Pracownik administracyjno-księgowy
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie
Opis
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie dokumentacji księgowej firmy, w tym sporządzanie faktur, rozliczanie kosztów, wprowadzanie dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych do programu SaldeoSmart.
Przyjmowanie, sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz opisywanie ich zgodnie z planem kont spółki.
Monitorowanie i kontrola terminowości płatności.
Przygotowywanie raportów i zestawień finansowych na podstawie danych księgowych.
Rozliczanie raportów dobowych oraz dokumentacji kasowej.
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, w tym terminowe przekazywanie dokumentów.
Nadzorowanie stanu bieżącego materiałów biurowych i artykułów papierniczych oraz zamawianie i ewidencjonowanie nowych dostaw.
Dbanie o porządek, archiwizację dokumentów oraz ochronę poufności informacji.
Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej komunikacji i realizacji wspólnych przedsięwzięć.
Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z funkcjonowaniem biura.
Nasze wymagania
Status studenta poniżej 26 roku życia (warunek konieczny).
Dyspozycyjność w dniach poniedziałek-piątek,
Wykształcenie kierunkowe (księgowość, finanse, ekonomia) lub w trakcie studiów na kierunku pokrewnym.
Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
Precyzyjność i dokładność w wykonywaniu obowiązków.
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność w kontaktach z innymi działami firmy.
Umiejętność organizacji czasu pracy i działania pod presją.
Zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowo-administracyjnym oraz znajomość branży gastronomicznej i programu SaldeoSmart będą dodatkowymi atutami, ale nie są wymagane.
To oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Zniżki na obiady pracownicze.
Ciekawą pracę pełną wyzwań.
Miłą i przyjazną atmosferę.
Elastyczne godziny pracy.
Szkolenia wprowadzające i możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.
Benefity
Dofinansowanie szkoleń i kursów.
Zniżki na firmowe produkty i usługi.
Brak dress code’u.
Kawa / herbata.
Parking dla pracowników.
O nas
Meta Sp. z o. o. to polska firma cateringowo-eventowo-gastronomiczna prowadząca działalność od 2011 roku. Meta Sp. z o.o. to kompleksowa obsługa eventowa począwszy począwszy od profesjonalnego zespołu ludzi, poprzez stworzenie projektu i pełnej logistyki wydarzenia po szeroki asortyment sprzętowy i towarowy Nasza kadra to osoby z pasją, działające w branży gastronomicznej kilka, a nawet kilkadziesiąt lat, nie bojące się trudnych wyzwań i nowatorskich rozwiązań. Głównym celem naszej działalności jest zadowolenie klienta. Do każdego przedsięwzięcia podchodzimy wyjątkowo i realizujemy je z ogromnym zaangażowaniem i kulinarną pasją. Nic nie stanowi dla nas przeszkody w drodze do realizacji najlepszych i największych wydarzeń w Kraju. Nasze działania nie ograniczają się tylko do realizacji na obiekcie Tauron Areny Kraków, ale również do innych miejsc w Polsce i poza jej granicami. Meta Sp. z o.o. jest w czołówce firm specjalizujących się w dziedzinie cateringu oraz obsłudze imprez masowych.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?