Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. E-commerce (handel internetowy)
  4. E-commerce (handel internetowy) - Zachodniopomorskie
  5. E-commerce (handel internetowy) - Koszalin
Dodane 02 grudnia 2021

Specjalista obsługi zamówień i klienta - sklep internetowy

  • 3 500 - 4 200 zł/mies. brutto

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Koszalin, Zachodniopomorskie

  • Wymagane doświadczenie: Tak

Opis

Jesteśmy firmą o 15-letnim doświadczeniu w branży Party! Zajmujemy się sprzedażą akcesoriów imprezowych, balonów, gadżetów eventowych oraz kostiumów karnawałowych. Nasze główne kanały dystrybucji to 3 sklepy stacjonarne, 3 sklepy internetowe, serwisy aukcyjne oraz sprzedaż hurtowa.

Specjalista obsługi zamówień i klienta - sklep internetowy

Specjalista do obsługi zamówień oraz klienta e-commerce. Asortyment: balony, akcesoria karnawałowe, gadżety eventowe, stroje karnawałowe oraz upominki okolicznościowe.

W ramach stanowiska odpowiadać będziesz za prawidłową obsługę zamówień pochodzący ze sprzedaży internetowej firmy oraz przekazywanie ich do realizacji przez magazyn pakujący. Istotną częścią Twojej pracy będzie również mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, w celu prawidłowej realizacji przyjętych zamówień.

Zadania na stanowisku:

  • Obsługa połączeń przychodzących (przyjmowanie zamówień, odpowiedź na pytania dot. oferty firmy, pytania o status realizacji zamówienia).
  • Obsługa połączeń wychodzących (ustalenie brakujących danych w zamówieniach, telefony z ofertą do klientów)
  • Obsługa poczty mailowej sklepów e-commerce.
  • Procesowanie zamówień w systemie wewnętrznym firmy.
  • Przekazywanie zamówień do pakowania przez pracowników magazynu.
  • Rozwiązywanie problemów dotyczących zamówień.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Nasze wymagania:

  • Roczne doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce (warunek obowiązkowy)
  • Dobra znajomość zasad sprzedaży e-commerce, poparta rozmową kwalifikacyjną.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz dobra organizacji pracy własnej.
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie ekonomiczne).
  • Wysoka kultura osobista i znajomość zasad telefonicznej obsługi klienta.
  • Znajomość zasad mailowej obsługi klienta oraz łatwość pisania.
  • Znajomość programów pakietu Office – Excel, Word.
  • Pełne zaangażowanie w pracę i zorientowanie na efekt.
  • Jasne, czytelne oczekiwania.

To oferujemy:

  • Wynagrodzenie 3500-4200 zł brutto (podstawa + premia)
  • Praca od poniedziałku do piątku 9:00-17:00
  • Stabilne zatrudnienie w doświadczonej, dynamicznej firmie.
  • Pracę ambitną i odpowiedzialną.
  • Przyjazną atmosferę w pracy, młody i zgrany zespół.

Co więcej?

  • zniżki na firmowe produkty i usługi.
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata, owoce / napoje
  • parking dla pracowników
  • paczki świąteczne
  • świętowanie urodzin

Przyjdź, spróbuj i zostań z nami :)

Aplikuj
ID: 694794740

e-price

Na OLX od wrzesień 2013
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon