

Opiekun / Opiekunka Klienta ds. Ubezpieczeń (praca dodatkowa)
Grupa UNIQA Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Rzeszów
Wymiar pracy
Współpraca B2B
Typ umowy
Samozatrudnienie
Miejsce pracy
Rzeszów
Opis
Dołącz do nas jako Opiekun / Opiekunka Klienta ds. Ubezpieczeń w wymiarze na jaki możesz sobie pozwolić!
Prowadzisz swój biznes?
Pracujesz na etacie?
Jesteś freelancerem?
Zajmujesz się doradztwem w innym zakresie, ale widzisz przestrzeń na to, by zapewnić swoimi klientom wsparcie również w zakresie ubezpieczeń?
To może być idealne połączenie właśnie dla Ciebie, by sięgnąć po dodatkowy rozwój, zwiększyć swoje finanse o kolejne źródło dochodu oraz poznać nowych ludzi, bo to oni są zdecydowanie największą siłą naszej organizacji.
Co możesz zyskać dzięki współpracy z nami?
Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od Twoich wyników,
Szkolenia od podstaw, które w pełni przygotowują do nowej roli,
Wsparcie w osiąganiu jak najwyższych celów m.in. poprzez otrzymywane kontakty sprzedażowe,
Ciągły rozwój dzięki spotkaniom z profesjonalnymi trenerami sprzedaży,
Samodzielną organizację pracy, elastyczne godziny pozwalające łączyć współpracę z UNIQA z inną rolą zawodową,
Dostęp do pakietu benefitów m.in. ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, prywatna opieka medyczna.
Jakich kompetencji szukamy?
Wykształcenie min. średnie,
Posiadanie działalności gospodarczej lub otwartość do jej utworzenia (współpraca B2B)– w dziale sprzedaży wszyscy pracujemy w tej formie, więc w razie obaw, możesz liczyć na nasze wsparcie w formalnościach,
Dobre umiejętności organizacyjne, dzięki którym bez problemu pogodzisz dotychczasową pracę z nową rolą – jesteśmy otwarci na łączenie różnych zawodów, jednak pamiętaj o planach, które wspólnie ustalimy,
Świetne umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne – praca z drugim człowiekiem wymaga uważnego słuchania, zrozumienia i empatii,
Pomysłowość i kreatywność – najlepsi przedstawiciele szukają różnorodnych rozwiązań, tak by realizować wyniki, zadbać o klientów i przy tym pamiętać o etyce pracy,
Chęć zdobywania nowych umiejętności - nie lubimy stać w miejscu, dbamy o rozwój naszych sprzedawców dzięki ciągłym szkoleniom.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Pozyskiwanie klientów oraz budowanie długotrwałych relacji,
Przygotowanie oferty produktowej, dopasowanie jej do potrzeb klienta oraz jej prezentacja,
Pełnienie roli doradcy i eksperta w zakresie ubezpieczeń,
Odbywanie spotkań z klientami oraz obsługa posprzedażowa,
Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz osiąganie celów wynikowych,
Udział w szkoleniach produktowych oraz kompetencyjnych.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.