jak aplikować? Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz OLX.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?