Koordynator Zasobów i Standaryzacji I Sokołów Małopolski
Lokalizacja
Sokołów Małopolski
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Sokołów Małopolski
Opis
Ponad 3500 sklepów oraz 17 centrów dystrybucyjnych i kilkanaście biur, zlokalizowanych w całej Polsce. To właśnie Biedronka – największy pracodawca w Polsce, który od 29 lat z sukcesem działa na polskim rynku, gwarantując swoim pracownikom stabilność zatrudnienia, możliwości rozwoju i bogaty pakiet programów socjalnych. Zostań częścią naszego zespołu, miej wpływ na doświadczenia zakupowe milionów klientów w Polsce i przekonaj się, że Twoja praca ma znaczenie. Codziennie.
Zobacz, czym będziesz się zajmować
- Nadzór procesów rekrutacyjnych, wdrożeń oraz rozliczania czasu pracy w Centrum Dystrybucji.
- Monitoring poziomu wakatów, zamawianie usług podwykonawstwa i kontrola wskaźników HR.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi, rozliczanie ich usług.
- Nadzór nad zadaniami kadrowymi, BHP i realizacją programów socjalnych dla pracowników.
- Utrzymywanie standardów JMP, aktualizowanie danych, współpraca z zespołem doskonalenia operacji.
- Organizacja pracy zespołu, nadzór nad porządkiem w magazynie, dostępnością wózków i prowadzeniem szkoleń BHP.
Pasujesz do nas, jeśli:
- Masz wykształcenie min. średnie;
- Masz min. 3 lata doświadczenia w logistyce, HR, szkoleniach.
- Obsługujesz programy pakietu MS Office (zwłaszcza Excel).
- Potrafisz tworzyć atmosferę sprzyjającą sprawnej komunikacji i współpracy;
- Wspierasz realizację celów poprzez odpowiedzialne podejmowanie decyzji opartych na analizie działań;
- Promujesz rozwój zawodowy, inspirujesz innych i dążysz do ciągłego doskonalenia jakości pracy, generujesz innowacyjne pomysły;
Oferujemy:
- Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
- Liczne dodatki finansowe w ciągu roku, w postaci voucherów i doładowań e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe;
- Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny, m.in.: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, paczki świąteczne, dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków, wyprawki szkolne, dofinansowania spotkań integracyjnych i wiele innych.
- Dostęp do platformy e-learningowej EduAkcja z licznymi szkolenia i kursami;
- Możliwość awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy – 90% awansów w Biedronce to awanse wewnętrzne.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
a
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.