Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dział HR
Dodane 19 czerwca 2025

Obsługa Klientów Allegro - telefony i maile. Start 02/07 (WKD Raków)

Grupa OEX Dowiedz się więcej

Wynagrodzenie

30,50 - 37,65 zł / godz. brutto

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Opis

Kod: 07/AN/ACX+/2025

W OEX Voice Contact Center wierzymy, że wyjątkowi ludzie tworzą wyjątkową firmę. Dołącz do naszego zespołu ponad 1700 osób i zobacz, jak codziennie dbamy o najlepsze relacje z klientami. Jesteśmy rozpoznawalną i docenianą marką w branży Contact Center, od 15 lat specjalizującą się w wielokanałowej obsłudze klienta (telefon, email, chat), z nowoczesnymi centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. 

Chcesz dołączyć do naszego zespołu w Warszawie i wspierać Klientów Allegro -największej platformy transakcyjnej on-line w Polsce?

Jeśli twoja odpowiedź brzmi TAK, to świetnie się składa, gdyż obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro

Twoje zadania:

  • Udzielanie informacji dotyczących usług Allegro m.in. w zakresie zakupów na Allegro, dostawy oraz zwrotów czy reklamacji

  • Obsługa klientów korzystających z platformy Allegro (e-mail, chat oraz połączenia telefoniczne wychodzące - call back)

  • Obsługa spraw związanych z zasadami wystawiania komentarzy oraz opinii na temat zakupionych produktów, na podstawie regulaminu ​​

  • Dbanie o pozytywne relacje z klientami

  • Realizacja dodatkowych zadań związanych z obsługą klienta

Nasze oczekiwania:

  • Dyspozycyjność min.145h w miesiącu (elastyczne godziny- współpraca możliwa od pon. do niedz. od 8:00 do 22:00)

  • Gotowość do współpracy min. 20h w weekendy (w skali miesiąca, elastycznie)

  • Dobra znajomość pakietu MS Office i biegłość w obsłudze komputera i systemów

  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze (podczas rekrutacji możesz spodziewać się krótkiego testu)

  • Komunikatywność, empatia oraz nastawienie na realizację celów

  • Dostępność na szkolenie stacjonarne z biura od 02/07 do 17/07 w dni robocze w godz. max 9-17

Mile widziane:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

  • Status ucznia/studenta do 26 roku (zapraszamy również tegorocznych maturzystów)

Oferujemy:

  • Współpracę na podstawie umowy zlecenie: 30,50 zł/godz. brutto (studenci) oraz 33,65 zł/godz. brutto (umowa zlecenia z ZUS) + 2-4 zł brutto za pracę w godzinach nocnych

  • Atrakcyjny system motywacyjny uzależniony od osiąganych wyników - do 1300 zł brutto miesięcznie - możliwy już od pierwszego miesiąca!

  • 400 zł brutto za polecenie znajomego do współpracy - system poleceń już podczas rekrutacji!

  • Elastyczny grafik do ustalenia (od poniedziałku do niedzieli, 8:00-22:00 lub dla chętnych możliwe 7:00-24:00 po wdrożeniu)

  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia i wypracowaniu wyników

  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe - płacimy taką samą stawkę za szkolenie!

  • Stałe doszkolenia rozwijające Twoje umiejętności i kompetencje - nasz zespół zapewni Ci wsparcie na każdym etapie tak, abyś poczuł/-a się pewnie na swoim stanowisku

  • Realną możliwość rozwoju zawodowego (stawiamy na awanse wewnętrzne – w 2024 roku było ich aż 86!)

  • Dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenie na życie w Unum

  • Dodatkowe konkursy projektowe, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy w biurach

  • Komfortowe warunki - nowoczesne biuro, 400 m od stacji WKD Warszawa Raków

Bądź z nami na bieżąco! Śledź nas na Facebooku, Instagramie i LinkedInie

Aplikuj już teraz! Trzymamy kciuki!

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj terazopens in a new tab

Lokalizacja

Warszawa, Włochy

Mazowieckie

Mazowieckie, Warszawa, Włochy
ID: 1005176715
Darmowa aplikacja na Twój telefon