1. Strona główna
  2. Praca
  3. Logistyka i zakupy
  4. Logistyka i zakupy - Małopolskie
  5. Logistyka i zakupy - Chrzanów

Ogłoszenie nieaktualne

Dodane 15 marca 2021

Sporządzanie ofert przetargowych, obsługa klientów instytucjonalnych

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Chrzanów, Małopolskie

  • Specjalne wymagania: Brak

Opis

Zatrudnimy 2 młode osoby po studiach wyższych, najlepiej technicznych, do pracy w biurze w Chrzanowie. Praca polega w głównej mierze na sporządzaniu ofert przetargowych dla sfery budżetowej, kontakt telefoniczny z klientami, odpowiedzi na zapytania mailowe, sporządzanie wycen dla urzędów i firm wykonawczych. Wymagania - zaangażowanie w sprawy firmy, własna inicjatywa w poprawę kontaktu z klientem i w podniesienie poziomu sprzedaży, dobry kontakt osobisty i telefoniczny z klientami, poprawna polszczyzna konieczna w mowie i w piśmie, wysoka kultura osobista, znajomość języka obcego w stopniu minimum komunikatywnym, konieczne prawo jazdy z uwagi na dojazdy do pracy, dobra znajomość pakietu Office, szczególnie istotne sprawne posługiwanie się programem Excel, niekonfliktowy charakter, gotowość do nauki i poznawania nowych zagadnień. Doświadczenie w przetargach nie jest konieczne, ale ważna jest umiejętność szybkiego uczenia się.

Praca w godzinach od 8 do 16. Nie jest to praca typu korpo, więc osoby poszukujące tego typu zajęcia proszę o nieskładanie CV. Jeżeli dojazd z okolicznych miejscowości stanowi problem, to też proszę nie składać CV.

Proszę wysyłać szczegółowe CV

ID: 659031006Zgłoś

Darmowa aplikacja na Twój telefon