1. Strona główna
  2. Praca
  3. Marketing / PR / media
  4. Marketing
  5. Marketing - Mazowieckie
  6. Marketing - Warszawa
  7. Marketing - Mokotów
Dodane 17 września 2021

Młodszy specjalista ds. kampanii reklamowych

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Warszawa, Mazowieckie

  • Rekrutacja online

  • Wymagane doświadczenie: nie

Opis

Młodszy specjalista ds. kampanii reklamowych (OLX Group)

Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)

Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto, Fixly i 321 Sprzedane. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.com

Jeśli jesteś osobą energiczną, proaktywną i masz ochotę pomóc nam w kompleksowym zarządzaniu internetowymi kampaniami reklamowymi oraz optymalizacją, to świetnie się składa, bo do naszego zespołu AdSales poszukujemy osoby która obejmie stanowisko Młodszego specjalisty ds. kampanii reklamowych

Co będzie należało do Twoich obowiązków? 

  • Bezpośrednia współpraca z Działem Sprzedaży i Opiekunem Klienta w obszarze zarządzania ruchem, w tym implementacją, testowaniem, wdrażaniem, realizacją i optymalizacją kampanii reklamowych dostarczonych przez klienta i sieci reklamowe. 
  • Współpraca przy planowaniu sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia kampaniom reklamowym zarówno na etapie przedsprzedaży i posprzedaży. 
  • Zapewnienie wsparcia technicznego zespołom zajmującym się sprzedażą.
  • Pełnienie funkcji łącznika z zespołem odpowiedzialnym za rozwiązania marketingowe w celu testowania i oceny nowych produktów reklamowych zanim zostaną udostępnione sprzedawcom. 
  • Kontrola jakości wszystkich przeprowadzonych kampanii. 
  • Zapewnienie sprawnej realizacji kampanii poprzez tworzenie i dystrybucję raportów z postępów prac. 
  • Optymalizacja procesu na podstawie przeprowadzonych kampanii w celu maksymalizacji zysku i wyniku reklamodawcy. 

Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?

  • Zainteresowanie/doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w internecie.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy ze znacznikami reklamowymi oraz bardzo dobrą znajomość rozwiązań do serwowania reklam oraz systemów zarządzania zamówieniami. 
  • Minimum podstawowa znajomość technologii do tworzenia stron internetowych wykorzystywanych przez kody reklamowe (HTML, JavaScript, itp.).
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel oraz dobra znajomość innych produktów z rodziny MS Office (Word i PowerPoint). 
  • Umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji. 
  • Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami; nadawania priorytetów oraz zarządzania czasem; proaktywne podejście oraz szybkie przyswajanie wiedzy. 
  • Pozytywne nastawienie w kontakcie z klientami; elastyczność, cierpliwość oraz profesjonalne podejście. 

A co my możemy zaoferować Tobie?

  • Niekończące się wyzwania :)
  • Umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów. 
  • Dostęp do najnowszych technologii.
  • Możliwość rozwoju w ramach struktur firmy.
  • Świetny zespół i bardzo dobrą atmosferę w pracy. 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy.

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz
ID: 687357559

Darmowa aplikacja na Twój telefon