

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
LEDATEL Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. Kom. Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Nowy Konik
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Miejsce pracy
Nowy Konik
Opis
LEDATEL sp. z o.o. i Wspólnicy sp.k. to polska, założona w 2007 roku firma, która od 18 lat dynamicznie i konsekwentnie poszerza swój profil działalności.
Zaczynaliśmy od kilkuosobowego zespołu zajmującego się dystrybucją urządzeń i podzespołów elektronicznych.
Dziś, jesteśmy liczącym około 100 pracowników przedsiębiorstwem mającym na koncie dostawy niemal 3 tysięcy systemów ICT dla ponad 1000 pojazdów w sektorze transportu publicznego.
LEDATEL produkuje też własne urządzenia i systemy, dostarczając klientom kompleksowe rozwiązania wraz z ich utrzymaniem.
Firma posiada koncesję zbrojeniową, dzięki której odnosi sukcesy także w branży militarnej.
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta.
Zakres obowiązków:
obsługa procesu zgłoszeń,
realizacja zgłoszeń, w tym pilnowanie terminów i jakości mających na celu zapewnienie jak najlepszej obsługi zgodnej z formalnymi wymaganiami,
kontakt z klientem i dbałość o utrzymanie dobrych relacji biznesowych,
monitoring funkcjonowania urządzeń u klienta,
sporządzanie bieżącej dokumentacji, dotyczącej procesów reklamacyjnych, a także przygotowanie raportów dla bezpośrednich przełożonych,
uczestnictwo w projektach w zakresie dotyczącym kwestii technicznych i uruchomień.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenie min. średnie,
doświadczenie w obsłudze klienta, minimum 6 miesięcy,
znajomość pakietu MS Office,
podstawowa znajomość języka angielskiego,
umiejętność pracy w zespole,
sumienność i rzetelność wykonywania zadań.
Mile widziane:
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
umowa o pracę,
stabilna praca w miłej atmosferze,
szkolenia,
poznanie nowoczesnych technologii informatycznych,
karta multisport,
prywatna opieka medyczna,
ubezpieczenie na życie,
bezpłatny parking.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?