Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Edukacja
  4. Kursy, zajęcia dodatkowe
  5. Kursy, zajęcia dodatkowe - Lubelskie
  6. Kursy, zajęcia dodatkowe - Lublin
Dodane Dzisiaj o 10:32

Trener wewnętrzny Contact Center - język niemiecki

Запрошуємо

Lokalizacja

Lublin

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweRekrutacja online🇺🇦 Польська мова не обов'язкова (Jęz. polski niewymagany)

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

ID: 97/BN/Lingo/2022

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

W związku z dynamicznym rozwojem współpracy z naszym klientem obecnie poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko:

Trener wewnętrzny - wymagany język niemiecki oraz angielski

Miejsce pracy: Lublin (praca w systemie hybrydowym)

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników w języku angielskim i niemieckim

  • Prowadzenie grupowych szkoleń produktowych dla konsultantów telefonicznych i back office

  • Prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching w języku angielskim i niemieckim

  • Prowadzenie warsztatów tematycznych dla kadry niższego szczebla (Liderzy, Konsultanci wsparcia)

  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych i materiałów wspierających obsługę klienta

  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych oraz identyfikowanie obszarów do rozwoju

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego i niemieckim stopniu zaawansowanym (warunek konieczny)

  • 1 rok doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu

  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkoleń on-line

  • umiejętności pracy ze wskaźnikami jakościowymi w pracy contact center (NPS,C-SAT,FCR)

  • Zaangażowanie, komunikatywność i kreatywność 

Oferujemy:

  • Praca w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Zatrudnienie na kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny

  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy

  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Location

Lublin,

Lubelskie

Lubelskie, Lublin
ID: 802218585

Darmowa aplikacja na Twój telefon