Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Administracja biurowa
  4. Administracja, prace biurowe
  5. Administracja, prace biurowe - Małopolskie
  6. Administracja, prace biurowe - Myślenice
Dodane 19 marca 2024

Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji / Pośrednik nieruchomości

Wynagrodzenie

4 500 - 5 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Myślenice

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Firma Royal Invest poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji / Pośrednik nieruchomości

Lokalizacja: Myślenice

Jeśli masz doświadczenie i/lub wykształcenie kierunkowe związane z rynkiem nieruchomości to ta oferta jest skierowana do Ciebie!

Oferujemy ciekawą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, dobrą atmosferę i wsparcie ze strony zespołu. U nas masz szansę rozwijać się w obszarze handlowym, finansowo-księgowym, administracyjnym, współpracując z generalnym wykonawcą inwestycji.

Oferujemy:

  • Pracę na pełny etat w godzinach 9:00-17:00

  • Umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym

  • Możliwość rozwoju poprzez zdobywanie wiedzy z rynku nieruchomości, szkolenia i kursy.

  • Pracę w zgranym zespole z przyjazną atmosferą.

  • Atrakcyjne zarobki – zależne od Twojego zaangażowania

Dodatkowo zapewnimy:

  • Samochód służbowy.

  • Telefon i laptop służbowy.

  • Duże możliwości rozwoju, kursy i szkolenia na koszt firmy.

Czego oczekujemy:

  • Minimum roku doświadczenie na podobnym stanowisku  i/lub wykształcenie kierunkowe związane z rynkiem nieruchomości.

  • Wiedzy związanej z rynkiem nieruchomości.

  • Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej

  • Znajomości pakietu Office (Excel, Word)

  • Dobrej organizacji pracy

  • Prawa jazdy kat. B

  • Gotowości do okazjonalnych podróży w celu prezentacji nieruchomości klientom

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa dokumentacji biurowej

  • Negocjowanie warunków umów i dbanie o interes klientów

  • Profesjonalne doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami

  • Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami

  • Dbanie o dobry wizerunek firmy

  • Prezentacja mieszkań potencjalnym klientom

Jeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV. W temacie wiadomości proszę podać: "Aplikacja - Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji ". 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883)

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty. 

Dołącz do nas i wspólnie kreujmy przestrzeń Twojego sukcesu!

Aplikuj

Lokalizacja

Myślenice,

Małopolskie

Małopolskie, Myślenice
ID: 889380310

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon